מערכת ספרינקלרים – איך לבחור מערכת לבית או לעסק

מערכת ספרינקלרים - איך לבחור מערכת לבית או לעסק

אם אתם רוצים לחסוך מעצמכם את הבדיקות הרבות, ולבחור מערכת ספרינקלרים בצורה הרבה יותר נוחה ובטוחה, פנו אלינו – חברת מיקוד תקשורת וביטחון בע"מ אשר הינה בעלת ניסיון רב בתחום וצוות מקצועי ומומחה אשר מאפשרת לכם לקבל את המערכת הנכונה והטובה ביותר לבית או לעסק שלכם, ובהתאמה מושלמת לצרכים שלכם (גודל החלל בו תותקן המערכת, התקציב שלכם וכדומה).

מערכת ספרינקלרים לבית ולעסק

מערכת ספרינקלרים – לפני שאתם מבצעים רכישה של ספרינקלרים, חשוב שתדעו שיש כמה סוגים של מערכות ספרינקלרים, ולכן חשוב לקבל את כל המידע על המערכות השונות ועל סוג המערכת שיתאים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

בטיחות

אחד המאפיינים החשובים ביותר שצריכה לעמוד בהם מערכת ספרינקלרים בכדי שיהיה ניתן להפעיל אותה בצורה תקינה ולרכוש אותה ללא בעיה הוא עמידה בתקני הבטיחות המחמירים לכיבוי שריפות. חברת מיקוד תקשורת וביטחון בע"מ מספקת אך ורק מערכות ספרינקלרים אשר עומדים בתקנים הללו, ומערכות אשר עברו את כל הבדיקות האפשריות אשר מבטיחות לכם כי מדובר במערכות איכותיות ומשוכללות שיוכלו לשמש אתכם בשעת חירום ללא כל בעיה.

שירות ואחריות

עוד נושא שחשוב להקפיד עליו כאשר רוכשים מערכת ספרינקלרים הינו נושא השירות והאחריות של החברה ממנה אתם מבצעים את הרכישה. חשוב מאוד לרכוש מערכות ספרינקלרים מחברה אשר תעניק לכם שירות בכל מקרה של בעיה ותוכלו להזמין ממנה בדיקות תקופתיות לבחינת התקינות של המערכת, ואת זאת תקבלו מחברת מיקוד תקשורת וביטחון בע"מ בצורה הטובה ביותר, ועל ידי אנשי מקצוע מהטובים בתחום.

סוגים שונים של מערכות ספרינקלרים

הסוגים העיקריים של מערכות ספרינקלרים הם:

  • מערכות מתזים רטובות
  • מערכות Pre Action
  • מערכות מתזים יבשות
  • מערכות מתזים להצפה
  • מערכות כיבוי בקצף

צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על ספרינקלרים!

מיקוד אבטחה- תקשורת וביטחון

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות