רישוי עסק – הדרך המהירה

משאבות כיבוי אש במרכזים מסחריים ובנייני מגורים

על מנת לקבל רישוי עסק במהירות, לקצר תהליכים, לחסוך זמן יקר או עיכובים מיותרים ובכדי לשמר רישיון עסק קיים לאורך זמן, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית עם ניסיון בתחום. חברתנו, מקוד תקשורת בטחון עומדת לשירותכם בדיוק לצרכים הללו ובכל עת.

רישוי עסק – הדרך המהירה והבטוחה

מטרות חוקי רישוי עסק הנן רבות ומגוונות, ובראשן מניעת סכנות לשלום הציבור וכן שמירה על בטיחותם של הנמצאים במקום. כל זאת תוך קיום הדינים הנוגעים לתכנון ובניה, סידורי כיבוי אש, בטיחות בעבודה וכולי.
כאשר אלו עומדים על הכף, אין זה מן הנמנע שעד להשגת הרישוי המיוחל, בעל העסק עלול להיתקל במכשולים ואתגרים אשר יעלו לו בזמן יקר. לכן, כדי להשיג רישוי לעסק במהירות וביעילות, ובד בבד לעמוד בכל התקנות של משרד הרישוי, כדאי בהחלט לשקול קבלת עזרה מקצועית – מקוד תקשורת בטחון קיימת מעל לשני עשורים ומסייעת לאלפי עסקים בקבלת רישוי העסק.

רישוי עסק – הדרך לקבלת הרישוי

למעשה, רישוי עסקים נועד על מנת להבטיח שנעשו כל המאמצים להפעלתו התקינה של העסק וזאת כדי שבמהלך פעילותו הוא ישרת את מטרות החוק על הצד הטוב ביותר – לטובתו של בעל העסק בפרט, ושל הציבור הרחב בכלל. קבלת הרישוי לעסק מותנית בעמידה בדרישות החוק השונות ובקבלת אישורים ממשרדי הממשלה השונים עבור העמידה בדרישות אלו. למרות שרשויות החוק ונותני האישורים מחויבים לענות על הפניות בהתאם לזמנים אשר מעוגנים בתקנות רישוי עסקים התשס"א 2000, אין ספק כי עמידה בדרישות החוק מבעוד מועד יכולה לקצר עבורכם את התהליך באופן משמעותי.

מיקוד תקשורת בטחון – מגוון פתרונות מיגון לעסקים בפריסה ארצית

להקמת עסק ישנן משמעויות רבות, כאשר התהליך עלול לדרוש השקעה לא מועטה של זמן ומשאבים. על מנת להקל על התהליך וכדי לוודא שהעסק יעמוד בכל התקנים בדרך לקבל אישור בזמן הקצר ביותר, אנו במיקוד תקשורת ובטחון מעמידים לרשותכם מגוון רחב של שירותים, לרבות התקנה, שירות ובדיקה למגוון מערכות תקשורת ובקרה, מיגון העסק, אבטחה וגילוי אש או עשן.
במקביל, היות ורישיון העסק יכול להילקח מכם בכל עת במידה שאינכם עומדים בתקנים הנדרשים או בתנאי הרישיון, אנו מבצעים בדיקות תקופתיות לפי דרישה ושמים לנו למטרה לעזור לכם לשמר את הרישיון לאורך זמן.

עם 30 שנות ניסיון לא מתווכחים. בכל הנוגע לזירוז התהליך של מתן רישוי עסק צרו עמנו קשר כעת, תאמו פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות וזכו לשירות אמין ומקצועי!

מיקוד אבטחה- תקשורת וביטחון 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות