רשיון עסק – תהליך קבלת הרישיון

מערכת ספרינקלרים רשיון עסק

הליך קבלת רשיון עסק הוא הליך ארוך, רצוף שלבים ובירוקרטיה - בכדי לקבל בסופו של דבר את אותו רשיון עסק, חשוב לעבור את כל שלבי התהליך ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

השלב הראשון בתהליך רשיון עסק, הוא הגשת הבקשה לאגף רישוי העסקים של המועצה המקומית. ניתן לקבל מנציגים מטעם הרשות את כל המידע הרלוונטי לגבי אופן הגשת הבקשה ואלו מסמכים צריך לצרף אליה – חשוב לעקוב אחרי ההנחיות ולהגיש את הבקשה בדיוק בהתאם לדרישות – חשוב לציין, שבמקרים רבים בכדי לקבל את המידע הרלוונטי ניתן פשוט להיכנס לאתר האינטרנט של אותה המועצה או העיריה ולקבל דרך האתר את כל המידע לגבי מה צריך לעשות בכדי לקבל רשיון עסק. כאמור, חשוב לדאוג להשיג את כל המסמכים הרלוונטיים מכיוון שבלעדיהם הבקשה לא תתקבל ואותו עסק לא יוכל לקבל רשיון עסק. חשוב לציין, שהגשה של בקשה כזאת כרוך בתשלום אגרה ויש לצרף לבקשה גם אישור על תשלום האגרה המדוברת.

השלב הבא – בחינת הבקשה וקבלת ההחלטה על מתן רשיון עסק

כשהבקשה לקבלת רשיון עסק מגיעה במלואה, השלב הבא שיתבצע הוא פתיחת תיק רישוי. האגף לרישוי עסקים אמור עכשיו לקבל מכל הגופים הרלוונטיים את האישורים שלהם למתן רישיון לעסוק ובמידה וכל האישורים הללו יתקבלו, יתאפשר להנפיק רשיון עבור אותו העסק. חשוב לציין, שמדובר בהליך יחסית ארוך, מכיוון, שגופים רבים לוקחים בו חלק והעסק אמור לעבור בדיקות שונות – כאשר במידה והוא לא עומד בבדיקות, הוא לא יוכל לקבל את האישור – יש אפשרות להגיש ערעור כנגד ההחלטה ולדאוג שהיא תיבדק מחדש.

קבלת רשיון עסק – סיוע חיצוני

שלב קבלת רשיון עסק הוא השלב האחרון בהליך ארוך ורצוף בירוקרטיה – כאשר בכדי לקבל את הרשיון בסופו של דבר, יש לעבור כל שלב בתהליך הזאת בצלחה. בעלי עסקים רבים, אשר חשים כל הם לא מסוגלים או מתקשים לעבור את התהליך הזה באופן עצמאי, בוחרים לעבוד עם חברת ייעוץ חיצונית המתמחה בתחום. חברה שכזאת, מסייעת לבעל העסק בכל השלבים ואף מבצעת עבור בעל העסק את הפעולות השונות אשר ייעודן להכין את העסק לקבלת האישורים המתאימים ובסופה של הדרך גם קבלת הרשיון . כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות הטמונים בשירותיה של חברה שכזאת, חשוב לבחור את החברה בקפידה ולוודא שאכן יש לה את הכלים, הידע והניסיון להעניק את השירות הטוב ביותר בדרך לקבלת הרשיון.

מיקוד אבטחה- תקשורת וביטחון

רשיון עסק

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות