מצלמות אבטחה- הפתרון האידאלי להגנה

מצלמות אבטחה- הפתרון האידאלי להגנה

מצלמות אבטחה- לישון בראש שקט פעם מחירן של מצלמות אבטחה היה כל כך גבוה, שרק בתים של עשירים יכלו להרשות לעצמם להתקין אותן. גם עסקים החדירו אותן יחסית מאוחר מאותה סיבה. היום יש כל כך הרבה סוגים של מצלמות אבטחה וגם המחירים שלהם לא בשמיים. אין היום כמעט עסק שאין לו מצלמת אבטחה, ובית עם […]

מצלמות אבטחה- לישון בראש שקט

פעם מחירן של מצלמות אבטחה היה כל כך גבוה, שרק בתים של עשירים יכלו להרשות לעצמם להתקין אותן. גם עסקים החדירו אותן יחסית מאוחר מאותה סיבה. היום יש כל כך הרבה סוגים של מצלמות אבטחה וגם המחירים שלהם לא בשמיים. אין היום כמעט עסק שאין לו מצלמת אבטחה, ובית עם קשיש ומטפלת או תינוק ומטפלת שאין להם מצלמת אבטחה.

במיוחד אחרי פרסום על אירועי התעללות מזעזעים בתינוקות, אין היום הורים שישאירו את התינוק שלהם לבד עם מטפלת. הם ידאגו שתהיה להם מצלמת אבטחה ולא אחת אלא כמה, ועושות זאת גם משפחות שרוצות לבחון את יחס המטפלות הזרות לקשישים שהן מטפלות בהן, ולעתים לצערנו, האמת הרבה יותר קשה ממה שהייתם יכולים לדמיין לעצמכם.

מונעת פריצות, מרתיעה עבריינים ומשמשת ראייה

מצלמות אבטחה הפכה להיות אחד האלמנטים הכי מבוקשים היום, במטרה למנוע פריצות, גניבות לא רק של כסף אלא גם של מידע. היא נועדה למנוע מעובדים לגנוב ממעסיקיהם, מפורצים לחדור לבתים ובגני ילדים היא משמשת למעקב ובקרה על הנכנסים והיוצאים. היא מותקנת בחניות ובבתי מגורים. בכניסות של מבני ציבור וגם במרחב הציבורי. הרבה פעמים מצלמת אבטחה הן אלה שמסייעות להפליל עבורי עבירה שנקלטו במצלמות שלהם בין אם מדובר על מצלמה בפיצוציה או באיזה שהיא חנות סמוך לאירוע פלילי שהתרחש. מצלמות אבטחה משמשות עדות חותכת ואין ראייה שהן לא קולטות המשמשת גם בבתי משפט, הגשת תביעות ועשיית צדק. מצלמות אבטחה הפכו להיות יד ימינן של האמת והצדק, מול העבריינים השונים.

מונעת גניבות מבתי עסק

אומרים שלא צריך לתת לחתול לשמור על השמנת. לעתים אותו חתול זה קופאי במרכול שמרוב שעוברים לו שטרות של כסף בידיים, הוא מסתנוור ועלול לבצע מעשי גניבה מתחת לאף של מצלמת האבטחה.

בדיוק בגלל זה מתקינים בעלי עסקים מצלמת אבטחה סמויות במקומות שאותם קופאים רודפי בצע לא יודעים עליהם. כלומר הוא גונב מתחת לאף של המעסיק שלו, אבל הוא לא יודע שגם אחרי שהוא הזיז את המצלמה, יש עוד כמה מצלמות שמתעדות את המעשים והוא יבוא על עונשו.

קרא עוד: מערכות גילוי אש | מערכות אבטחה | מערכות אינטרקום | מערכות גילוי עשן ואש

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות