חברות כיבוי אש

חברות כיבוי אש בישראל – איזו חברת כיבוי אש מומלצת? חברות כיבוי אש – צרכיהם של ארגונים משתנים ללא הרף, לעיתים קרובות, כתוצאה מתקינות, חוקים והוראות חדשות הנכנסים לתוקפם במהלך חייו של הארגון. הצורך בקיומן של חברת כיבוי אש התחזק על רקע יציאתה של הוראה 503 מאת אגף בטיחות אש וחקירות של שירותי הכבאות וההצלה […]

חברות כיבוי אש בישראל – איזו חברת כיבוי אש מומלצת?

חברות כיבוי אש – צרכיהם של ארגונים משתנים ללא הרף, לעיתים קרובות, כתוצאה מתקינות, חוקים והוראות חדשות הנכנסים לתוקפם במהלך חייו של הארגון. הצורך בקיומן של חברת כיבוי אש התחזק על רקע יציאתה של הוראה 503 מאת אגף בטיחות אש וחקירות של שירותי הכבאות וההצלה בנובמבר 2009. אותה הוראה המעגנת את הכנת תיק שטח כיבוי אש כאחת מחובותיו של הארגון. אולם, גם לארגונים שאינם מחויבים בהכנת תיק שטח כזה ישנו צורך בשירותיהן של חברת כיבוי אש, זאת, מאחר ושריפה נחשבת לאחד מהסיכונים הגדולים והאמיתיים ביותר הנשקפים כיום לארגון ולבית העסק.

מה עושות חברת כיבוי אש?

חברות כיבוי שונות מציעות שירותים שונים לארגונים מולם הן עובדות, אולם כל השירותים הללו מתמקדים בסכנת הדליקות האורבת למבנה בו שוכן הארגון, לעובדים שלו ולציוד של הארגון. ישנם חברות המשווקות ציוד כיבוי אש, חברות אחרות מתמחות בייעוץ ובתכנון פרישת מערך כיבוי האש, וחברות מסוג נוסף – מתמחות באמצעי ניטור ובקרה, שמטרתם לזהות את תחילתה של הדליקה מוקדם ככל האפשר, על מנת למזער את הנזקים העלולים להיגרם לארגון, לנכסיו או לעובדיו. חברת כיבוי אש עשויות להיות גם הגוף ה"מתווך" בין הדרישות המוכתבות לארגון על ידי המדינה / שירותי הכבאות / הרשויות לבין הארגון, והן המסייעות לו להדהד את המסרים הנדרשים לעובדים בארגון, לגבש את הנהלים וכן הלאה. כמובן שבעת בחירת חברה כזו, רצוי לחפש את החברה שמסוגלת לענות על מרב הדרישות הקיימות.

הארגון שלכם נתקל באתגרים הנוגעים לכיבוי אש?

אנשי המקצוע המיומנים של מיקוד תקשורת ביטחון בע"מ, מנוסים בייעוץ ובליווי ארגונים בדרכם אל העמידה בדרישות ובהבטחה של סביבה עבודה בטוחה יותר לעובדיכם!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות