מערכות מודולריות – העתיד כבר כאן

בכל עסק יש צורך בניהול הבקרה אודות כניסתם ויציאתם של עובדי המקום, המבקרים בו, ציוד ורכבים. חברת "מיקוד תקשורת וביטחון בע"מ" מספקת מערכות מודולריות לעסקים, לבתים משותפים ועוד.

מערכות מודולריות – לרמות מידור שונות בבית העסק

מערכות מודולריות המתריעות על כניסת אנשים וציוד לשטח העסק. ניתן לחבר את המערכת למספר דלתות במקביל, עד מאות דלתות למערכת אחת. המערכות מתאימות לעבודה עצמאית או On-line ומקנות רמות מידור שונות, בהתאם לצרכי ואופי המקום.
אנו מציעים מגוון רחב של מערכות, ביניהן:

קורא תגי קרבה – לקריאת כרטיסי/ כפתורי קרבה, המתוכנתים למערכת בדרכים שונות, בהתאם לכמות הדלתות הנשלטות על ידי המערכת. המערכת כוללת בקרת כניסה, בקרת נוכחות, הרשאות כניסה, בקרת הפסקת ארוחות ועד.
מקודד עצמאי – מקודד לפתיחה עצמאית של דלתות באמצעות מקודדים שונים, ביניהם שלטים אלחוטיים. גם כאן, בהתאם לאופי העבודה ניתן להיעזר במקודדים העמידים למים, מוגני ונדליזם, מוגני פיצוץ ועוד.
שעוני נוכחות – שעוני נוכחות מתקדמים, קוראי כרטיסי קרבה/ בקרה ביומטרית ועוד, המחליפים את השימוש בשעוני הכרטיסים ומכאן שגם תורמים להקטנת העלויות התפעוליות הכרוכות בהפעלתו.

מערכות בקרה לחניונים

מערכות מתקדמות המאפשרות את ניהול צי הרכבים של העסק, כמו גם את ניהולם הכולל של החניונים. המערכת מאפשרת בקרת רכבים אקטיבית, הודות למערכת ניהול מתקדמת ואוטומטית, המתבססת על תגים חכמים ולכן אינה מצריכה כוח אדם נוסף לצורך הפעלתה. המערכת מתאימה לניהול חניונים פרטיים, גם כאשר מדובר על מספר חניונים הפועלים במקביל בשטח אחד (על פי הקצאות של כמות מכוניות לארגון) ומציעה בין היתר:

• פתיחת שערים ופתיחת דלתות אוטומטית, ללא צורך בכרטיסים או הקשת קודים או צלצול
• רישום אוטומטי של שעות הכניסה והיציאה
• זיהוי מכסת המכוניות המותרת לכל משפחה/ ארגון/ חברה בחניונים משותפים, ומניעת כניסת רכבים נוספים לאחר מילוי המכסה.
• הנפקת דוחות כניסה ויציאה מהחניון.
• מידור אורחים וספקים על פי אזורים רצויים.
• הפעלת מערכת המצלמות על פי מיקום יציאה או כניסה של הרכב.
• ניתן לשלב תוכנות עקיבה למצלמות
• ניתן להתקין תג חכם, המאפשר בקרת שמירה על המכוניות כנגד גנבים, כולל קוד אישי לנטרול.

מיקוד אבטחה –  תקשורות וביטחון

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות