אזעקה לבית – לראש שקט בבית ומחוצה לו

שמירה על הבית- כל הטיפים- אדם קורא ספר

אזעקה לבית – בחברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ- תכנון, התקנה ותחזוקה אזעקה לבית – היא כלי אבטחה לבית באמצעות מערכת אזעקה לבית תעניק לכם הרבה יותר שקט, גם כאשר אתם מחוץ לבית אך גם כאשר אתם בתוכו. הבית שלנו הוא מבצרנו האזעקה הפכה בשנים האחרונות למוצר פופולארי ומבוקש, ובצדק. מערכות האזעקה מספקות לבעלי הבית הגנה […]

אזעקה לבית – בחברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ- תכנון, התקנה ותחזוקה

אזעקה לבית – היא כלי אבטחה לבית באמצעות מערכת אזעקה לבית תעניק לכם הרבה יותר שקט, גם כאשר אתם מחוץ לבית אך גם כאשר אתם בתוכו.

הבית שלנו הוא מבצרנו

האזעקה הפכה בשנים האחרונות למוצר פופולארי ומבוקש, ובצדק. מערכות האזעקה מספקות לבעלי הבית הגנה מירבית על בני הבית ועל הרכוש בו. כיום הודות להתפתחויות הרבות שחלו בתחום ניתן להתאים מערכת אזעקה לכל מבנה, מבלי שתידרש לכך גם הכנת תשתית מיוחדת. הודות לכך, יותר ויותר בעלי בתים בוחרים להעניק לעצמם שקט נפשי, הגנה ובטחון ולא רק כאשר הם נמצאים מחוץ לבית.

לא על האזעקה לבדה

רבים חושבים כי התקנת אזעקה בבית המגורים אינה הכרחית, שכן במידה ותופעל וודאי תהיו רחוקים מדי בכדי לעשות דבר. עם זאת במציאות, התמונה שונה למדי הן מבחינת התרחישים האפשריים בהם תופעל האזעקה והן מבחינת היכולת שלכם לספק מענה מיידי בשטח.

פריצות לבתים אשר מתרחשות כשאתם בעבודה, בחופשה משפחתית או סתם מחוץ לבית, אינן חייבות להתרחש באין מפריע. האזעקה ניתנת לחיבור למוקד שמירה, אשר מתורגל ומסוגל לספק מענה בשעת האמת. גם אם בחרתם שלא להיעזר בשירותי חברת שמירה, עדיין יש באזעקה בכדי להתריע את הפורצים אל הבית ולהרחיקם בטרם עת. מלבד זאת, יש לזכור כי לא מעט מן הפריצות מתבצעות דווקא כאשר אתם ישנים בשעות הקטנות של הלילה. הפעלת האזעקה תתריע בפניכם על הסכנה.

סוגי גלאים לאזעקה

גלאי מגנטי – הפשוט והבסיסי ביותר. מורכב משני חלקים שמגנט מצמיד אותם האחד לשני. ברגע שהחלקים מתרחקים, הגלאי יפעיל את האזעקה. גלאי מסוג זה מותקן בדרך כלל על דלתות, כולל דלתות של כספות.
גלאי אקטיבי – מורכב משני חלקים. חלק אחד שולח קרני לייזר או קרני אינפרא אדום, והחלק השני קולט אותן. אם משהו קוטע את אחת הקרניים, הגלאי מפעיל את האזעקה.
גלאי וילון – מזהה שינויי טמפרטורה באמצעות קרן אינפרא אדום הסורקת את השטח. ברגע שהקרן מזהה טמפרטורה שונה (למשל על ידי אדם שעובר במקום) האזעקה מופעלת. גלאי זה יכול להיות מותקן בתוך הבית או מחוצה לו.
גלאי תנועה/ נפח – גלאי רגיש לתנועה או לשינויים בטמפרטורה. קיימים גלאים מסוג זה המיועדים להתקנה בתוך הבית וגלאים המיועדים להתקנה על קיר חיצוני.
גלאי אקוסטי – מזהה קולות, משמש למשל לזיהוי שבירה של זכוכית. מזהה אף קולות שהאוזן האנושית לא מסוגלת לקלוט ומפעיל את האזעקה בעקבותיהם.
גלאי זעזועים (סנסור) – מזהה רעידות ומופעל בעת שבירה, למשל של קיר או של כספת. קיימים גלאי זעזועים מכניים וגלאי זעזועים אלקטרוניים.

להיות בטוחים שאתם מוגנים

חברת "מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ" מתכננת, מתקינה ומתחזקת מערכות אזעקה לבית, בכלל זה:

• מערכות אזעקה במיגון פנימי והיקפי
• מערכות אזעקה משולבות מצלמות אבטחה
• מערכות פיקוח והתראה מרחוק
• מערכות בית חכם
• מערכות אזעקה אלחוטיות
• ועוד

לרשותנו ידע וניסיון שנרכשו לאורך למעלה מ- 20 שנות פעילות בתחום המיגון והאבטחה, אשר מבטיחים לכם התאמה מלאה בין המערכות שלנו לצרכים שלכם. צרו קשר ובואו לשמוע על מגוון פתרונות המיגון והאבטחה שאנו מציעים למגוון לקוחותינו, הפרטיים והעסקיים. אתם מוזמנים לפגישת הכרות ללא כל התחייבות.

למעבר לדף הבית לחץ כאן

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות