הדרכות בטיחות אש

העברת הדרכות בטיחות אש

במפעלים גדולים אבל גם במשרדים גדולים, כוח האדם העצום יכול להיות יתרון ובה בעת גם חיסרון. בכל מה שנוגע להתמודדות עם אירועים של שריפות או חשד לשריפה, ככל שנמצאים יותר אנשים בתוך בית העסק שלכם, כך המצב עלול להידרדר במהירות ולהסתבך עד לרמה שבה החיים של אנשים נמצאים בסכנה ממשית. יש כל מיני דרכים שבהן […]

במפעלים גדולים אבל גם במשרדים גדולים, כוח האדם העצום יכול להיות יתרון ובה בעת גם חיסרון. בכל מה שנוגע להתמודדות עם אירועים של שריפות או חשד לשריפה, ככל שנמצאים יותר אנשים בתוך בית העסק שלכם, כך המצב עלול להידרדר במהירות ולהסתבך עד לרמה שבה החיים של אנשים נמצאים בסכנה ממשית. יש כל מיני דרכים שבהן אתם יכולים לשלוט בסיטואציה, או אפילו לנסות לשפר את המצב ואת הסיכויים של אנשי הצוות שלכם לשרוד את האירוע. מדובר על טכנולוגיות מתקדמות ועל שילוב התראות מיוחדות. אבל כל האלמנטים האלה הם משנים, לעומת היכולת להעביר הדרכות בטיחות אש לכל מי שנמצא בתוך חלל בית העסק שלכם באופן קבוע. יצירת הדרכת בטיחות אש על ידי הצוות המקצועי של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, מאפשרת לכולם להתנהל בצורה אחראית במהלך אירוע מורכב ומסוכן.

האחריות של הצוות – ליצור הדרכות בטיחות אש

במידה ואתם מבקשים לעשות שימוש באנשי הצוות שנמצאים מידי יום ביומו במשרד שלכם, על מנת למנוע מצב של שריפה מסכנת חיים ולהבטיח שכל מי שנכנס למשרד יצא ממנו בריא ושלם, חשוב להשקיע זמן ומחשבה ביצירת הדרכות בטיחות אש. הדרכות אלו יכולות להתבסס על יצירת נאמן בטיחות באש או על ידי העברת הדרכות וסדנאות לכל אחד ואחד מאנשי הצוות שנמצאים בחברה, אבל המטרה של כל סוג הדרכה היא אחת ויחידה: להטמיע את הדרכים הנכונות והבטוחות ביותר להתמודד עם אירוע שריפה, בצורה כזו שהנהלים יופעלו במקרה חירום בצורה אוטומטית לגמרי. בין שמדובר על תרגולים קבועים ובין שמדובר על יצירת הדרכות דיגיטליות, יש כל כך הרבה דרכים לאפשר את קיומן של הדרכות בטיחות אש, ואתם רק צריכים לבחור מהי הדרך המתאימה ביותר לצוות שלכם.

אחת לתקופה – בצעו הדרכות כיבוי אש לעובדים על מנת לוודא שכולם יודעים איך לנהוג בעת שריפה

בשלב הזה, אחרי שהצלחתם להבין מה הם החומרים החשובים ביותר שאתם רוצים להציג במהלך הדרכות בטיחות באש, כדאי ליצור תוכנית שנתית לעבודה עם הדרכות אלו. לכל בית עסק יש את הצרכים שלו בהתאם לרמת הסיכון, אבל על בסיס שנים רבות של ניסיון אתם יכולים לבקש את הייעוץ המקצועי של אנשי חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, במידה ואתם לא יודעים איך להטמיע את הדרכות הבטיחות בצורה הנכונה בחברה שלכם. אנו נוכל לתת יעוץ מקצועי ולאפשר לכם לקבל הדרכות מלאות ומבוססות עם מידע מהימן וברור.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות