מתקין מערכות גילוי אש

מתקין מערכת גילוי אש

מתקין מערכות גילוי אש רוצים להתקין מערכת גילוי אש? הגעתם למקום הנכון. "מיקוד – תקשורת וביטחון" מספקים לכם מגוון רחב של שירותים בתחום, תוך שימוש במערכות המתקדמות ביותר, אנשי הצוות המקצועיים ביותר ומחירים אטרקטיביים במיוחד. נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר הבא. דברו איתנו 1700-502-501 במייל למידע נוסף לחצו כאן על המערכת – מערכות גילוי אש […]

מתקין מערכות גילוי אש

רוצים להתקין מערכת גילוי אש? הגעתם למקום הנכון. "מיקוד – תקשורת וביטחון" מספקים לכם מגוון רחב של שירותים בתחום, תוך שימוש במערכות המתקדמות ביותר, אנשי הצוות המקצועיים ביותר ומחירים אטרקטיביים במיוחד. נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

על המערכת – מערכות גילוי אש

האש היא אחת התגליות החשובות ביותר בהיסטוריה האנושית, אך לצד היתרונות שהיא מספקת לבני אדם, חשוב להכיר גם בסכנות הטמונות בה. האש יכולה לפרוץ במהרה ולכלות את כל העומד בדרכה ולהותיר אחריה רק עפר ואפר. על מנת למנוע מקרים שכאלה, הומצאה מערכת גילוי האש אשר תפקידה המרכזי הוא לגלות את האש כאשר היא פורצת ולהתריע על כך ליושבי הבניין. על המערכת להיות איכותית ואמינה ולפעול מהר בשעת צרה על מנת להצליח ולהציל חיים באופן אפקטיבי ומיטבי.

סוגי מערכות גילוי האש

ישנם סוגים רבים של מערכות גילוי אש ורכיבים נוספים, אשר מבוססים על עקרונות עבודה שונים ומתאימים למאפייני חלל וצרכים שונים, בין היתר:

  • רכזת גילוי עשן אנלוגית
  • רכזת גילוי אש דו-אזורית
  • מערכת פינוי עשן
  • רכזת גילוי וכיבוי עשן
  • מערכת משולבת
  • רכזת שליטה ובקרה לשחרור עשר
  • גלאי עשן לתעלות מיזוג אוויר

את סוג המערכת, המבנה שלה והרכיבים הנוספים שיש להתקין, טכנאי המערכות אמור לתכנן עבורכם ובהתאם לתקן 1220/3, למבנה החלל עצמו ולרמת הסיכון של המקום.

תהליך ההתקנה

תהליך ההתקנה הוא דינאמי וכמובן כי הוא עשוי להשתנות מפרויקט לפרויקט, אך באופן כללי יכלול את השלבים הבאים:

  • תכנון – התכנון הוא אולי השלב החשוב מכולם. במהלכו יבחן המתקין את המבנה שלכם, יחליט איזו מערכת יש להתקין, כמה גלאי עשן יידרשו, וכמובן היכן למקם אותם. תכנון נכון הוא בהתאם לתקן 1220/3 וקריטי על מנת לוודא כי המערכת מכסה באופן אידיאלי את החלל והמבנה שלכם ועומדת בתקנים.
  • התקנה – לאחר התכנון יש לבצע את ההתקנה של המערכת. גם שלב זה הוא קריטי וכאן יידרש המתקין להפגין את היכולות שלו ולהתקין את המערכת בצורה מקצועית, תקנית, יעילה ומהירה.
  • בדיקת תקינות ותחזוקה – השלב האחרון הוא לוודא כי המערכת אכן עובדת כהלכה, ולכן יש לבצע בדיקות מעבדה בסיום ההתקנה, לאחר מכן יש להקפיד על בדיקות תקופתיות של מערכת הגילוי לפי תקן 1220/11 על מנת לוודא כי היא עדיין מתפקדת ופועלת באופן תקין.

כאמור, ההתקנה של מערכות גילוי האש היא דינאמית ועשויה להשתנות בכל שלב ובמקרים שונים. לצורך העניין, מערכת גילוי המותקנת בבית פרטי תהיה שונה ממערכת גילוי אש של בתי ספר ושונה ממערכת גילוי של מפעלי תעשייה שונים.

התקנה מקצועית

התקנה של מערכת גילוי אש היא אינה משחק ואין להתפשר על איכות המערכת עצמה ועל איכות החברה המתקינה. התקנה לא מקצועית עלולה להביא למערכת שאינה מתפקדת כהלכה ולסכנה ממשית משהייה במבנה. על המתקין המקצועי להכיר את סוגי המערכות השונות, לדעת באיזה מצב להשתמש בהם וכמובן – כיצד לבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.

מיקוד – פתרונות גילוי אש

החברה שלנו הוקמה בשנת 1989 במטרה לספק שירותים בתחום מערכות הבטיחות, התקשורת והביטחון. במרוצת השנים עבדנו עם לקוחות רבים וצברנו ידע וניסיון עבודה רבים אותם נשמח לרתום עבורכם תוך הבטחת השירות הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר. לרשותכם העמדנו מוקד שירות הזמין 24 שעות ביממה שם תוכלו לקבל פרטים נוספים ולקבוע שיחת ייעוץ עם מומחה ללא עלות. למוקד חייגו: 1700-502-501.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות