מידע על גלאי עשן ביתי והתקנתו

תקן 1001 | גלאי עשן ביתי

הידעתם כי ניתן להתקין גלאי עשן ביתי המאופיין בהתאם להרגלים שלכם? גלאי עשן הוא פתרון נהדר, באמצעותו תוכלו להדליק גז ביתי ולעשן באין מפריע, ובו בעת, להגן על עצמכם מסכנות שריפה.

גלאי עשן, שהיה ועדיין הוא אמצעי בסיסי במשרדים ובבתי עסק, הוא פרט חשוב והכרחי והוא מותקן בכל שיפוץ משרדים או עסקים.  מגיע גם לבתים שלכם. נכון להיום, עקב ההבנה שבמקרה אסון, לא בטוח שאמצעי כיבוי האש הקיימים יספיקו להשתלט על הצתות בכל המקומות במהירות המספיקה – ואזרחי ישראל אינם מוגנים מפני סכנות השריפה, בעלי בתים לא לוקחים סיכונים וממגנים את ביתם עם גלאי עשן ביתי.

גלאי עשן ביתי – האפשרויות וההתקנה

גלאי עשן ביתי מהווה כמכשיר אשר מיועד לצורך זיהוי והתרעה מפני מקרים של התפשטות עשן בבתים וגרימה לנזקים שונים הנובעים מכך. ההמלצה היא להתקין גלאי עשן ביתי בכל דירת מגורים, הן אם היא מצויה בבניין רב קומות ובין אם מדובר בבית פרטי.  גלאי עשן ביתי יחובר ברוב המקרים לרשת החשמל, אך בנוסף לכך, הוא גם יהיה מצויד בסוללה אשר נטענת – כך שגם במקרים של הפסקת חשמל, עדיין תושמע אזעקה אשר מתריעה מפני התפרצותה של שריפה.

גלאי עשן ביתי – כיצד מתבצעת ההתקנה?

התקנת גלאי עשן יכולה להתבצע ב-2 דרכים – באופן עצמאי – ישנם גלאים פשוטים להרכבה אשר אינם מצריכים פעולה מורכבת ומאומצת בכדי להתקין אותם. אפשרות שניה היא שימוש בשירותיו של מתקין מנוסה – עם ההתקנה היא מעט יותר מורכבת, ההמלצה תהיה לשכור את שירותיו של מתקין מקצועי ומנוסה, אשר יבצע את ההתקנה בצורה מדויקת ונכונה.

גלאי עשן ביתי – לא מסתכנים ומתקינים

אנחנו תמיד מעדיפים לחיות במחשבה ש"לנו זה לא יקרה" בשורה התחתונה, אף אחד לא חסין באופן מוחלט מפני מקרה של התפרצות שריפה בבית. מהסיבה הזאת, חשוב להצטייד בכל אותם אמצעים אשר בכוחם למנוע את התפרצותה של השריפה או לפחות את התפשטותה ואת היכולת שלה לגרום לנזק – כאמור, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות גלאי עשן ביתי.

גלאי עשן ביתי

מיקוד תקשורת וביטחון משווקת ומתקינה מערכות אבטחה, מיגון וכיבוי אש. החברה מחזיקה בגלאים, רכזות ומתזים מתקדמים מתוצרת הפירמות המובילות כמו יצרנית הרכזות וגלאי העשן "טלפייר", ודומותיה. אנו נאפיין עבורכם מערכת שלמה של גלאים ומתזים, נגדיר תגובות מערכת לכל אזור בהתאם לרמת רגישותו: כיצד תגיב הרכזת כשהיא קיבלה גילוי מגלאי שמותקן בו.

צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על גלאי עשן!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות