צו רישוי עסקים ובקרת פיקוח בטיחות אש

צו רישוי עסקים

צו רישוי עסקים ניתן רק למי שיש לו מערכת אבטחה ומערכת הגנת אש שעומדות בהנחיות סוקר ועומדות בתקני הגנה וכיבוי אש. דרישות הנובעות בחלקן מחברות הביטוח ומתקנים שנקבעו כחוק.

צו רישוי עסקים ובקרת בטיחות אש

מערכות אבטחה ומערכות כיבוי אש נדרשות בכל בית עסק. צו רישוי עסקים לא ניתן לבית עסק אשר לא עומד בתקנים, ולא דואג להתקנת מערכות על פי אותם תקנים. מערכות אבטחה מפני פריצה, וגם מערכות כיבוי אש נדרשות לא רק להיות מותקנות, אלא להיות מותקנות בהתאם לאותם תקנים ונהלים. לכן, חשוב שלא להטיל את משימת ההתקנה על טכנאי מתח נמוך כללי, אלא להסתמך על מומחי מיגון והגנת אש הבקיאים ב

נהלים ובהנחיות.

צו רישוי עסקים תלוי בתקנים קיימים לבטיחות אש

צו רישוי עסקים

לעומת מערכת גילוי פריצה היא עניין לחברת הביטוח המבטחת את העסק, ולא נושא שעוגן בחקיקה, מערכת ייעודית לכיבוי אש היא נושא שמוגדר בחוק רישוי עסקים ועל כן, במאמר זה נתמקד במערכות כיבוי אש, משום שאי עמידה בתקנים הנדרשים מהן הוא אחד הגורמים הראשיים לאי מתן צו הרישוי עקב נושא בטיחות האש.

התקן הראשון הוא תקן 1001, אשר בוחן את רמתה של מערכת כיבוי האש, ומידת התאמתה לבית העסק ולמענה על הצרכים שלו. אם מדובר באזור בו יש בעירת אש בכוונת מכוון, כמו מטבח שעובד על גז למשל – אלו התקנים נדרשים להגנה וכיבוי? ובמקרה ומדובר על פינת עישון, אלו התקנים נדרשים אז? המומחים שלנו יסווגו נכון את המבנה שלך ובמקביל, נידרש גם לבקר בבית העסק שלך כדי לבדוק הוא עומד גם בתקן 1220 סעיף קטן 3, בו מוגדר האזור כבעל רמת סיכון 1 או 2, ומענה על דרישות ההגדרה בהתאמה.

מיקוד בטיחות אש – התקנת מערכות אש מתאימות לקבלת צו רישוי לעסק

השאר את בטיחות האש בידינו. אנו נאפיין עבורך את בית העסק, נחלק אותו לאזורים, ונבדוק אלו מערכות כיבוי אש הן שמתאימות, אלו רכזות להציב: דו אזוריות או חד אזוריות, באלו סוגים של גלאי אש יש להשתמש, והכל – בהתאם לעמידה מלאה בתקנים שנקבעו כחוק.

צרו קשר עם מיקוד תקשורת ובטחון וקבלו פתרונות אמינים מצוות מומחים מקצועי. וייעוץ ראשוני בחינם על צו רישוי עסקים!

מיקוד אבטחה- תקשורת ובטחון

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות