בדיקת תקינות מערכת מפוחים

חוק רישוי עסקים

בדיקת תקינות מערכת מפוחים – בדיקה מצילת חיים הסכנות שבהתלקחות ושריפה בתוך מבנה הן ברורות, וכדי שיהיה אפשר להשתלט על אירוע שכזה בצורה מהירה ויעילה, יש צורך במספר מערכות איכותיות שיעבדו בצורה הרמונית ויוכלו לתפקד תחת לחץ. מערכות כיבוי אש לא מתרכזות רק במטפים, ספרינקלרים והידרנטים, אלא במגוון רחב של אלמנטים ששמים דגש על עיכוב […]

בדיקת תקינות מערכת מפוחים – בדיקה מצילת חיים

הסכנות שבהתלקחות ושריפה בתוך מבנה הן ברורות, וכדי שיהיה אפשר להשתלט על אירוע שכזה בצורה מהירה ויעילה, יש צורך במספר מערכות איכותיות שיעבדו בצורה הרמונית ויוכלו לתפקד תחת לחץ. מערכות כיבוי אש לא מתרכזות רק במטפים, ספרינקלרים והידרנטים, אלא במגוון רחב של אלמנטים ששמים דגש על עיכוב בעירה, דיכוי אש, וכמובן אוורור.

הימצאותן מערכות המפוחים והאוורור בכל מבנה היא קריטית מפני שעשן שכלוא בתוך מקום סגור יכול לגרום לחנק. מכיוון שמדובר במערכת מסועפת מאוד שנמצאת בתוך הבניין, חשוב לבצע בדיקת תקינות מערכת מפוחים באופן תקופתי על מנת לוודא שכל המערכת פועלת בצורה טובה ויעילה.

מערכת המפוחים היא זו שעובדת גם אחרי שהסכנה עברה ובנוסף, היא אמונה על פינוי העשן ושאריות האפר אל מחוץ לבניין. מערכות אוורור וסינון אחראיות בין השאר גם על סינון אוויר שנכנס לבניין. מערכות מפוחים ואוורור חייבות להיות יעילות מאוד, וכאלו שמתאימות למבנה בהן הן מותקנות.

איכות בהתקנה

כאשר רוצים להתקין מערכת מפוחים צריך לעשות זאת באמצעות אנשי מקצוע ייעודיים. חשוב לייצר פתח בכל חדר, ולראות כיצד אפשר לגרום לאוויר נקי להיכנס ולהראות את הדרך גם ליציאת עשן בזמני חירום. מערכת מפוחים טובה אמורה לספק לאנשים בתוך המבנה את היכולת לנשום אוויר נקי, וכמובן להציל אותם מחנק כאשר יש שריפה.

מערכת מפוחים היא אחת מיני מערכות רבות שאמורות לסייע בזמן חירום. יש מערכות של כיבוי אש, עיכוב בעירה ועוד. בכל מבנה יש הידרנטים, מטפים וספרילנקלרים, שאמורים לעשות את העבודה. בסופו של דבר, כל העשן צריך להתפנות מהבניין במהרה, וזאת בדיוק העבודה של מערכת מפוחים טובה ואיכותית.

זקוקים למערכות בטיחותיות ואיכותיות מאד שיוכלו להגן עליכם ועל השוהים במבנה במקרה של שריפה? חברת מיקוד תקשורת ביטחון בע"מ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מתמחה בפתרונות שונים של גילוי וכיבוי אש עם דגש רב מאד על רמת בטיחות גבוהה. לסקירת שירותי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 1700-502-501.

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות