יועץ בטיחות אש מעניק רישיון עסק לאחר בדיקות למערכת הבטיחות

יועץ בטיחות אש

הסתמכות על יועץ בטיחות נדרשת גם למענה על בעיות שנוצרו בפועל בבית העסק בתחום בטיחות האש, וגם אדמיניסטרטיביות לא מעטות. ואולי כבר נתקלתם במצב בו ישבתם בעמדת המנהל בעסק או בעמדת מטה תחזוקת הבניין שלכם – ונאלצתם להתמודד עם פקסים, טלפונים ומכתבים הדורשים דין וחשבון על מערכת כיבוי האש שלכם.

דרישות מסוג זה יכולות לנבוע מחברות הביטוח, נציבות האש או מנציבות הכבאות המקומית באזור מיקומו של המבנה. פניות מסוג זה שלא טופלו באופן מקצועי עשויות לשלול את רישיון העסק שלכם, ולמרבית בתי העסק אין נושא תפקיד האחראי לבטיחות אש. יועץ בטיחות אש מטעמנו יתן לכך מענה מלא אשר גם יבחן את הדרישות האמיתיות מכם – וגם יספק מענה בפועל במידה וזה נדרש.

יועץ בטיחות אש – חשיבות תפקידו

יועץ בטיחות אש אוחז בתפקיד חשוב אשר בכוחו להציל חיים. כחלק מתפקידו, יועץ הבטיחות אמור לערוך בדיקות מקיפות במבנים ואתרים ולבדוק את רמת המיגון של אותו המקום מפני השריפות. במידה והיועץ יגלה ליקויים במהלך הבדיקה, הוא ייעץ ללקוחותיו כיצד לתקן את הליקויים בצורה הטובה ביותר.

יועץ בטיחות באש – מתי צריך אותו?

תפקידו של יועץ בטיחות באש, מתחיל כבר בשלבי הבנייה – יועץ הבטיחות מגיע לשטח, בודק את רמת המיגון של אותו מבנה מפני שריפות. במידה והיועץ מגלה ליקויים שונים הקשורים לבטיחות באש, הוא יספק גם פתרונות בנושא ויאפשר שעבודת הבנייה תסתיים בצורה הטובה ביותר. בכדי לקבל טופס 4 על המבנה, מוודאים שהמבנה עומד בכל התקנים בתחום בטיחות באש. בכדי להימנע מצבים בהם לא יתקבל טופס 4 בגלל ליקויים, חשוב להזמין יועץ בטיחות באש לפני הביקורת, כדי שיוודא באופן סופי ומוחלט שאין ליקויים במבנה.

יועץ בטיחות אש

גם במקרים בהם מבצעים שינויים שונים במבנה, יש צורך בשירותיו של יועץ הבטיחות, בכדי שיוודא שהשינויים לא פגעו ברמת המיגון מאש. מכיוון שחשיבותו של יועץ בטיחות באש הוא כל כך חשוב ומשמעותי, יש לבחור יועץ בטיחות תוך שימת דגש על פרמטרים שונים כגון: הוותק והניסיון של יועץ הבטיחות, המוניטין שלו בתחום, המלצות קונקרטיות על השירותים שלו וכל פרט אחר אשר יאפשר לכם לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע איכותי ומנוסה.

יועץ בטיחות אש מקצועי זקוק לתכונות הבאות

איש מקצוע מנוסה, המתמחה בתחום, ישלב בעבודתו את אפיון מקרה המבחן שלך עם הנעשה בחוק מבחינת התקנים המחייבים.
קודם כל, המומחים שלנו מגיעים למבנה, מאפיינים אותו, בודקים האם יש צורך לחלקו למדורים או להשאיר אותו מדור אחד, ללא חלוקה. בודקים מהן סוגי רכזות בטיחות האש הבאות בחשבון, ומהם סוגי הגלאים והספרינקלרים הנדרשים, ועל פי כל אלו כותבים תכנית עבודה משורטטת אשר תימסר למחלקת ההתקנות בחברת "מיקוד תקשורת וביטחון".
בשגרה, לאחר שהמערכת הוקנה היועץ יספק מידע מעודכן לגבי נהלי כבוי אש אזוריים וארציים, ויבדוק את המבנה לווידוא עמידתו בעדכונים הללו, תוך תיקון הליקוים.

מיקוד תקשורת וביטחון – ייעוץ בטיחות אש, תחזוקת מערכות בטיחות אש

חברת הבוטיק "מיקוד תקשורת וביטחון" עוסקת בתחום כיבוי האש מזה 30 שנה, ומספקת לכלל לקוחותיה שלל שירותים: התקנת מערכות, בדיקות מערכות כיבוי ואישורי כיבוי אש. לחברה ניסיון רחב היקף הן בבטיחות אש בבניינים, הן בפרויקטים גדולים והן בבתי עסק בכל גודל.

צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על יועץ בטיחות אש!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות