תקנות כיבוי אש בבניין מגורים

גלאי עשן ביתי - בית עולה באש

תקנות כיבוי אש בבניין מגורים – בטיחות אש בבנייני מגורים תחום האדריכלות והבנייה הוא מורכב מאוד, מפני שיש הרבה מאוד אלמנטים שיש להתחשב בהם לפני קבלת טופס 4. המתכננים חייבים לשים לב למגוון רחב של פרטים, במיוחד בבנייני מגורים, ובראשם כל נושא הבטיחות. לבטיחות יש הרבה מאוד תתי נושאים, והיא באה לידי ביטוי גם במבנה, […]

תקנות כיבוי אש בבניין מגורים – בטיחות אש בבנייני מגורים

תחום האדריכלות והבנייה הוא מורכב מאוד, מפני שיש הרבה מאוד אלמנטים שיש להתחשב בהם לפני קבלת טופס 4. המתכננים חייבים לשים לב למגוון רחב של פרטים, במיוחד בבנייני מגורים, ובראשם כל נושא הבטיחות. לבטיחות יש הרבה מאוד תתי נושאים, והיא באה לידי ביטוי גם במבנה, גם בדרכי הגישה אליו וגם בכל הנושא של כיבוי אש.

לכל מבנה יש תקנות של כיבוי אש, והן קריטיות מאוד בכל הנושא של הצלת חיים. תקנות כיבוי אש בבניין מגורים אמורות להסדיר את הנושא של אזור בטוח בבניין (בדרך כלל חדר מדרגות )ובתור הדיירים יש לתחזק בצורה שוטפת ולוודא מצב המערכות כולל  הידרנטים, מטפים, ספרינקלרים, מערכות כריזה ומפוחים, וכמובן גישה מהירה ונוחה לכבאים. אם כל התנאים הללו לא ימומשו, דיירי הבניין נמצאים בסכנה ממשית ואמיתית.

מערכת כיבוי אש בבניין מגורים כוללת כמה מערכות שונות שאמורות לעבוד יחד בהרמוניה. ראשית, המערכת אמורה לזהות את הסכנה, ולהודיע על כך מיד לדיירים. מערכת כריזה טובה היא קריטית וחשוב מאוד שתהיה איכותית על מנת שכל הדיירים ידעו שכדאי להתפנות מהבניין, ולאן ללכת. יש אזעקות שעובדות בצורה של סירנה, ואחרות שעובדות עם הנחיות קוליות.

מערכת משולבת

בהמשך, המערכת אמורה להפעיל ספרינקלרים, לכבות את מערכת החשמל וכמובן להזעיק את הכבאים, כדי שיבואו לעשות את עבודתם. המערכת אמורה לכלול את היכולת לכבות שריפה קטנה אך במקרים של שריפה גדולה, היא אמורה להוות סוג של מעכב בעירה, עד שתגיע העזרה האמיתית.

כל נושא השריפות הוא נפוץ הרבה יותר ממה שאנשים חושבים. שריפה יכולה להתחיל גם מתקלות קטנות בחשמל, ויש חשיבות עצומה של מערכות כיבוי אש איכותיות ואמינות, במיוחד בבניינים שנבנים כיום. אנו שומעים לא מעט סיפורי אימה על שריפות בבתים פרטיים, ולכן, זוהי האחריות של כולנו, בתור דיירים, לדאוג למערכת כיבוי אש איכותית על פי התקן.

מעוניינים לשלב בבניין שלכם מערכת כיבוי אש העומדת בכל התקנות והתקנים הנדרשים? חברת מיקוד תקשורת ביטחון בע"מ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מתמחה בפתרונות שונים של גילוי וכיבוי אש עם דגש רב מאד על רמת בטיחות גבוהה. לסקירת שירותי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 1700-502-501

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות