כיצד בנויות מערכות בטיחות אש?

מערכות בטיחות אש

מערכות בטיחות נדרשות בבתי עסק לקבלת רישיון עסק, ובבתים אם זוהי דרישת חברת הביטוח. בפועל, הלכה למעשה, הדרישה ניתנת כאשר האזור חשוף למפגע שריפה על פי התקנים.

רכזות של מערכות בטיחות אש

מערכות בטיחות אש מתאפיינות ברכזות, גלאים, מערכות כריזה וספרינקלרים לכיבוי האש. בבניינים ומרכזים מסחריים בינוניים וגדולים המערכת מסתמכת על משאבת ענק שאחראית לכיבוי האש.

הרכזות הן של חברת טלפייר, חברה מובילה לייצור מכשור לכיבוי שריפות. הרכזות יכולות להיות דו אזוריות או חד אזוריות, ועל מנת לדעת מה מתאים לכם נציגי חברת בטיחות אש יידרשו לאפיין את הבית שלכם או את העסק שלכם. הם יחליטו האם להכריז עליו כאזור אחד גדול או לחלק את האזור למדורים ועל פי ההחלטה הם יבחרו את הרכזת.
חשוב לציין כי ההחלטה תיעשה בהתאם לתקנים כמו תקן 1001 לאישוש רמת מכשור בטיחות האש בכל מבנה, ותקן 1220 הקובע מה צריך להיות מענה בטיחות האש באזור על פי רמת הסיכון שלו.

ספרינקלרים ומערכות כריזה

ספרינקלרים הם אחדים מני סוגים שונים של "תגובות מערכת": מה מערכות בטיחות שהותקנו בבתי לקוחות ובמשרדיהם צריכות לעשות בהינתן שהגלאים שלהן גילו שריפה. עבור כל גלאי מוגדרת תגובה אחרת, וזה יאופיין על ידינו שעה שנבחן את המבנה ונחליט איזו תגובה היא היעילה ביותר להגנה עליו.
ספרינקלר הוא מתז. תפקידו להתיז מים על אזור הגילוי ולכבות את השריפה. מערכת כריזה משמשת כתגובת מערכת באמצעות צלצול שמושמע אם היה גילוי, אך היא גם אמצעי הפעלה אנושי באמצעותו ניתן ליידע על התרחשות השריפה והיערכות בהתאם.

גלאים

גלאי עשן מתחלקים ל2, חיצוניים ופנימיים.
גלאי חיצוני הוא גלאי שמאבטח את המבנה מפני שריפות מבחוץ, וגלאי פנימי מאבטח את המבנה מבפנים. בחברת "מיקוד בטיחות" יאפיינו עבורכם מערכות בטיחות ויתקינו אותן במלואן בביתכם, במשרדכם ובכל מקום בו הדבר נדרש. עובדים עם הנחיות סוקר של חברות ביטוח, והכל נעשה בהתאם לתקנים שנכתבו כחוק – בכל מקרה ומקרה. אנו מכירים את התקנים על בורים ובעלי ניסיון רחב באפיון מבנים והתאמת מערכות לבטיחות אש עבורם.

צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על מערכות בטיחות אש!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות