שמירה על הבית – טיפים שיצילו אתכם

שמירה על הבית- כל הטיפים- אדם קורא ספר

שמירה על הבית – כל הטיפים שחשוב לדעת שמירה על הבית היא לא עניין פשוט. בזמן שקשה להגן על הבית מגנבים מקצוענים, הרבה מהגנבים הם חובבנים ואפשר למנוע מהם לפרוץ לביתך, הטיפים הבאים ישפרו משמעותית את האבטחה הביתית שלך ובנוסף למערכות האבטחה יעזרו להפוך את ביתך לבית שגנבים מפחדים להתקרב אליו. אל תפרסם שאתה מחוץ […]

שמירה על הבית – כל הטיפים שחשוב לדעת

שמירה על הבית היא לא עניין פשוט. בזמן שקשה להגן על הבית מגנבים מקצוענים, הרבה מהגנבים הם חובבנים ואפשר למנוע מהם לפרוץ לביתך, הטיפים הבאים ישפרו משמעותית את האבטחה הביתית שלך ובנוסף למערכות האבטחה יעזרו להפוך את ביתך לבית שגנבים מפחדים להתקרב אליו.

אל תפרסם שאתה מחוץ לבית !

הדבר הראשון שפורץ מחפש בבית לפרוץ אליו הוא בית שהדיירים לא נמצאים בו לכן המטרה שלך היא לדאוג שלא ידעו מתי אתה בבית ומתי אתה לא בבית, ניתן לעשות זאת באמצעות הדברים הבאים:

– תשתמש בטיימרים לאורות, בזמן שאתה יוצא מהבית ניתן לקנות מכשיר שישלוט לך באורות ויכבה וידליק אותם באופן רנדומלי במקומות שונים בבית, ניתן לעשות דבר דומה עם הטלוויזיה.

– שיטה מוכרת של הגנבים היא להתקשר לבית ולבדוק אם הדיירים נמצאים, אם קיימת האפשרות תעשה הפניית שיחות כאשר אתה יוצא מהבית ובמידה ולא, תנמיך את ווליום הצלצול של הטלפון כך שלא ניתן יהיה לשמוע אותו מבחוץ.

– אם אתה לא נמצא בבית לתקופה ארוכה, תדאג שמישהו יסדר לך את הגינה, יפנה את הדואר, יחנה בחניה שלך – כל דבר על מנת ליצור מראית עין של בית מאוכלס.

– במידה ויש ברשותך חניה פרטית, תבקש ממישהו להחנות בחניה שלך מדי פעם.

להקשות כמה שיותר על פריצה לבית

גנבים אוהבים כניסה קלה, אל תאפשר להם אותה, הכי קל ליפול בדברים הפשוטים.

– אף פעם אל תשאיר דלתות וחלונות לא נעולים.

– להתקין דלתות איכותיות מפלדה.

– אם יש לך עץ שהענפים בו מגיעים קרוב לאחד החלונות בבית או לגג, מומלץ לגזום אותו.

– אם איבדת זוג מפתחות, תחליף מנעול.

– לפני שאתה מביא את המפתחות של הבית לבעל מקצוע (מנקה, שיפוצניק וכו') לכמה שעות, תוודא שאותו בעל מקצוע הוא אמין, תבדוק המלצות ואם הוא הגיע מתוך חברה תבדוק את המוניטין של החברה.

– אל תחביא מפתח בתיבת דואר, מעל המשקוף, בעציץ ליד הבית, מתחת לשטיח בכניסה או בכל מקום נפוץ אחר.

– כלבים מצויינים בלהתריע גנבים, אפילו כלב קטן ומרעיש יכול להיות יעיל, גנבים לא אוהבים את הרעש ותשומת הלב שהכלבים מושכים בעקבות הנביחות.

אל תעזור להם להסתתר

סביר להניח שגנב יבחר בבית שיש פחות סיכוי שיגלו אותו, אם תקחו את אפשרויות המחבוא של הגנב, הוא כנראה לא יבחר בבית שלכם.

–          גנבים מסתתרים מאחורי עצים ושיחים מומלץ לקצץ או לגזום אותם.

–          תדאג שהכניסה הראשית לבית תהיה מוארת

–          תתקין אורות עם חיישני תנועה בגינה, אם אורות נדלקים כשמישהו מתקרב, סביר להניח שהגנב ימנע ללכת משם, בנוסף יש יותר סיכוי שהשכנים ישימו לב לתנועה חשודה בתוך הבית.

חפצים חשובים

חשוב לשמור על החפצים שחשובים לך, לחרוט שם על דברים כמו טלוויזיה ומחשב נייד יכול למנוע גניבה כי קשה למכור אותם, אם יש דברים ממש חשובים לך תשקול לקחת כספת, לדאוג שהכספת תהיה מותקנת על מנת שאי אפשר יהיה לקחת אותה.

הכר את השכנים

כמו שציינו בסעיף הקודם, בכל מה שקשור לגנבות השכנים הם החברים הכי טובים שלך, הם יכולים לדאוג לקחת את הדואר כשאתה לא נמצא ויכולים להתריע כשהם רואים משהו חשוד, תשמור על קשר טוב עם שכניך והם יעזרו לך לפתוח עין על הבית כשאתה לא בסביבה.

למעבר לעמוד הבית

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות