פנל כבאים

פנל שליטת כבאים – שליטה ובטיחות מלאה תפקוד תחת לחץ ובמצבי חירום חייב להיות טוב ויעיל על מנת שיהיה אפשר להיחלץ ללא פגע מאירוע כמו שריפה. כיום, יש דגש מיוחד על מערכת פנל כבאים בכל מבנה חדש, שכוללת ספרינקלרים, הידרנטים, רכזת גילוי אש, אזור בטוח מאש בבנין ,חומרים מעכבי בעירה ואזור גישה לכבאיות. עם זאת, […]

פנל שליטת כבאים – שליטה ובטיחות מלאה

תפקוד תחת לחץ ובמצבי חירום חייב להיות טוב ויעיל על מנת שיהיה אפשר להיחלץ ללא פגע מאירוע כמו שריפה. כיום, יש דגש מיוחד על מערכת פנל כבאים בכל מבנה חדש, שכוללת ספרינקלרים, הידרנטים, רכזת גילוי אש, אזור בטוח מאש בבנין ,חומרים מעכבי בעירה ואזור גישה לכבאיות. עם זאת, תמיד יש דרך לשפר את שילוב המערכות הללו ולשדרג את השליטה בהן.

האפשרות להתקין פנל שליטת כבאים היא רלוונטית כיום בהרבה מבנים ובשורה התחתונה, היא יכולה פשוט להציל חיים. פנל הכבאים, שנמצא בדרך כלל בחדר שליטה ייעודי או בכניסה לבנין , מאגד בתוכו את היכולת לתפעל ולשלוט בכל מערכות הבטיחות החיוניות בשעת חירום. השליטה באמצעות הפנל היא פשוטה ויכולה להוריד את מפסקי החשמל, להפעיל ולכבות גנרטורים, וכמובן לתפעל את המפוחים / שיחרור עשן, ניתוק חשמל, כריזת חירום גילוי עשן מצב גנרטור הדממת מערכות ועוד .

מעבר לנוחות ולפרקטיות של מערכת פנל כבאים, היא מציעה ערך מוסף בכך שהיא נותנת התראות על מצב המערכת. כך אפשר לדעת אם יש תקלה כלשהי במערכות, או שיש צורך בתחזוקה או שדרוג של אחד האלמנטים שבהן. ריכוז כל המערכות תחת פנל אחד הוא נוח מאוד, ואפקטיבי בשעת חירום.

יכולות מגוונות

הפאנלים מגיעים בסוגים שונים ועם יכולות שונות. העדיפות היא כמובן להשתמש בפאנל מגוון כמה שיותר, וכזה שיכול להתחבר ולתפעל מספר רב של מערכות בקלות מרבית. הפנלים הם בדרך כלל לא גדולים במיוחד וחלקם אף יכולים להיכנס לארונות שירות.

יש חשיבות גדולה בהתייעצות עם אנשי מקצוע בכל הנוגע להתקנה של פנל שליטה. הפנל חייב לתת את התמונה המדויקת ביותר מפני שכאשר עובדים עם מערכת פנל כבאים כזו, נוטים לסמוך עליה בעיניים עצומות. החיבור והאינטגרציה בין כל המערכות חייבים להיות מושלמים, ועל מנת שזה יקרה, יש לעבוד עם גורמים מוסמכים של חברה איכותית, שיתנו את הדעת ואת ההכוונה הנכונה.

נדרשים להתקין פנל מסוג כזה? חברת מיקוד תקשורת ביטחון בע"מ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מתמחה בפתרונות שונים של גילוי וכיבוי אש עם דגש רב מאד על רמת בטיחות ואיכות גבוהה. לסקירת שירותי החברה התקשרו ל – 1700-502-501

מעוניינים במגוון מערכות כיבוי אש? פנו אלינו לפרטים נוספים.

 

התקנת פאנל כבאים

תקן פנל כבאים

בכניסה לכל אירוע השריפה מתקן חיים, יש כמה פעולות חשובות במיוחד שאותן צריך לבצע צוות כבאות והצלה, על מנת לקבל שליטה טובה יותר בשריפה ולהימנע ממצב של נפגעים בגוף ובנפש. תחת כל הלחץ ומתוך רצון לאפשר עבודה בטוחה של צוות הכיבוי, אתם בתור בעלי המקום צריכים להוביל את צוות הכבאות אל פנל כבאים, בהקדם האפשרי. זו היא נקודת השליטה האולטימטיבית של צוות הכבאות, בכל מה שנוגע למערכות החשמל והמים, ולשאר תשתיות המבנה שיכולות לסכן את כל מי שנמצא בעיצומה של השריפה. ובדיוק מהסיבה הזו, כבר כאשר אתם עובדים על הקמת המבנה שלכם, חשוב להבין מה הוא פנל הכבאים ולמה אתם צריכים לבקש מאנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ לבצע התקנה של פנל זה במקום גלוי וברור?

מה הוא פנל כבאים ולמה הוא חשוב לבטיחות העסק?

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, השימוש העיקרי במערכת פאנל כבאים, בא לידי ביטוי דווקא באירועים הכי מסוכנים והכי מאתגרים של המבנה שלכם. כל מבנה במדינת ישראל, מחויבת בקיומו של פאנל כבאים, על מנת לעמוד בסטנדרט ובתקנות הבטיחות באש המינימליות הדרושות. פאנל זה הוא מרכז העצבים של מערכת התשתית של הנכס שלכם, והוא מסוגל לבצע פעולות שמשפיעות על אופן ניהול אירוע השריפה. הדוגמה הקלאסית ליכולות של פנל כבאים באה לידי ביטוי בהקשר של מערכת החשמל. אם יש חשש שמערכת החשמל תעצים את השריפה או שהיא תגרום לכבאים לסכן את החיים שלהם, ניתן לנטרל ברגע אחד את כל המערכת על ידי הורדת מתג החשמל בתוך פנל הכבאים.

מכאן ואילך, הכבאים מסוגלים לנהל את האירוע בצורה כזו שלא פוגעת בכל מי שנמצא בתוך הבניין אך מאפשרת לשלוט בהתרחשויות בתוך הבניין בצורה הרבה יותר מקצועית. זאת לאור העובדה כי הכבאי מחזיק בשליטה בכל מערכות החירום של מבנה – כולל ניתוקי חשמל, כמו גם שימוש במפוחים ושחרור עשן, גנרטור, אינטרקום מחסות, גילוי עשן ומיקרופון כריזה.

למקרה חירום – צריך ליצור עמדת שליטה ברורה

אי אפשר להתקין פאנל כבאים בנכס שלכם, מבלי לתת את הדעת על אירוע שריפה מסכן חיים, משום שדווקא באירוע כזה צריך להגיע אל הפאנל במהירות האפשרית ולהבטיח שהוא משרת את כל המעורבים בצורה הכי טובה שיש. ולכן, רק אנשי מקצוע מיומנים, כמו אנשי הצוות של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, מסוגלים להבין מהו המיקום האופטימלי של פאנל כבאים ואיך אתם יכולים וצריכים להבטיח שהוא נשאר גלוי לכל צורך. על בסיס הייעוץ המקצועי שלנו, תוכלו ליצור עמדת שליטה זמינה ונגישה, לסיטואציות שבהן אנשי המקצוע צריכים לקחת אחריות על העסק שלכם.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות