משאבות כיבוי אש במרכזים מסחריים ובנייני מגורים

משאבות כיבוי אש במרכזים מסחריים ובנייני מגורים

במרכזים מסחריים ובנייני מגורים מותקנות משאבות כיבוי אש. המשאבות מכילות את כל עזרי המערכת לתפעול כיבוי אוטומטי כמו לוחות פיקוד, לוחות חשמל, משחררי אוויר, פורקי לחץ, ועוד.

משאבות כיבוי אש – בטיחות קודמת לכל

משאבות כיבוי אש -חברה מנהלת בבניין מגורים או מסחרי? וועד בית בבניין גבוה? על משאבות כיבוי כדאי לכם ללמוד דבר או שניים, ולוודא שאמצעי הגנת האש במבנה עליו קיבלתם חזקה לא יאכזבו אתכם בשעת מבחן.

כאשר בוחרים משאבות כיבוי כיום, אין הדבר דומה לבחירתן בימי העבר. בשל כך שהתפשטות אש במיוחד בחודשי הקיץ כבר נעשתה עניין שגרתי במחוזותינו, נדרשות משאבות – שהן המקבילות לאמצעי כיבוי אש קטנים בנכסים קטנים. כאשר מדובר בבניין ענק, רק משאבה בחדר מרכזי בתחתיתו תמנע אסון דליקה כבד.

משאבות כיבוי אש ותפקידן

משאבות כיבוי מיועדות כשמן, לכבות אש במקרים בהם היא מתפרצת. ישנם שני סוגים עיקריים של משאבות: מערכות משאבות כיבוי הידרנטים ומערכות כיבוי ספרינקלרים. בכוחן של משאבות כיבוי להציל חיים וכמובן, למנוע פגיעה חמורה ברכוש ולכן, חשוב להתקין משאבות כאלו בכל בית עסק, בניין ציבורי או מפעל. הפעולה של משאבות אלו הוא להגביר את לחץ המים, במקרים בהם המים יורדים מהצינורות של אותו המבנה.

כיצד תדעו אלו סוגים של משאבות כיבוי אש תצטרכו?

בחירת משאבות כיבוי חייבת להתבצע בצורה שקולה ומחושבת, חשוב להכיר את סוגי המשאבות השונות המוצעות לכם ואת ההבדלים בין הסוגים. במקרים בהם אתם מוצאים את עצמכם מתקשים לקבל את ההחלטות לגבי המשאבה, ההמלצה תהיה להיוועץ עם איש מקצוע המנוסה בתחום אשר יוכל לסייע לכם בבחירה המתאימה במשאבת כיבוי אש.

אנו נגיע לבניין או לאזור המסחרי המבוקש, נאפיין אותו, נבדוק אלו לוחות חשמל ופיקוד, ואלו אמצעים לפיזור לחץ ניתן להתקין בו, ובהתאם לכך – תיבחר המשאבה. כשבוחנים זאת, יש להסתמך על תקן 1001: תקן שמסמיך את רמת אמצעי כיבוי האש בעסק או במבנה מגורים או במבנה ציבורי – כאמצעי הנדרש לשם ביצוע המשימה. ללא עמידה בתקן זה לא ניתן רישוי עסקים, לא ניתן טופס 4 ליזמים וכד'.

מה צריך להיעשות לאחר התקנה של משאבות כיבוי וכיצד מתחזקים אותן?

לאחר שהושלמה התקנת משאבה בהתאם לתקנים 1001, ו- 1220 סעיף 3 שקובע את זהותה בהתאם לרמת הסיכון באזור, אתם נדרשים להבטיח שהמשאבה גם מתוחזקת: נבדקת מדי שנה, מתוקנת ומשודרגת. חברת "מיקוד תקשורת" מתקינה ומתחזקת משאבות כיבוי, כאשר רישיון להפעלת המבנה מאושר מחדש בכל פעם שהמשאבה נמצאה תקינה, ואם היא נמצאה בלתי תקינה, הליקויים מתוקנים בהקדם, ותוך מענה מהיר ביותר שיקיים את הדרישות.

מיקוד תקשורת מספקת התקנת משאבות כיבוי

מיקוד מספקת התקנת משאבות כיבוי במרכזים מסחריים ובבנייני מגורים גדולים. החברה עובדת עם חברות מנהלות, וועדי בתים וחברות גדולות בעלות חזקות על בנייני משרדים רבי קומות.

צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על משאבות כיבוי!

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות