כיבוי אש חיפה רישוי עסקים

כיבוי אש חיפה רישוי עסקים

כיבוי אש חיפה – רישוי עסקים הבירוקרטיה הישראלית ידועה לשמצה כסבוכה ומייאשת במיוחד וגם כאשר רוצים לעמוד בתנאים של רישום עסק יש צורך בהגשת אישורים ותקנות רבות ומסורבלות. אחד האישורים הללו הוא אישור כבאות לרישיון עסק. "מיקוד – תקשורת וביטחון" מספקת שירות מקיף של התקנת מערכות כיבוי אש וסיוע בקבלת אישור כבאות בצורה המהירה, המקצועית […]

כיבוי אש חיפה – רישוי עסקים

הבירוקרטיה הישראלית ידועה לשמצה כסבוכה ומייאשת במיוחד וגם כאשר רוצים לעמוד בתנאים של רישום עסק יש צורך בהגשת אישורים ותקנות רבות ומסורבלות. אחד האישורים הללו הוא אישור כבאות לרישיון עסק. "מיקוד – תקשורת וביטחון" מספקת שירות מקיף של התקנת מערכות כיבוי אש וסיוע בקבלת אישור כבאות בצורה המהירה, המקצועית והיעילה ביותר. נשמע מעניין? הפרטים המלאים במאמר הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

חוק רישוי עסקים

חוק רישוי עסקים בישראל כולל בתוכו תקנות רבות, אישורים ובקשות בהם יש לעמוד על מנת להצליח לרשום את העסק. במרוצת השנים, ובזכות התקדמות הטכנולוגיה המהירה וקצב ההשתנות הדינאמי שלה, הדרישות, הפיקוח והרגולציה על רישוי העסקים הולכות ומתהדקות ונהיות יותר ויותר קשות להבנה ויישום. בעיקר בנידון של עסקים, בכל רגע שהתוכנית העסקית מתעכבת אתם עשויים להפסיד כסף רב, או במילים אחרות – זמן שווה כסף. לכן, חשוב להשלים את תהליך רישוי העסק בצורה המהירה, היעילה והמקצועית ביותר, תוך עמידה בכל תקנות הבטיחות כחוק וכדין.

אישור כבאות לרישיון העסק

כחלק מחוק רישוי העסקים, ישנו צורך לקבל גם אישור כבאות הניתן על ידי מדור בטיחות אש בתחנת הכיבוי ברשות המקומית שלכם. לצורך קבלת האישור על העסק לבצע את סידורי הכבאות הנדרשים בהתאם למפרט האחיד הנקבע בחוק. תהליך קבלת האישור כולל ארבע שלבים:

  • הגשת הבקשה – את הגשת הבקשה לרישיון עסק או לחידוש רישיון עסק מגישים במרבית הפעמים לראשות המקומית. לבקשה יש לצרף את כל המסמכים הרלוונטיים ובין היתר גם בקשה לאישור כבאות.
  • ביקור מפקח – מהראשות המקומית, הבקשה תעבור לבדיקה של מפקח בטיחות אש. המפקח יגיע לעסק שלכם ויבחן האם אכן בוצעו כל סידורי בטיחות האש כהלכה. הביקור מחויב בתשלום אגרה.
  • ביקורת חוזרת – שלב זה אינו הכרח, אך הוא סימפטום של סידורי בטיחות שבוצעו בצורה רשלנית. לאחר הביקור הראשון ייתן המפקח הערות בהן יש לטפל לפני הגעתו לביקורת החוזרת. שלב זה עשוי לגזול זמן יקר ולעכב את קבלת האישור המיוחל.
  • אישור סופי – במידה והעסק עומד בכל דרישות הכבאות יינתן האישור והראשות המקומית תוכל להעביר את רישיון העסק. במידה ולא עומד העסק בדרישות תעביר הכבאות סירוב למתן רישיון לעסק.

השירות שלנו – מלווים אתכם עד לקבלת האישור

"מיקוד – תקשורת וביטחון" מציעה לכם שירות הוליסטי, מקיף ומקצועי. הכולל ליווי מלא בכל שלבי רישוי העסק על מנת לעבור את התהליך בצורה מהירה ויעילה ככל הניתן. השירות כולל ייעוץ של מומחים לגבי המערכות הנדרשות בעסק שלכם, התקנה מקצועית של המערכות המתקדמות ביותר בשוק, הטמעה שלהם בחברה והגשת הבקשה עד לקבלת האישור הנדרש. בנוסף, אנו נעמוד לשירותכם גם לאחר קבלת האישורים, בשלב התחזוקה השוטפת של המערכות ובמוקד פניות הזמין עבורכם 24\7.

מיקוד – פתרונות אבטחה וכיבוי אש מתקדמים

החברה שלנו הוקמה בשנת 1989 במטרה לספק שירות מקיף בתחום האש, התקשורת והביטחון. במרוצת השנים צברנו ידע וניסיון עבודה רבים, אותם נשמח לרתום על מנת לספק לכם את הפתרונות והשירות הטובים והמקצועיים ביותר. אנו מאמינים בשירות מתקדם וחסר פשרות, לכן העמדנו לרשותכם מוקד שירות טלפוני הזמין 24 שעות ביממה, שם תוכלו לקבל מענה מהיר, פרטים מלאים ולקבוע שיחת ייעוץ עם מומחה ללא עלות. למוקד חייגו: 1700-502-501.

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות