פתחי שחרור עשן ייעודיים במערכות בטיחות אש

שחרור עשן

התקנת פתחי אוורור לשם שחרור עשן היא חיונית בכל מבנה. בעת שריפה, פתחי האוורור הללו מסלקים החוצה את העשן ומאפשרים שוב תנאי נשימה תקינים במהלך כיבוי האש.

שלושים חציבות בקירות משמשות להתקנה והטמעה של מערכות בטיחות אש. חלקן משמשות להטמעת כבלים ומכשירים באופן קונקרטי וחלקן משמשות ליצירת פתחי שחרור עשן: פתחי אוורור שבאמצעות תשתית מתאימה שתותקן באתר – ניתן יהיה לסנן החוצה עשן כלוא ולהקל עליכם את השהייה בסביבה הנמצאת בשריפה או סובלת מעשן. אין למפות את הפתחים שרירותית, אלא אך ורק לאחר אפיון מדוקדק מאד של המבנה, זיהוי אזורים אליהם ניתן לפלטר החוצה את העשן, וקביעה מראש ששם ייחצבו פתחי האוורור המדוברים.

פתחי שחרור עשן מותקנים בהתאם לתקנים מחייבים

תקן 1220 עוסק בקביעת רמת נפיצותו של האזור מבחינת פריצת דליקה בו, ולכן כאשר אנו נדרשים לקבוע את מיקומם של פתחי שחרור עשן אנו תמיד נעשה זאת בקירות הצמודים למבנה עם מינימום סיכוי לדליקה על פי התקן: לא ליד מקומות עם סיכוי גבוה להיווצרות שריפה. אנו נבחר בסביבה בה הצ'אנס שתתרחש בעירה כמעט אינו קיים. בקיר שגובל עם סביבה שכזו, ורק בו, ייקבעו פתחי שחרור העשן.

ניסיון מוכח של 25 שנים: מיקוד תקשורת וביטחון מספקת מערכות בטיחות אש

לחברת מיקוד תקשורת וביטחון פניתם? את בטיחותכם הבטחתם, וגם את חידוש רישיון העסק. אנו נעזרים רק במערכות המתאימות לבית העסק, עובדים על בסיס צרכי הבטיחות של המקום ובהתאם לנהלים ולתקנים שמחייבים אתכם ואותנו בחוק.

מיקוד מספקת מערכות שלמות לגילוי עשן וכיבוי אש, הכוללות גם פתחי שחרור עשן לשם הוצאת העשן מהמבנה הסגור על מנת לאבטח ככל האפשר את הסביבה המסוכנת ולהבטיח שתצרכו אוויר נקי בשעת האסון ככל שניתן. החברה תעבוד על פי מתווה כזה שיבטיח שגם מקסימום תפוקה (הוצאת עשן) תתגשם וגם מקסימום בטיחות תובטח לאזור בעת שחרור העשן החוצה.

צפה עכשיו במערכות גילוי עשן

צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על פתחי שחרור עשן!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות