התקנת מערכת כיבוי אש

מערכת לכיבוי אש

כאשר מדובר בהצלת חיים אין מקום להקל ראש או להסתפק בפחות ממערכת כיבוי אש איכותית בעסק שלך

לא אחת שמענו על מקרים בהם פרצה אש במבנה בחלק מהמקרים, האש גרמה לנזק גדול ברכוש ואף אנשים נפגעו או איבדו את חייהם כתוצאה מנזקיה. בחלק אחר מהמקרים (שעליהם אנחנו כנראה פחות שומעים), הנזק הספיקה לגרום לנזקים מצומצמים בלבד וזאת בזכות מערכת כיבוי אש אשר הייתה מותקנת בשטח המבנה. אז כן, מערכת כיבוי אש איכותית, אשר הותקנה בצורה איכותית ומקצועית ומתוחזקת בצורה נכונה, יכולה במקרים מסוימים להציל חיים. כמובן, שבכדי לאפשר לאותה המערכת לבצע את תפקידה בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד לבחור בקפידה את סוג המערכת, כמו גם את החברה אשר תהיה אחראית על התקנת המערכת – שימת דגשים על הפרמטרים הללו תבטיח שבמקרה הצורך, נהיה מוגנים ברמה הגבוהה ביותר מפני נזקי האש למיניהם.

מערכת כיבוי אש - אזעקה בזמן שריפה

התקנת מערכת כיבוי אש בהתאם לתקנים

התקנת מערכת כיבוי אש אמורה להתבסס על התקנים המחמירים ביותר בתחום. על המתקין לבחון בצורה מעמיקה ומקיפה את המקום ובהתאם לנתונים הבדיקה, לבחור בקפידה את אותן מערכות כיבוי אש ואת אופן ההתקנה הנדרש, בכדי שהן תוכלנה לעבוד בצורה הטובה ביותר ולשמור על אפקטיביות מקסימאלית. כחלק מכך, בעת בחירת המתקינים, חשוב לשים דגש על פרמטרים כגון: רמת מקצועיות, אמינות, הכשרות לביצוע העבודה ותחושה אישית – סביר להניח ששיחה מקדימה עם נציג החברה תאפשר לכם להרגיש האם אתם יכולים לסמוך על אותה חברה או שאולי עדיף לבחור דווקא בחברת התקנה אחרת. זכרו שבשורה התחתונה, המטרה שאמורה להיות לנגד עינכם, היא התקנת מערכת כיבוי אש בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

התקנת המערכת ותחזוקתה

למזלנו, הסטטיסטיקה עומדת לטובתנו ורוב הסיכויים שגם אם חלילה תפרוץ שריפה במבנה, זה לא יקרה באופן מידי לאחר התקנת מערכת כיבוי אש – למרות שגם זה יכול לקרות. אז ברוב המקרים, המערכת לא תהיה בשימוש תקופת זמן ארוכה, מה שיכול לגרום לה להתלכלך, להינזק ולהתקלקל. כמובן, שבכדי שבזמן אמת לא נגלה בדרך הרעה שאותה מערכת כיבוי אש לא עובדת, חשוב מאוד להקפיד על בדיקות של המערכת מעת לעת, על ניקוי המערכת ועל תחזוקתה השוטפת – ברוב המקרים, שירותי תחזוקה הם שירותים שתוכלו לקבל מאותה החברה אשר העניקה לכם את שירות התקנת המערכת – כדאי לבדוק עם אותה החברה גם את הנושא הזה ועל ידי כך להבטיח שהמערכת תמיד תהיה תקינה.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות