מערכות גילוי עשן ואש


מערכות גילוי אש ועשן מהוות את אחד מסוגי האבזור והציוד הבסיסי ביותר הנדרשים בכל מבנה, בין אם ייעודו הוא מגורים, עסקים, ייצור או כל ייעוד אחר. רכישת מערכות גילוי אש או מערכות גילוי עשן יעילות עלולה להתגלות כמעט מורכבת, במיוחד בשל ריבוי המערכות השונות הקיימות כיום בתחום, כמו גם ריבוי היצרנים והחברות המציעות אותן. כך שקל מאד ללכת לאיבוד בין כל שפע ההצעות השונות, ויתרה מכך, קל אפילו יותר לבחור מערכות גילוי אש ועשן שאינן מתאימות לצרכים הספציפיים שלכם, לגודל המבנה, ייעודו ולשאר הנתונים הייחודיים, שהם אלה המכתיבים את הגדרתן של מערכות גילוי אש או של מערכות גילוי עשן כמערכות העונות על הצרכים שלכם.

מה הוא הסוד מאחורי בחירת מערכות גילוי אש ועשן?

כמו בכל תחום הדורש ידע מקצועי שאינו, בהכרח, מצוי ברשותכם, גם רכישת מערכות גילוי אש ועשן נשענת על מציאת הפרטנר המקצועי הנכון, החברה שתעזור לכם לאפיין את הצרכים המדויקים שלכם, ומתוכם, תדע להתאים לכם את המערכת / המערכות המתאימות לכם ביותר.

חברה מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ שנוסדה בשנת 1989 על ידי בני ברוכשטיין, מציעה פתרונות לאתגרים שונים בתחומי גילוי וכיבוי אש, בטחון ותקשורת, תוך מתן הסיוע המלא בייעוץ, בליווי, בתכנון ובביצוע פרויקטים בתחומים הללו. כבר משלב מוקדם בדרכה המקצועית הקפידה החברה להוות את חוד החנית בכל הנוגע לתחומי ההתמחות המקצועיים האלה, תוך הצעת שירותיה בתחום מתן חוות הדעת המקצועיות באירועים ובמקרים שונים (כדוגמת מקרי פריצה הנידונים בבתי משפט, ייעוץ וליווי צמוד בהליכי קבלת רישיונות עסק בנושאי גילוי אש וספרינקלרים, השגת אישורי אינטגרציה, תכנון והתקנת דלתות אש, ואספקת השירותים והמערכות הנדרשים לעסקים, ארגונים, מפעלים ואף בתים פרטיים.

מערכות גילוי אש ועשן של מבחר היצרנים המובילים מהשורה הראשונה, איכותיות, אמינות וקלות לתפעול בעת הצורך.. בואו לבחור את מערכת גילוי עשן אשר מתאימה לצרכים שלכם, ממגוון נרחב של מערכות מקצועיות לגילוי עשן.

מערכת מצילה חיים

מערכת של גילוי אש ועשן היא אחת המערכות החשובות ביותר בכל מבנה. מערכות גילוי אש ועשן הן קריטיות לבטיחותם של כל אלה שנמצאים בבית, במשרד או בחנות והן יכולות להציל חיים. מערכות גילוי עשן חייבות להיות מהירות, מגוונות ובעיקר אמינות וכאשר מבררים בנושא מערכת גילוי אש ועשן מחיר אטרקטיבי יכול להיות שיקול חשוב. יחד עם זאת, בנושא גילוי עשן אסור לחסוך ויש לתת דגש לאיכות ולרמת הבטיחות הגבוהה הנדרשת בסביבה.

מעוניינים במערכת אמינה ואיכותית, שאותה תוכלו להתקין בביתכם או בעסק שלכם? חברת מיקוד תקשורת ביטחון בע"מ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מתמחה בפתרונות שונים של גילוי וכיבוי אש עם דגש רב מאד על רמת בטיחות גבוהה לחברה יש את כל התקנים לעסוק בהתקנה ותחזוקה של מערכות גילוי עשן מערכות ספרינקלרים . לסקירת שירותי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 1700-502-501

מערכות גילוי אש ועשן מתקדמות

מערכות גילוי אש

חיים בסביבת מטבחים מקצועיים, עשויים להיות מאתגרים במיוחד, בכל מה שנוגע ליצירת רמת בטיחות אש גבוהה. למרות שאתם מקפידים על סטנדרט עבודה גבוה, ולמרות שאנשי הצוות שלכם מכירים את כל התכנים הנדרשים לבטיחות באש, תמיד יש היתכנות לאירועים שאתם פשוט לא מסוגלים לצפות מראש. מערכות טכנולוגיות רבות, במיוחד מערכות גילוי אש מתקדמות, מסוגלות לתת את החותם הסופי למתיחות בית העסק שלכם, גם אם המטבח שאותו אתם מנהלים הוא מטבח מאוד פעיל. מהסיבה הזו, חשוב מאוד להשקיע את כל המשאבים בתהליך התקנת מערכות לגילוי אש חזקות ועוצמתיות, עוד לפני שאתם מתחילים לעשות את הצעדים הראשונים במטבח החדש של העסק שלכם. בעזרת הידע המקצועי של אנשי חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, תהיה לכם גישה למערכות גילוי אש חזקות ועוצמתיות, ולשירותים של מומחים בתחום הבטיחות באש.

התקנת מערכות גילוי אש – רק על בסיס ידע

יש הבדל משמעותי בין התקנה של מערכות גילוי אש למשרדים, לבתי-ספר, ולחללים סגורים משותפים, לבין התקנת מערכות גילוי אש לסביבת עבודה שכוללת שימוש באש. על אחת כמה וכמה אם אתם עובדים בתוך מטבח מקצועי של מסעדה יוקרתית או בית מלון מתקדם, ישנו סיכון גבוה הרבה יותר לאסוף את אנשי הצוות והאורחים לסיטואציה שבה האש יוצאת משליטה וצריך לשמור על מערכת התראה ברמת רגישות גבוהה. מהסיבה הזו, אתם נדרשים לעמוד ברמת תקינה גבוהה במיוחד, אשר מחייבת התקנה של מערכות גילוי אש רגישות מאוד, בנקודות אסטרטגיות של בית העסק.

אי אפשר לבצע את ההתקנה על בסיס ידע לא מקצועי או על בסיס ניחוש. אתם חייבים להראות עבודה עם אנשי מקצוע מיומנים, שיודעים כיצד להפעיל מערכות גילוי אש מתקדמות, בשביל להבטיח שבית העסק שלכם עומד בכל הדרישות ואף מעבר לכך.

מערכות גילוי וכיבוי אש חשוב לרכוש מחברה אמינה

חשוב להבין, יש חברות רבות שמציעות שירותי התקנת מערכות גילוי אש. אבל לא כל החברות יודעות לתת מענה לצרכים של מטבחים מתקדמים, ואתם צריכים לבחור את החברה שעובדת על פי סטנדרט השירות הגבוה מכולם. ככל ואתם מוכנים להשקיע את כל המשאבים ומציאת פתרונות הולמים לבית העסק שלכם, ייתכן ותרצו לפנות לעזרת אנשי הצוות המיומנים והמקצועיים של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ. אנו נשמח לעזור לכם לקבל את כל הסטנדרטים המתקדמים ביותר לעולם הבטיחות באש, ולהבטיח שהעסק שלכם עובד על פי כל הדרישות והתקנות הבטיחותיות המחמירות ביותר.

גילוי אש ועשן בעזרת מערכות מתקדמות

גילוי אש

אחד האירועים הכי טראומטיים והכי מסכני חיים שאפשר להיתקל בהם, הוא אירוע של שריפה בבית ובמקום העבודה. סיטואציה לא נעימה בכלל שיכולה לגרום במהירות האפשרית לכיליון מוחלט של כל מבנה או מתחם, ולפגוע פגיעה אנושה בחיי אדם. לאחר כמה וכמה אסונות, ומתוך רצון למנוע את האסון הבא, נוצרו במדינת ישראל תקני גילוי אש מתקדמים שמחייבים את כל בתי העסק והמוסדות הציבוריים באופן הכי מחמיר ומקצועי שיש. עמידה בתקנים אלו מאפשרת חיים בטוחים לכל אחד ואחת מאיתנו, ולכן היא לא עניין של בחירה אישית. כולם חייבים לעמוד בתקני גילוי האש, ואם יש צורך להיעזר בשירותים מקצועיים של חברות מיומנות בתחום, אתם רק צריכים להרים טלפון. אנשי חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ ישמחו לעזור לכם לעמוד בסטנדרט הבטיחות המתקדם, ולשמור על החיים של כולנו.

מינימום סיכונים ומקסימום הצלחות – מערכות גילוי אש מתקדמות

הדרך הכי טובה להתמודד עם הצורך לטפל מבעוד מועד בהיתכנות לאירוע שריפה, היא על ידי הצבת מערכות גילוי אש מתקדמות, בנקודות מפתח של בית העסק שלכם. ככל שמדובר על מתחם גדול יותר, ככה אתם רוצים וצריכים לבחור מערכת מורכבת יותר עם אלמנטים מקצועיים רגישים יותר. תהליך גילוי אש מבוסס על כמה וכמה שלבים, כאשר החשוב והמשמעותי ביותר בהם הוא האיתור של עשן ואש כבר בשלבים הראשונים להתפרצות השריפה. אם אתם בוחרים במערכת שמסוגלת לבצע גילוי אש מהיר מאוד, יהיה קל להפעיל את כל שרשרת ההתראות הנדרשת ולפנות במהירות האפשרית את אנשי המקצוע שנמצאים בתוך בית העסק שלכם ואת הלקוחות. מכאן ואילך, הקריאה לשירותי הכבאות וההצלה תהיה מהירה יותר והיכולת להציל את בית העסק שלכם מקריסה הופכת לאפשרות ממשית.

התקנת מערכת גילוי עשן ואש בטיחותית היא ההצלחה האמיתית

בעיניים של בעל עסק מקצועי, מערכת גילוי אש היא מערכת שיכולה להציל את כל התשתיות היקרות והחשובות ביותר של העסק. אחרי שנים של השקעה ויצירה ועבודה, חשוב לכם לשמור על הסביבה המקצועית שיצרתם ואתם רוצים להימנע עד כמה שאפשר ממצב שבו האש מכלה את הכל ואין לכם שליטה עליה. ועל כן, הפנייה לעזרת שירותי חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, היא החלטה שיהיה לכם קל מאוד לעשות. אנחנו נעזור לכם לקחת את הבחירות הנכונות ולהבטיח אתם מתקינים מערכות גילוי אש איכותיות שיש מסוגלות להתמודד עם כל סיטואציה על הצד הטוב ביותר.

מערכות גילוי אש ועשן

בטיחות באש הוא אחד מתחומי העיסוק המקצועיים החשובים ביותר, בחייו של כל אזרח במדינת ישראל. הרי כולנו יכולים למצוא את עצמנו ביום מן הימים מתמודדים עם אירוע השריפה בבית או בבית העסק, וההכנות המוקדמות הן אלו שיעזרו לנו להתמודד עם התקלה או הבעירה בצורה הכי טובה שיש. על אחת כמה וכמה אם אתם רוצים לעמוד בכל תקני הבטיחות הקיימים כיום בתחום האש ולהבטיח שהעסק שלכם עובד על פיהם בצורה מלאה. במצב כזה, אתם נדרשים להשקיע המון מאמצים בהתקנה של מערכות גילוי אש ועשן, אשר מסוגלות להתמודד עם אירועי שריפה מאוד משמעותיים, תוך מינימום פגיעה באנשים שנמצאים בתוך בית העסק שלכם בעת האירוע. הפניה לעזרת אנשי חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, יכולה להבטיח לכם התקנה של מערכת גילוי אש ועשן בסטנדרט המתקדם ביותר בשוק, תוך שמירה על תנאי עבודה הולמים.

התקנת מערכות גילוי אש ועשן לעסק – לא רק מתוך דרישה

חשוב להבין, בתור בעלי עסקים מיומנים ומנוסים, הרצון שלכם להתקין מערכות גילוי עשן ואש בעסק נובע משני גורמים עיקריים. קודם כל ולפני הכל זה האינטרס האישי שלכם. אין שום סיבה שבגללה תמצאו את עצמכם מתמודדים עם אירוע השריפה ללא מערכות הגנה מתקדמות. במיוחד כאשר הפתרונות נמצאים בשוק ומדובר רק על עניין של עלויות רכישה והתקנה. יתרה מכך, בשביל לפתוח בית עסק בישראל של שנת 2020, יש חובה להציג עמידה בתקני בטיחות באש, על מנת לקבל רישיון עסק רשמי. כך שזו היא התניה רשמית של מערכות הרגולציה, שאתם צריכים למלא אחריה מבעוד מועד.

מהסיבה הזו, ראוי להשקיע כמה שיותר מאמצים על מנת להבטיח שאתם עומדים בדרישות האישיות שלכם אבל גם פועלים בדיוק על פי הסטנדרט המקובל אצל הרגולטורים כיום. בהתאם לסוג בית העסק שלכם, ובהתאם לכמות הלקוחות שאתם עתידים לקבל בבית העסק מדי יום ביומו, ראוי לבחור את מערכת גילוי האש האפקטיבית ביותר.

התקנת מערכות גילוי אש עם חברה מיומנת ומנוסה

על בסיס ניסיון רב שנים, כמו גם עבודה עם מגוון רחב מאוד של מערכות גילוי אש ועשן לעסקים, אנשי הצוות המקצועיים והמיומנים של חברת מיקוד תקשורת וביטחון בע"מ, מסוגלים לאפשר לכל לקוח ליצור את סביבת העסק הבטוחה והאופטימלית ביותר לצרכים שלו. כך שאתם לא תמצאו את עצמכם במצבים מסכני חיים ותהיה לכם אפשרות להתריע מבעוד מועד על אירוע שריפה.

מתקין מערכת גילוי אש

גילוי אש ועשן

האבטחה של סביבת עבודה נגישה, נוחה ונעימה לכל אחד ואחד מאנשי הצוות והלקוחות שלכם, היא המשימה הראשונה במעלתה בחודשים שלקראת פתיחת בית העסק החדש. לא משנה מה הוא תחום העיסוק שלכם, אתם רוצים לעשות את הכל על מנת לאפשר לעובדים שלכם לחיות בסביבת החיים הבטוחה ביותר, ולשם כך חשוב לכם ליצור סטנדרט המתמקד באופן ישיר במערכת גילוי עשן ואש, למקרה ואתם מתמודדים עם אירוע בלתי צפוי במקום העבודה. אף על פי שזו היא דרישה מקצועית של רשויות כיבוי האש במדינת ישראל, המוטיבציה שלכם להשקיע מאמצים במערכת גילוי אש ועשן היא מוטיבציה פנימית שמונעת מתוך צורך לשמור על כל מי שנמצא בבית העסק שלכם. ולכן הפנייה לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ היא החלטה חשובה.

מערכות גילוי אש ועשן – בהתראה מהירה

אם בעבר לא הייתה אפשרות להבטיח הגנה מלאה מפני אירועים של שריפה או התלקחות של אש, כיום טכנולוגיות מתקדמות ואיכותיות מאפשרות לכם להתמודד כמעט עם כל סיטואציה בצורה מיטבית. תוך מינימום השקעה של זמן ושל משאבים, מתוך ביטחון מלא בטכנולוגיות מתקדמות, ניתן ליצור סביבת עבודה נעימה הרבה יותר – עם התראות מוקדמות ומספקות במקרה של גילוי אש ועשן; מערכות אשר מבטיחות את איכות החיים של כל אחד ואחד מהאנשים שנמצאים בעסק שלכם. לאורך זמן, ההשקעה באותן מערכות גילוי אש ועשן יכולה להוכיח את עצמה בתור כלי מציל חיים של ממש, כאשר היא מספקת זמן התראה ואפשרות בריחה ומילות במקרה שהאש מתחילה לכלות את בית העסק שלכם לגמרי.

מערכות גילוי עשן ואש יבטיחו מתן מענה מהיר לאירועי קצה

חשוב להבין, מערכות גילוי אש ועשן לא תמיד יכולות לבצע את עבודת הכיבוי הטובה ביותר. אבל, אם מערכת זו מסוגלת לספק התראה ולהפעיל מערכת מתזים מתקדמים, היא "קונה" לכל מי שנמצא בתוך הבניין זמן יקר ומשמעותי להתפנות מן הבניין ולהזמין את כוחות כיבוי והצלה לטובת טיפול עומק בתשתיות המבנה. בדיוק מהסיבה הזו, לקוחות שרוצים לקחת אחריות על בית העסק שלהם ולהתמודד בצורה טובה יותר עם אירועי קצה מסכני חיים, פונים לעזרת הצוות המקצועי של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, בשביל לקבל פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וליצור מערכות גילוי אש ועשן איכותיות. מתוך שנים של ניסיון בשוק, אנו נצליח להתאים את המערכת הטובה ביותר לכם, בצורה מושלמת.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות