מערכות תקשורת – כל מה שצריך לדעת

מערכות תקשורת - כל מה שצריך לדעת

מערכות תקשורת – כל מה שצריך לדעת מערכות תקשורת – בעידן התקשורת הסלולרית, אנשים רבים שוכחים שאחוז גבוה מכלל ההתקשרויות שקורות- קורות עדיין על גבי קווי תקשורת שאינם סלולריים. משרדים, בתי חולים ומפעלים הם רק קמצוץ מהגופים המעדיפים עדיין להשתמש במערכות התקשורת מסורתיות יותר. מערכות תקשורת – טלפונים קווים בכל הקשור לשימושים משרדיים, מערכות התקשורת […]

מערכות תקשורת – כל מה שצריך לדעת

מערכות תקשורת – בעידן התקשורת הסלולרית, אנשים רבים שוכחים שאחוז גבוה מכלל ההתקשרויות שקורות- קורות עדיין על גבי קווי תקשורת שאינם סלולריים. משרדים, בתי חולים ומפעלים הם רק קמצוץ מהגופים המעדיפים עדיין להשתמש במערכות התקשורת מסורתיות יותר.

מערכות תקשורת – טלפונים קווים

בכל הקשור לשימושים משרדיים, מערכות התקשורת מסורתיות, ובראשן טלפונים קווים, עדיין נהנים מפופולאריות גבוהה. טלפונים קוויים עמידים יותר מפלאפונים סלולאריים, אינם מסיחים את הדעת כמו הטלפונים החכמים והם לא פולטים קרינה מסוכנת. כמו כן, טלפונים אלה מקלים על תקשורת עם לקוחות באמצעות מערכות ניתוב שיחות מתוחכמות המאפשרות לעובדי החברות לנצל את זמנם בצורה האפקטיבית ביותר.

עם השנים השתכללו מערכות התקשורת של הטלפונים הקווים והן מסוגלות לחבר בין מאות עובדים בחברה בלחיצת כפתור או שניים, לאפשר שיחות ועידה מרובי משתתפים ולנתב סמסים הנשלחים אליהם מטלפונים סלולאריים.

מערכות התקשורת נוספות

אנו לא מציעים רק טלפונים משרדיים משוכללים בעלי פונקציות רבות, אלה מערכות תקשורת נוספות לשימוש אישי ומשרדי. מערכות-תקשורת אלה הן:

  1. שלטי מצוקה – מאפשרות בלחיצת כפתור אחת להזעיק את גוף החירום הנבחר.
  2. מערכות ניהול תקשורת – מערכות מורכבות לניהול מערכי תקשורת ומידע בחברות גדולות. הן מתאימות למוקדים טלפוניים ולמשרדים גדולים ובינוניים עם מערך טלפוני מורכב.
  3. מערכות ניהול נתונים – מערכות אלה יכולות לחלוש על מאות מוקדים בו זמנית, לנהל אלפי מערכות בקרה ואזעקה ולנהל נתונים בסדר גודל עצום. מערכות אלה אף מתעדות את הנתונים העוברים דרכם וזוכרות את מאות הפעולות האחרונות שנעשו.

מערכות התקשורת – איך לבחור את הנכונה?

כדי לבחור מערכות תקשורת בעלות ההתאמה הטובה ביותר למשרדך, חשוב להסתכל על מצב הנתונים לא רק כפי שהוא כעת אלא על מגמות ההתפתחות והגדילה של החברה. קניית מערכות-התקשורת צריכה לכלול בתוכה מיפוי צרכים של הווה ושל עוד עשר שנים קדימה. לדוגמא, חבל לקנות מערכת שיכולה להכיל רק עשרות קווי טלפון, אם החברה תתפתח ותצמח בעשר השנים הקרובות להכיל מאות עובדים- דבר שיגרור צורך בשינוי מערכות התקשורת עליהן מתבסס התפקוד היום- יומי של המשרד.

שיקול נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא החוק והשינויים הצפויים בו. חוקים כגון חוק ה-6 דקות שנועד להבטיח שלקוחות לא מחכים מעל שש דקות על הקו גרם לעלייה פתאומית בצורך לנטר את הזמן שלוקח למוקד הטלפוני לענות, ובעלייה בכמות המוקדנים שחברות נאלצו לשכור כדי לקיים את דרישות החוק- וכתוצאה מכך חברות נאלצו לקנות עוד המוני טלפונים קוויים.

קרא עוד: מערכות גילוי אש | מערכות אבטחה | מערכות אינטרקום | מערכות גילוי עשן ואש

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות