בטיחות באש בהתאם לתקנים חוקיים במבנים מכל הסוגים

בטיחות באש

בטיחות באש במבנים מחייבת היצמדות לתקנים, אשר בלעדיהם לא יינתנו לכם רישיונות עסק או אישורי אכלוס מבנה ותכולה. היעזרו בחברה מוסמכת להתקנת מערכות בטיחות נגד שריפה.

בימינו, כשתחום בטיחות באש נעשה בפיקוח אדוק יותר מאי פעם, כל יזם של בניין, חברה מנהלת של פרויקט מגורים או משרדים, ואפילו בעל עסק קטן ככל שיהיה לא יכולים לקבל אף אישור רשותי (שיצא מהרשות המפקחת עליו) ללא וידוא נהלי הבטיחות הרלוונטיים. האחרונים אוגדו לתקנים כתובים אשר חלקם נלקחו ישירות מתקינת בטיחות האש האמריקאית וחלקם הם תקנים כחול לבן.

בטיחות באש ובנייה בהתאם לתקנים

התקנים עוסקים בסוגיות כמו התאמת רמת מערכת הבטיחות לאתר בו היא מותקנת, וכן בסוגיות בטיחות על פי חלוקה לרמות סיכון: אפיון האתר שלכם על פי האזורים בו הוא נמצא, הגדרת רף סיכון לדליקה בכל אחד מהם ואמצאת עזרי בטיחות המהווים את המינימום הנדרש למענה על בעיות המרחשות בסביבה כזו, בעלת פוטנציאל הדליקה אשר אובחן.

בטיחות באש על פי התקנים מצריכה התקנה איכותית ומתאימה למבנה המאובטח

לא רק בהתקנה עסקינן, אלא גם ובעיקר באפיון: בדיקת המבנה עליו נדרשת הגנה, ואפיון רכזת הבטיחות, משאבת כיבוי האש (אם מדובר בהתקן חיצוני ולא פנימי), סוג הגלאים וכמותם בכל נקודה באזור, וסוג הספרינקלרים שיגיבו לגילויי המערכת. כמו כן, ממפה החברה פתחי אוורור לשחרור עשן מהאזור הנגוע בשריפה.
אנו ב- "מיקוד תקשורת וביטחון" עובדים על פי תקן 1001 להתאמת רמת המערכת למבנה, והן לפי תקן 1220 המספק מענה לאזורי הסיכון השונים בהתאם לרמת הסיכון שבהם. אנו עובדים על פי תקנים נוספים המסייעים לבחירת ציוד בטיחות האש הנכון.

בטיחות באש עם חברת מיקוד

מיקוד תקשורת וביטחון – עובדים בשבילך למען מקסימום בטיחות באש הנדרש בחוק
לחברה – ניסיון רחב יריעה בחברות, תאגידים, בנייני בוטיק גדולים, ומתחמי מגורים ומשרדים ענקיים. אנו עוסקים באפיון והתקנת ציוד בטיחות באש, כשמאחורינו 30 שנות פעילות.
אנו פועלים על פי אמות מידה מקצועיות בלבד, ומתאימים לכל בית עסק, בניין או פרויקט רב בניינים את מערכות גילוי העשן וכיבוי האש כדי להגיע למקסימום בטיחות מפני אש בכל אתר ואתר.

פנו למיקוד תקשורת וביטחון להתייעצויות בנושא בטיחות באש והזמנת מערכות בטיחות להתקנה!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות