אפיון בטיחות אש עבור מבנים חיצוניים ופנימיים

בטיחות אש במבנים

בשנים האחרונות, המחוקק מוטרד מאד מנושא בטיחות אש במבני ציבור. הנהלים והתקנים להוצאת רישיון העסק הוקשחו מאד ורבים צפויים להיכשל במשימה אם לא יעבדו עם הגורמים המקצועיים.

שלא כמו בעבר, עת הנושא החם בעסקים היה מערכות גילוי פריצה, והיה באחריות חברות הביטוח, כיום הסוגיה המטרידה ביותר היא בטיחות אש. שריפות, שבחלקן הגדול מתרחשות ככוח עליון או עקב תשתית חשמל סביבתית לקויה בעיר או בכרת, הן מצב בלתי רצוי בעליל.

חברת האחזקה של הבניין, בעל העסק, והדיירים והעובדים שנמצאים לצדם עומדים חסרי אונים ללא יכולת רבה לשנות את פני המצב, פרט להפעלת מטף, בריחה מהמקום והזמנת מכבי אש. גם פעולות אלו, שנחשבו בטוחות בעבר, כבר לא מספיקות למבנה חדש שהוקם כיום. בעסק חדש או בניין מגורים חדש נדרשים נהלי בטיחות חדשים.

בטיחות אש בפרויקט המגורים ובבית העסק

בעוד אשר בפרויקט המגורים (ובמקרה הזה, אנו מתייחסים גם לפרויקט ממנו פועלים משרדים, בשונה מבית עסק ברמה הפנימית, עליו נפרט בהמשך) מערכת בטיחות אש נשענת על משאבת כיבוי אש אליה מחוברים גם עזרי הפיקוד, גם עזרי הבקרה וגם מערכות הדיווח השונות. רכזת פנימית להתקנה במבנים סגורים היא ה- "מוח" של מערכת הכיבוי. למערכת זו מחוברים כל עזרי כיבוי האש לשימוש פנימי: גלאי פנים וספרינקלרים להתזת מים על מוקד השריפה. האביזרים בשני המקרים צריכים להיות של יצרן אמין וידוע. לכן, אנו ממליצים על גלאים, ספרינקלרים ורכזות של "טלפייר" – חברת יצרן מכשירי גילוי עשן וכיבוי אש מהגדולות במשק.

מיקוד תקשורת וביטחון מאפיינים את המבנה ומספקים מענה מושלם

אנו בחברת מיקוד משרתים לקוחות גדולים וקטנים מזה 30 שנה. אנו עובדים עם חברות מנהלות של בנייני משרדים ומגורים, וכן עם מרכזי ניהול ובקרה האחראיים על תחזוקת עשרות בניינים בפרויקט. אנו עומדים גם בקשר עם בעלי עסקים בכל הגדלים – ממשרדים קטנים ועד תאגידי ענק ומספקים ציוד הגנת שריפות לאחר אפיון. ציוד זה יענה על כל צרכי העסק בהתאם למיקומו ומבנהו הפנימי.
צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על בטיחות אש!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות