מערכות כיבוי אש


מערכות כיבוי אש אמינות, מקצועיות ועומדות בתקן 1928 של מבחר היצרנים המובילים מהשורה הראשונה, מערכת כיבוי אש איכותית וקלה לתפעול ללא מורכבות מיותרת. בואו לבחור מערכת שמתאימה לצרכים שלכם, ממגוון נרחב של מערכות אשר עמידות לאורך זמן. כי בזמן האמת צריכים להיות מוגנים 100%. לחץ למידע נוסף על מערכת כיבוי אש

מערכות כיבוי אש איכותיות

מערכת כיבוי אש

עולם התעשיה הישראלי הפך בשנים האחרונות לתחום מרכזי שבו עובדים יותר ויותר אנשי מקצוע, ורמת המורכבות של המפעלים השונים במדינה, רק הולכת ומתפתחת. המשמעות מבחינה מקצועית היא אחת – יש צורך להשקיע המון משאבים על מנת לאפשר סטנדרט עבודה גבוה, מבלי להתפשר על דרישות בטיחות ואיכות, ששומרות על חייהם של כל העובדים במפעל. במיוחד אם אתם עובדים בתוך פס ייצור שבהן יש מכונות אוטומטיות, הצורך לבצע התקנה של מערכות כיבוי אש הוא לא רק עניין חוקי ורגולטורי. זוהי אחריות אישית של המנהלים שחייבת לקבל מענה מציק בשביל לאפשר לעובדים ולאנשי הצוות להגיע למקום עבודה ששומר עליהם. מהסיבה הזו, רצוי לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, לקבלת יעוץ מקצועי ולהתקנה של מערכות כיבוי האש המתאימות למפעלים גדולים.

איך לתכנן מערכות כיבוי אש במפעלים גדולים?

בשביל לתכנן מערכות כיבוי אש במפעלים גדולים יש צורך לתת את הדעת על:

  1. הרכב המוצרים במערכת – סוגי מערכות התראה שאתם מעוניינים להפעיל, והיכולת של מערכות אלו לבצע איתור מהיר של שלבים ראשונים של התפתחות אש. למשל, שילוב של מערכות גילוי אש עם מערכות מתזים או מערכות כיבוי אש מתקדמות יותר.
  2. כמות חיישני הגילוי – ככל שמדובר על מפעל גדול יותר, כך יש צורך להשקיע יותר משאבים וליצור מערכות כיבוי אש גדולות יותר שיכולות להתמודד עם אתגרים משמעותיים בקלות יחסית.
  3. התאמת נתיבי המילוט – בשביל לשמור על החיים של כל מי שנמצא בתוך המפעל, צריך להתאים את המיקום של מערכות כיבוי אש, לנתיבי המילוט שאתם מעוניינים ליצור. כך יהיה קל מאוד לאפשר בריחה מהירה אך בטוחה מתוך הלהבות.
  4. שילוט והדרכות היכרות – במקום לתת לאנשי הצוות במפעל לנחש כיצד צריך להתנהל במהלך אירוע של שריפה, אתם צריכים להשקיע מאמצים ביצירת שילוט מתאים ובהטמעה של המידע כחלק מהדרכות בטיחות אש תקופתיות. כך ניתן בעת צרה לקבל תגובה מהירה של כל מי שנמצא במפעל ולחסוך מצבים מסוכנים.

התקנת מערכת כיבוי אש אוטומטית בעזרת צוות מקצועי

בשביל להגיע למצב של מערכת שמסנכרנת בצורה מושלמת עם הצרכים שלכם, אתם חייבים לפעול מתוך הידע של אנשי מקצוע ולא מתוך ניחוש או חשיבה עצמאית. הפנייה לצוות של חברת מיקוד תקשורת וביטחון בע"מ, היא החלטה שיכולה לאפשר לכם עבודה על בסיס ידע מקצועי, בתהליך קבלת החלטות שמשמר את הצרכים המקצועיים לפני הרצונות האישיים שלכם.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות