בקרת כניסה לחניון

בקרת כניסה לחניון

בקרת כניסה לחניון בחברת מיקוד תקשורת ובטחון מספקים ללקוחות מכל מגזרי המשק סוגים שונים של מערכות תקשורת ובקרה, הכוללות גם מערכות בקרת כניסה לרכבים בחניונים. בקרת חניונים זו מאפשרת לשלוט על שערי החניון ולאשר רק לרכבים מורשים על ידי החברה להיכנס, עם שליטה במי שנכנס לחניון ומתי הוא נכנס ויוצא. הצורך בבקרת כניסה בחניונים לצד […]

בקרת כניסה לחניון

בחברת מיקוד תקשורת ובטחון מספקים ללקוחות מכל מגזרי המשק סוגים שונים של מערכות תקשורת ובקרה, הכוללות גם מערכות בקרת כניסה לרכבים בחניונים. בקרת חניונים זו מאפשרת לשלוט על שערי החניון ולאשר רק לרכבים מורשים על ידי החברה להיכנס, עם שליטה במי שנכנס לחניון ומתי הוא נכנס ויוצא.

הצורך בבקרת כניסה בחניונים

לצד הצורך בבקרה על דלתות כניסה של בנייני מגורים, משרדים וחברות, עולה גם הצורך בבקרה ושליטה על החניות של המקום ועל כניסת רכבים אליו. השליטה לרוב מבוססת על קריאת לוחיות זיהוי לצד מצלמות שמתעדות את הרכבים שנכנסים ויוצאים מהחניון. הצורך זה נובע ממספר סיבות עיקריות. ראשית, כדי ליצור בקרה על כניסה למתחם עסק או מגורים גם באזור החנייה ולמנוע דרכו כניסה של גורמים לא מאושרים או רצויים. כמו כן הבקרה מונעת כניסה לא מבוקרת של רכבים לחניון התופסים מקומות חנייה ששמורים לעובדי החברה או לדיירי הבניין.

יכולת זיהוי של רכבים

מערכות בקרת כניסה של רכבים לרוב יודעות לקרוא את לוחיות הרישוי של הרכב, עם מעקב אחרי זמני כניסה ויציאה של הרכב. מידע זה נשמר במערכת ומאפשר לנתח אותו ולהגיע בעזרתו להבנות ומסקנות לשיפור אופן ניהולו של החניון. הזיהוי של הרכב מבוצע בעזרת מצלמה ייעודית בכניסה לחניון ליד השער, אשר בעת כניסה של רכב מצלמת באופן אוטומטי את מספר הרישוי שלו ואם מדובר ברכב מורשה השער יפתח עבורו באופן אוטומטי. בנוסף, יש מערכות בקרה לחניונים הכוללות גם אישור חד פעמי של חנייה לאורחים.

ניהול חנייה בתשלום

במקרים בהם חניונים כוללים גם חניות קבועות בתשלום, בין אם עבור מבקרים מזדמנים או עבור רכבים מאושרים, בעת יציאת הרכב מהחניון המצלמה תצלם שוב את הרכב היוצא ובמידה ומדובר בחניון בתשלום היא תדאג לחייבו בהתאם לזמן שהרכב שהה במקום. מערכת זיהוי רכבים יכולה גם לנהל את עלויות החנייה, בין אם הם יהיו בתשלום או בחינם, עם או בלי הנחה, תשלום לבעלי מנוי וכדומה. כך רכבים שעושים שימוש קבוע בחניון בתשלום לא ידרשו לעבור תהליך של תשלום או של הצגת כרטיס, והכניסה והיציאה מהחניון יהיו מיידיות ללא עיכובים.

יתרונות של בקרת חניונים

לבחירה במערכת של בקרת חניונים לרכבים נכנסים יוצאים יש שורה של יתרונות. העיקריים שבהם הינם:

  • ניהול פשוט ויעיל של החניון עם רמה גבוהה של יעילות ואמינות.
  • שליטה ובקרה מלאה על כניסה של רכבים לחניון ומניעת כניסה וחנייה של רכבים ואנשים שאינם מורשים.
  • מערכות מתקדמות עם מאה אחוז יכולת זיהוי של רכבים.
  • מערכות פשוטות ונוחות לשליטה שניתן לא אחת לנהל אותן דרך תוכנה בענן וגם דרך טלפון סלולרי חכם.
  • יכולת למעקב אחר רכבים נכנסים או יוצאים בחניון שמספקת נתונים לניהול יותר יעיל של מרחב החנייה.
  • במידת הצורך המערכות מאפשרות בעזרת מצלמה גם בקרה ומעקב בזמן אמת אחר המתרחש בחניון באופן התורם לעלייה ברמת הבטיחות של מרחב זה.
  • מערכת בקרת חניונים יכולה לבוא במקום עמדת שמירה או להשתלב עם עמדת שמירה בכניסה לחניון.
  • יש מערכות שניתן לשלבן עם מערכות בקרה ואבטחה נוספות, למשל על יד פתיחה אוטומטית של שער החניון בעת גילוי עשן.

בקרת חניונים למגוון קהלים

מערכות בקרת חניונים יכולות לספק מענה לקהלים מגוונים. בין היתר הן מתאימות לחניונים של בנייני מגורים, בנייני משרדים או מתחמי מפעלים, הרוצים למנוע כניסה לחנייה של גורמים לא מורשים. בנוסף הן יכולות להשתלב עם חניונים בתשלום, עם מענה מיוחד לבעלי הרשאה כמו עובדים במקום, בעלי דירות, עובדי המקום, ספקים ועוד, כפי שיש למשל במרכזי קניות, בתי חולים, משרדים ממשלתיים ועוד.

להתקנת מערכת בקרת חניונים

להתקנת מערכת בקרת חניונים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו בפרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת מיקוד בטלפון 1700-502-501.

 

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות