איפה רצוי להתקין מתזים לכיבוי אש ?

מתזים לכיבוי אש פועלים בצורה אוטומטית בזמן שריפה ויכולים למנוע את התפשטות האש ונזקים לרכוש.

תפקידם של מתזים לכיבוי אש הוא לפעול באופן אוטומטי בעת זיהוי של שריפה ולהתיז לעבר מקור השריפה מים – פעולה אשר יכולה לכבות את השריפה או להקטין משמעותית מממדיה. פעולה זו, מאפשרת לאנשים אשר נמצאים במבנה בעת השריפה, להרוויח זמן ולברוח מאזור השריפה ועל ידי כך גם להציל את חייהם. מעבר לכך, המערכת תדאג למזער את הנזק לרכוש לו השריפה יכולה לגרום. מערכת מתזים לכיבוי אש אשר מתאימה למגוון רחב של סוגי מבנים ובין היתר: עסקים מסוגים שונים, מבני מגורים, מפעלים, מוסדות גדולים ועוד.. מתזים אלו יכולים להיות מותקנים בחדרים, בחדרי מדרגות ובמסדרונות. חשוב מאוד לתכנן את ההתקנה של המתזים באופן שיתאים לאותו המבנה ויאפשר למקסם את הפעולה של המערכת.

מערכת מתזים לכיבוי אש – כל התועלות

תפקידה של מערכת מתזים לכיבוי אש הוא חשוב וגדול במיוחד – המערכת גם מתריעה על התפרצות השריפה וגם מונעת את התפשטות האש במקום וכחלק מכך, מונעת מהאש את היכולת לגרום לנזקים קשים. פעולת התזת המים מסייעת בעצם גם בכיבוי האש וגם בהפחתה של כמות העשן – כידוע, שאיפה של עשן עלול לגרום לנזקים חמורים לבריאות ואף למוות ולכן, בעצם הפעולה הזאת, המערכת בעצם יכולה להציל חיים. ניתן לחבר את אותה מערכת מתזים לכיבוי אש אל מרכז בקרה של המבנה ועל ידי כך לגרום למערכת מתזים לתפקד גם כמערכת התרעה מפני שריפה. כאמור תפקידה של מערכת מתזים לכיבוי אש הוא חשוב במיוחד ומהסיבה הזאת, מומלץ להתקין אותה בכל מבנה המאפשר לעשות זאת – ועל ידי פעולת ההתקנה בעצם אולי אף להציל חיים.

מתזים לכיבוי אש

מערכת מתזים לכיבוי אש יבשה

כאמור, ישנם סוגים רבים של מערכות מתזים לכיבוי אש, כאשר על אחד מהסוגים הללו נמנית מערכת מתזים יבשה. מערכת יבשה איננה נמצאת תלת לחץ מים קבוע – וזאת, בשונה ממערכות מתזים אחרות. המערכת היבשה מתאימה להתקנה במקומות בהם יש ציוד יקר ערך או חומרים חשובים הרגישים למים. כמובן, שלצד המערכת היבשה, קיימים סוגים נוספים של מערכות לכיבוי אש וחשוב מאוד לדאוג לבחור את המערכת אשר תתאים בצורה האופטימאלית לאותו המבנה – ובמידה ומדובר במערכת המיועדת עבור עסק, אז גם לסוג העסק. מכיוון שהחלטה שזאת ברוב המקרים לא תוכל להתבצע באופן עצמאי – חשוב להיוועץ באיש מקצוע מנוסה, אשר ברשותו הידע והכלים להתאים את המערכת המתאימה ביותר לאותו המבנה.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות