מערכת כריזה טלפייר

מערכות כריזה

מערכת כריזה טלפייר – לשמוע את הסכנה אסונות נמנעים בדרך כלל כאשר מזהים אותם מוקדם ופועלים בהתאם. הסכנה הכי גדולה ונפוצה במרבית המבנים כיום היא שריפה, ולכן, חשוב להשתמש במערכות איכותיות שמזהות שריפה במהירות, ובעיקר מודיעות על כך ומזהירות את האנשים במקום. מערכות כריזה הן חלק אינטגרלי מכל מערכת כיבוי אש משולבת, ויש להן תפקיד […]

מערכת כריזה טלפייר – לשמוע את הסכנה

אסונות נמנעים בדרך כלל כאשר מזהים אותם מוקדם ופועלים בהתאם. הסכנה הכי גדולה ונפוצה במרבית המבנים כיום היא שריפה, ולכן, חשוב להשתמש במערכות איכותיות שמזהות שריפה במהירות, ובעיקר מודיעות על כך ומזהירות את האנשים במקום. מערכות כריזה הן חלק אינטגרלי מכל מערכת כיבוי אש משולבת, ויש להן תפקיד קריטי בפינוי המבנה.

מערכות כריזה עובדות בכמה צורות שונות, והמטרה העיקרית שלהן היא כמובן להזהיר אנשים מפני סכנה. יש מערכות שעובדות בצורה ידנית, כאשר מישהו מזהה סכנה, ויש מערכות שעובדות בצורה אוטומטית, כאשר מערכת גילוי ו/או כיבוי האש מתחילה לעבוד. האזעקה חייבת להיות חזקה, אם כי היא יכולה לעבוד בצורה של סירנה, או בצורה של אזהרה מילולית.

בעת התקנת מערכת כריזה, יש כמובן להתחשב באקוסטיקה של המבנה, בכמות היציאות שיש בו, ובתוואי הכללי של המקום. מערכת כריזה איכותית תוכל גם לכוון ולעזור לאנשים בשעת צרה. כאשר במערכת הכריזה עולה קול מוכר, שמכוון אנשים אל עבר חוף מבטחים, מקבלים ערך מוסף שיכול להציל חיים.

בקול גדול

בשוק יש כיום מגוון רחב של מערכות כריזה, אך מערכת כריזה טלפייר היא הטובה והאפקטיבית ביותר. מערכת טלפייר היא מערכת בעלת תקנים 1220/3 לעבוד במשולב עם מערכת גילוי עשן המערכת  מותאמת ע"י יועץ בטיחות ותקנים מתאימים  למקום שבו היא נמצאת. ניתן לתכנת אותה לעבוד בכמה צורות וכמובן להקליט אזהרות והנחיות מראש. המערכת מזהה בעצמה את הסכנה ומתחילה לעבוד במקביל למערכות האחרות, מה שקונה זמן יקר לכל מי שנמצא במבנה.

מערכת הכריזה של טלפייר היא המתקדמת ביותר שיש כיום בשוק. היא למעשה מלווה את כל האירוע מתחילתו ועד סופו, ועוזרת לאנשים להימנע מפגיעות. כאשר היא מותקנת בצורה נכונה , היא נשמעת היטב והוראות הבריחה ברורות מאוד לאנשים. תקנות ההגנה מאש ברורות מאוד בכל מבנה, ובתוך כך, מערכת טלפייר היא שדרוג משמעותי.

מעוניינים לשלב בבניין שלכם או בבית העסק שלכם מערכת כריזה איכותית ואמינה? חברת מיקוד תקשורת ביטחון בע"מ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה ולהיעזר בשירותיה. החברה מתמחה בפתרונות שונים של גילוי וכיבוי אש, לרבות במערכות כריזה. לסקירת שירותי החברה ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 1700-502-501.

מעוניינים במגוון מערכות כיבוי אש? פנו אלינו לפרטים נוספים.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות