מערכות מצוקה ולחצני מצוקה- עזרה במרחק לחיצה!

אוכלוסיית הקשישים חשופה לסכנות רבות, כגון: נפילות, פציעות, פריצה לדירה וכדומה. לאור הגיל המתקדם, ההתמודדות עם מצבים אלו והתהליך השיקומי הנלווה להם הופכים קשים וארוכים, ומכאן החשיבות הרבה לקבלת טיפול הולם ומהיר בזמן אמת. לחצני המצוקה, הניתנים לנשיאה ברחבי הבית ועמידים בפני מים, מחוברים למוקדים המאוישים בכל שעות היממה ומספקים מענה מיידי, כך שבכל עת ובכל מקום העזרה נמצאת במרחק לחיצה.

מערכות מצוקה עבור קשישים

מערכות מצוקה – אוכלוסיית הקשישים חשופה לסכנות רבות, כגון: נפילות, פציעות, פריצה לדירה וכדומה. לאור הגיל המתקדם, ההתמודדות עם מצבים אלו והתהליך השיקומי הנלווה להם הופכים קשים וארוכים, ומכאן החשיבות הרבה לקבלת טיפול הולם ומהיר בזמן אמת. לחצני המצוקה, הניתנים לנשיאה ברחבי הבית ועמידים בפני מים, מחוברים למוקדים המאוישים בכל שעות היממה ומספקים מענה מיידי, כך שבכל עת ובכל מקום העזרה נמצאת במרחק לחיצה.

מערכות מצוקה למפעלים

במפעלים רבים, ובפרט במפעלי תעשייה ישנן שלל סכנות המאיימות על ביטחונם של העובדים במקום, גם כאשר ננקטים כל אמצעי הבטיחות הנדרשים על פי חוק. לכן, גם התקנת מערכות מצוקה מחויבת על פי חוק במפעלים אלו בכדי לספק מענה מיידי בעת הצורך. המערכות עצמן ניתנות להפעלה על ידי לחצנים שונים, הניתנים לנשיאה על ידי העובדים באזורי הסיכון.

מערכות מצוקה לבתי חולים

בכל בית חולים, מוסד רפואי, מוסדות סיעודיים וכיוצא באלו משולבות מערכות אלה המאפשרות התקנת לחצנים לשימושם של החולים או השוהים במוסד. במיוחד לאור העובדה כי כוח האדם במוסדות אלו קטן משמעותית לעומת כמות השוהים בהם, מערכות אלו הינן קריטיות הן עבור החוסים והן עבור הצוות המטפל.

מערכות מצוקה בהתאמה אישית

חברת "מיקוד תקשורת וביטחון בע"מ" מתאימה מערכות ולחצני מצוקה לבתים פרטיים, מפעלים, בתי חולים וכיוצא באלו. בנוסף, אנו מתאימים מערכות למגוון רחב של מוסדות, בכלל זה גני ילדים, בתי ספר, בנקים וכדומה על מנת להבטיח מענה הולם לכל לקוח אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות התואמים לאופי המקום:

• לחצן חירום אלחוטי המאפשר הפעלת אזעקה בשעת חירום הרחק מלוח הבקרה.
• משדר תלוי המתאים לשימוש במצבי חירום
• צמיד מיניאטורי – לענידה על היד, עמיד למים, בעל משדר PowerCode
• תליון מיניאטורי – לענידה סביב הצוואר, אטום לחדירת מים.
• שלט נשיאה ( ניתן לחבר מספר שלטים למערכת אחת) בעל משדר  PowerCode
• ועוד…

תכנון, התאמה, התקנה ותחזוקה על ידי צוות מקצועי, בעל ניסיון עשיר בתחום. אנו עובדים עם בתי החולים הבכירים בארץ, ביניהם הקריה הרפואית רמב"ם, מרכז רפואי בני ציון ועוד, מפעלי תעשייה מובילים ולקוחות פרטיים המפקידים את שלום יקיריהם במערכות המצוקה המתקדמות שאנו מציעים.

מיקוד אבטחה – תקשורות וביטחון

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות