אישור כיבוי אש – כיצד פועלים להגשמתו

אישור כיבוי אש

אישור כיבוי אש נדרש על ידי הרשויות מדי שנה ומהווה תנאי לחידוש רישיון העסק. מיקוד תקשורת בטחון מעניקה אישורים בתדירות הרצויה לרשויות כיבוי האש ולחברות הביטוח.

כמי שעוסקים בהתקנה ותחזוקת מערכות בטיחות, אנו מעניקים אישור כיבוי אש לכל בניין, חברה מנהלת של קבוצת בניינים ולכל בעלי העסקים, קטנים כגדולים. בקרב האחרונים, חידוש רישיון העסק מותנה במתן אישור לכיבוי אש מחברה מוסמכת. אנו מבצעים בדיקות שנתיות ורב חודשיות במבנה על מנת לבדוק את זכאותו לאישור, מתקנים מה שצריך במקרה של אי זכאות, בודקים שוב ומנפיקים את האישור הרלוונטי אם כל הספרינקלרים, גלאי האש, המז"חים, ורכזות בטיחות האש שלכם נבדקו ואושרו.

לצד אישור כיבוי אש אנו מספקים מכלול רחב של אישורים נוספים

נציבות האש, או הפיקוח העירוני, או חברת הביטוח פנו אליכם בדרישה לאישור הקשורה למערכת בטיחות האש שלכם?
אנו נספק לכם את האישור הדרוש על בסיס דיווח אמין בלבד הכולל בדיקה ופעולה על פי יד המקרה. אם המבנה נמצא כשיר, האישור יונפק בהתאם. נמצא המבנה לא מתאים בשל ליקויים בציוד? הוא יתוקן מהרה, ייבדק שוב ולאחר מכן יונפק האישור הנדרש לרשות שהתעניינה בו.
יצוין כי במקרים מסוימים חוסר ההתאמה אינו קשור רק אליכם ולרמת תחזוקת המכשירים, אלא גם לשינויים בנהלים ובתקנים. ברבים מהמקרים, בשל כך שהתקנים והנהלים השתנו, הרשויות פונות אליכם לוודא שאתם עומדים בעדכונים החדשים, מה שמצריך בדיקה מקצועית.

מיקוד תקשורת וביטחון – מענה מלא לכל צרכי בטיחות האש שלכם

אנשי המקצוע של מיקוד תקשורת וביטחון מודעים היטב לכל סוגי האישורים הנדרשים להמשך תחזוקתו של המבנה, וערוכים לכל דרישה שתתקבל מחברות הביטוח, נציבות האש וכל גורם אחר שעניינו הוא מערכת בטיחות האש שלכם. ובכלל זה:

  • התקנת מערכות בטיחות אש חיצונית – להגנה על בניינים ופרויקטים מרובי מבנים.
  • התקנת מערכת גילוי עשן וכיבוי אש בתוך עסק ומבנה.
  • תחזוקה שוטפת של כל הציוד שהותקן: בדיקה שנתית למתן אישור לכיבוי אש, ובדיקות בהזמנה אישית כאשר זה נדרש, בהתאם להוראות הרשויות ועוד.

צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על אישור כיבוי אש!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות