מערכות גילוי אש ועשן

מערכות גילוי אש ועשן – טלפייר ודגמים נוספים מערכות גילוי אש ועשן נחשבות לאחד מהצרכים הבסיסיים ביותר של כל בית עסק או ארגון. כיום כל עסק בר רישוי מחוייב לעמוד בדרישות תקן 1220/3 , התקנת מערכת גילוי עשן משולבת כריזה תקנית חשיבותן של מערכות גילוי עשן ואש כאלה בעיניהם של בעלי העסק או מנהלי הארגון. […]

מערכות גילוי אש ועשן – טלפייר ודגמים נוספים

מערכות גילוי אש ועשן נחשבות לאחד מהצרכים הבסיסיים ביותר של כל בית עסק או ארגון. כיום כל עסק בר רישוי מחוייב לעמוד בדרישות תקן 1220/3 , התקנת מערכת גילוי עשן משולבת כריזה תקנית חשיבותן של מערכות גילוי עשן ואש כאלה בעיניהם של בעלי העסק או מנהלי הארגון. כולנו מודעים היטב לנזקיהן של שריפות בגוף עסקי, כמו גם לרמת הסיכון של פריצתה של דליקה בגופים המפעילים מכשירים חשמליים שונים. וכיום, כשפעילותו של כל עסק או ארגון מושתתת על מחשבים, מדפסות ושרתים, הסיכון אף גדל והופך לממשי הרבה יותר. הצורך במערכות גילוי וניטור מתקדמות מוליד כל העת מערכות עדכניות יותר, למשל, מערכת גילוי אש טלפייר.

מערכות גילוי אש ועשן – חשיבות הגילוי המוקדם

מערכות גילוי עשן ואש מאפשרות לארגון או לבית עסק לנטר את נכסיו בכל העת, כדי להקדים ככל שניתן את גילויה של דליקה המתחילה להתלקח. לא תמיד דליקה כזו מתרחשת בזדון או מתחילה כהצתה, לעיתים קרובות, מדובר בהתלקחות שמקורה בבדל סיגריה שלא כבה עד תומו או בניצוץ מקצר במערכת החשמל. ולכן, חשוב מאד כי כל הפינות בארגון (אף הנסתרות ביותר) תהיינה מצויות תחת השגחתן הקפדנית והצמודה של מערכות גילוי עשן ואש. כידוע, דליקה לאחר התלקחותה קשה הרבה יותר להשתלטות ולכיבוי מדליקה שזה עתה מתחילה, כך שלא רק למערכות גילוי האש ישנה חשיבות, אלא גם למערכות כריזה לפינוי ולציוד כיבוי מטלטל.

בעל עסק? מנהל בארגון?

אל תשאירו את העסק או הארגון שלכם חשוף, אף לא לרגע, בפני סכנות האש!

אנחנו, במיקוד תקשורת ביטחון בע"מ, מתמחים במערכות גילוי עשן ואש לפי תקן 1220/3 על כל האספקטים השונים שלהם.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות