מערכות שחרור עשן


מערכת שחרור עשן

אחד הגורמים הכי מסוכנים והכי מאתגרים שיש להתמודד איתם במהלך אירוע השריפה הוא לאו דווקא גובה הלהבות. כל מי שאי פעם מצא את עצמו בעיצומה של השריפה, יודע עד כמה העשן הוא אלמנט שמקשה על החילוץ מן המקום ועל העבודה עם כוחות כיבוי והצלה. במיוחד עם השריפה המתפתחת במהירות ואין לכם יכולת לשלוט עליה טוסיק יש צורך לעשות שימוש במערכות טכנולוגיות שעוזרות לנהל את האירוע בצורה טובה יותר. מערכות שחרור עשן התפתחו בשנים האחרונות והן כלי עבודה שמשרת מטבחים, מרכזי תעשיה ואפילו מרכזי משרד ומסחר, והתמודדות עם אירועי שריפה מסכנה חיים בצורה הרבה יותר מקצועית וטובה. ולכן הלקוחות של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, מבקשים להשקיע מאמצים בהתקנה של מערכת שחרור עשן איכותית לעסקים שלהם.

מטבחים תעשייתיים מחייבים מערכות שחרור עשן מקצועיות

הצורך הכי ברור והכי משמעותי בהתקנה של מערכות שחרור עשן, בא לידי ביטוי דווקא בעולם המזון והמסעדנות. כאשר יש כל כך הרבה אנשים שעובדים בתוך המטבח שלכם בשעת השיא של הסרוויס, קשה מאוד לדעת איך התפתח אירוע של שריפה, אבל קל מאוד לדעת כמה מהר השריפה מתפשטת. כל חומרי הגלם במטבח הם חומרי גלם מעודדי בעירה, מה שהופך את התפשטות השריפה והעשן בלתי נמנעים ומסכני חיים בצורה משמעותית. ואם אתם לא מטפלים מבעוד מועד באפשרות הזו, על ידי התקנת מערכות שחרור עשן, תוך פרק זמן של דקות ואפילו שניות כל חלל המטבח שלכם מלא עשן ולהוות ומסכן את כל מי שנמצא בסביבה הקרובה.

מבחינתכם, דווקא מהסיבה הזו לא צריכה להיות תקינה או דרישה מיוחדת של הרגולטור על מנת לבצע התקנה של מערכות שחרור עשן במטבח. זו צריכה להיות דרישה שבאה מכם, מתוך רצון להגן על הציוד היקר ועל אנשי הצוות היקרים עוד יותר לכם.

מערכת שחרור עשן תאפשר שיתרחש מינימום נזקים ומקסימום חזרה לשגרה

יתרון נוסף ומשמעותי עוד יותר של השימוש במערכות שחרור עשן בתוך חלל הפנים של מטבח תעשייתי הוא האפשרות לחזור לשגרה. כאשר אתם שולטים באש במהירות, אתם בעצם מאפשרים לצוותי הכבאות למנוע מצב של כיליון מוחלט של הציוד היקר. וכך תוך רגעים ספורים אפשר להבין מה מידת הנזק ולהתחיל את השיקום בנקודת מוצא הרבה יותר טובה ממה שאפשר לצפות. החלטה זו חוסכת לכם כסף והשקעת מאמצים בהקמה של מטבח חדש, ומאפשרת לכם להחזיר את בית העסק לפעילות במהירות. למענה מקצועי בתחום, ניתן לפנות אל חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות