כל מה שרציתם לדעת על ספרינקלרים

ספרינקלרים ואיך הם עובדים

מערכות ספרינקלרים מבצעות התזה של מים באופן אוטומטי ומאפשרות שליטה מהירה על שריפות. אמצעי זה מותקן בכל בניין מודרני וגם ביותר ויותר בתים פרטיים, חנויות ועסקים.

פעולתה של מערכת ספרינקלרים מתחילה כאשר היא מזהה מקור של אש, ואז היא מתחילה לבצע התזה של מים באופן מידי. בצורה כזו היא יכולה לכבות שריפות קטנות, וכשמדובר בשריפות גדולות יותר היא יכולה לכל הפחות להאט את ההתפשטות של האש ולאפשר לאנשים לחלץ את עצמם מתוך המבנה, ולכן היא נחשבת למערכת חשובה מאוד בכל בניין והיא יכולה להציל חיים באופן ממשי.

סרטון המדגים מערכת ספרינקלרים

החשיבות של מערכת אוטומטית

העובדה שמערכת ספרינקלרים מזהה את האש באופן אוטומטי ומתחילה לפעול היא חשובה מאוד. בצורה הזו השליטה על האש לא תלויה בזיהוי של מקור האש על ידי האדם, ולכן המערכת יכולה לכבות שריפה עוד לפני שהאדם מרגיש שהיא מתחילה, ובצורה הזו יכולה להציל חיים של ממש בתוך רגעים ספורים, תוך כיבוי של השריפה בזמן, ברוב המקרים עוד לפני שמישהו שם לב שהיא החלה.

התקנה של מערכת ספרינקלרים

התקנה של מערכת ספרינקלרים איננה פשוטה והיא חייבת להתבצע על ידי מומחים בתחום, ולכן חשוב מאוד לבדוק היטב את המקור ממנו מזמינים את המערכת. חברת מיקוד תקשורת ביטחון בע"מ הינה חברה מנוסה ומקצועית בתחום מערכות הביטחון אשר מאפשרת לכם להזמין מערכת ספרינקלרים ושירותי התקנה מקצועיים מבעלי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון רב בתחום.
בהזמנה של שירותי החברה תוכלו להיות בטוחים בכך שאתם מקבלים מערכות מתקדמות ומשוכללות ובכך שהמערכת מותקנת בצורה נכונה וטובה כך שתתחיל לפעול בכל זיהוי שריפה באופן אוטומטי.

פנו אל המומחים של מיקוד

כל מה שעליכם לעשות הוא לחייג אלינו לטלפון 1700-502-501 או להשאיר את הפרטים שלכם בטופס צור הקשר באתר (המוקד פעיל 24 שעות ביממה) ולבצע הזמנה של מערכת ספרינקלרים אשר תהפוך את השהות בבניין שלכם להרבה יותר בטוחה ותגן על האנשים השוהים בבניין ועל התכולה שלו בצורה הטובה ביותר מפני התפרצות של שריפות גדולות.
אל תחכו לאסון הראשון – פעלו בהקדם והגבירו את ההגנה במבנה שלכם.

צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על ספרינקלרים!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות