גלאי עשן מוזן מתח

גלאי עשן מוזן מתח – בטיחות קודמת לכל גלאי עשן מוזן מתח – בהתאם להוראת מערכות ציוד לגילוי וכיבוי אש מספר 550 של כבאות והצלה לישראל, כל דירה, בית או מבנה חדשים מחויבים על פי החוק בהתקנתו של הגלאי מתח ומטף אבקה שמשקלו 3 ק"ג. התפתחותן של הטכנולוגיות שונות, בד בבד עם עלייתם של סיכוני […]

גלאי עשן מוזן מתח – בטיחות קודמת לכל

גלאי עשן מוזן מתח – בהתאם להוראת מערכות ציוד לגילוי וכיבוי אש מספר 550 של כבאות והצלה לישראל, כל דירה, בית או מבנה חדשים מחויבים על פי החוק בהתקנתו של הגלאי מתח ומטף אבקה שמשקלו 3 ק"ג. התפתחותן של הטכנולוגיות שונות, בד בבד עם עלייתם של סיכוני השריפות, יצרו מגוון של אביזרים וציוד מסוג שונה, אחד מהם הוא גלאי עשן, הגלאי עשן שמחובר למקור מתח קבוע – מערכת החשמל. חיבור זה, הזדקקותו של גלאי העשן לצורך פעולתו לחשמל, מוליד חסרון מסוים. מה קורה כאשר מתרחשת הפסקת חשמל? מה קורה אם הדליקה מקורה בקצר חשמלי המשבית את מערכת החשמל, ועל הדרך, משבית גם את גלאי העשן המוזן מתח, שנזקק לחשמל על מנת לפעול?

גלאי עשן מוזן מתח פועל גם בעת הפסקת חשמל!

כיום, מרבית גלאי העשן מוזני המתח מצוידים בסוללת גיבוי, שנועדה בדיוק על מנת לסתום את אותה הפרצה, את אותו החיסרון אפשרי אותו הזכרנו בתחילה – אותם מצבים שבהם זרם החשמל הקבוע אינו יכול לשמש כמקור המתח לגלאי העשן המותקנים במבנה. הוראת מערכות ציוד לגילוי וכיבוי אש מספר 550, אותה הוראה שהזכרנו בתחילה אף מפרטת את מקום ההתקנה המדויק של הגלאי מתח בכל אחד מסוגי המבנים, כשתקן ישראלי 1220 מפרט את הסטנדרטים הנדרשים מהגלאי.

חושבים על התקנת גלאי מתח?

אנחנו, במיקוד תקשורת ביטחון בע"מ, מתמחים בכל סוגי מערכות גילוי העשן והאש והיועצים המקצועיים שלנו יעמדו לרשותכם כדי להפוך את המבנה שלכם לבטוח הרבה יותר!

מקור מידע:

https://www.gov.il/BlobFolder/policy/directive_550/he/Directive550.pdf

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות