אינטרקום אורמט מחיר

urmet אינטרקום

להיות בשליטה עם מערכת אינטרקום urmet ומערכות מתקדמות נוספות מבקשים להתקין מערכת אינטרקום חדשה בבניין שלכם שתהיה איכותית, חדישה ואמינה?  בחברת מיקוד תקשורת ובטחון תזכו במענה שלכם לצרכים אלו עם התקנה של מערכות אינטרקום הכי מתקדמות וטובות שיש בעולם, ביניהן גם urmet אינטרקום חכם עם טלוויזיה. אנו מציעים עבור מערכת אינטרקום אורמט מחיר משתלם במיוחד. […]

להיות בשליטה עם מערכת אינטרקום urmet ומערכות מתקדמות נוספות

מבקשים להתקין מערכת אינטרקום חדשה בבניין שלכם שתהיה איכותית, חדישה ואמינה?  בחברת מיקוד תקשורת ובטחון תזכו במענה שלכם לצרכים אלו עם התקנה של מערכות אינטרקום הכי מתקדמות וטובות שיש בעולם, ביניהן גם urmet אינטרקום חכם עם טלוויזיה. אנו מציעים עבור מערכת אינטרקום אורמט מחיר משתלם במיוחד.

הביקוש למערכות אינטרקום

בתקופה בה אנו חיים מרבית הבניינים והדירות כוללים מערכות אינטרקום מסוגים שונים, רבות מהן מבוססות על מערכות דיגיטליות. כמו כן יש מערכות המבוססות על חיבור לאפליקציות שזכו לכינוי אינטרקום אלחוטי לבניין, אם כי בפועל לא קיים אינטרקום ללא חיווט. מה שכן יש זה מערכות תקשורת יעילות המספקות נתונים אמינים בזמן אמת אודות מי שמבקש להיכנס למבנה, ומעניקות למי שנמצא בתוך הבניין שליטה על מי להכניס או מי לא.

מערכות אלו נפוצות בבנייני מגורים ומשרדים אך ניתן למצוא אותן בימינו גם בבתים פרטיים.

התפקיד העיקרי של מערכת אלו הוא ליצור תקשורת פשוטה בין מי שמגיע לדלת הכניסה לבין מי שאותו הוא רוצה לבקר בבניין. בנוסף מערכות אלו מאפשרות כניסה לבית או בניין ללא צורך במפתח באמצעות קוד אישי.

היתרונות בהתקנת אינטרקום

אינטרקום הפך למוצר חיוני ומבוקש במרבית הבניינים בישראל בגין שורה של יתרונות שהוא מספק, הכוללים:

  • מערכת מושלמת לבקרה ושליטה על הנכנסים לתחומי הבניין, בין אם מדובר באורחים, ספקי שירות או לקוחות. לכן מערכות אלו מבוקשות בבנייני מגורים, בתי עסק ובנייני משרדים, מוסדות ציבור, מוסדות אקדמיה וגם בבתים פרטיים.
  • מערכת בקרה פשוטה ונוחה לשימוש שמוצעת בדגמים שונים, מהם כל אחד יכול לבחור את זו המתאים לו, בין אם יש בו מערכת שליטה באמצעות קודן, מצלמת וידאו במעגל סגור, שליטה באמצעות חיישן ביומטרי ועוד.
  • אינטרקום מעלה את רמת האבטחה ותחושת הביטחון במרחב האישי, עם מניעה של כניסת גורמים לא מזוהים ולא רצויים לבניין או לבית.
  • מערכות האינטרקום יכולות בימינו להשתלב עם מערכות נוספות כמו מרכזייה טלפונית, מערכת אבטחה, מערכת בית חכם, שעון נוכחות ועוד.

מתמחים במכירת והתקנת מערכות אינטרקום

חברתנו מתמחה בהתקנה של מערכות אינטרקום לבניין במחיר משתלם, לרבות התקנה של אינטרקום חכם לבניין. כל זאת עם התאמה אישית לכל בניין לכל צורך והגדרות תקציב. למשל אנו מתקינים מערכות אינטרקום דיגיטליות עבור בנייני דירות משותפים, המספקות בין היתר מענה לצרכים נוספים כמו הזמנת מעלית, פתיחה של שערים ודלתות כניסה, אינטרקום עם מצלמה ולטלוויזיות וניהול של חניון ועוד. כמו כן אנו מספקים מערכות היכולות להתאים לבתים פרטיים ולהשתלב עם מערכות אבטחה המאפשרות גם לבטל צורך במפתח, עם אפשרות שליטה מהטלפון ויכולות גם לכלול מסך טלוויזיה.

כל זאת לצד מערכות אינטרקום למשרדים ובתי עסק עם חיבור למרכזייה של העסק ועם בקרת שליטה מלאה על מי שיוצא ונכנס. בנוסף, אנו מתקינים מערכות אינטרקום הכוללות פנל דקורטיבי, ספק כוח ויחידות לדירות, וכן מערכות אינטרקום דיגיטליות מסוגים שונים כמו כאלו המשלבות מצלמה, קודן ועוד. יש לנו גם מערכות אינטרקום עם טלוויזיה מסך LCD, לחצן קריאה לשומר, לחצן של הדלקה עצמית, ווסת של עוצמת צליל ועוד.

המערכות שאנו מתקינים הינן מבית יצרניות אינטרקום הטובות בעולם, הכוללות בין היתר גם דגמים של אינטרקום אורמט.

אורמט אינטרקום לבית דירות

חברתנו מספקת דגמים שונים של אינטרקום לבניין דירות איכותיים ומתקדמים, הכוללים גם את אורמט אינטרקום מדגם  VOPהמוצע במגוון צבעים. מדובר באינטרקום של המותג האיטלקי הנודע אורמט הנחשב לבין הטובים והמתקדמים בעולם בתחום. האינטרקום מבוסס על מערכת מתקדמת, פשוטה להתקנה, עם כבל שני גידים המתאימים לבניינים של עד מאתיים חמישים דיירות, עם עד שתיים עשר דלתות כניסה, לרבות עמדת שומר. כמו כן ניתן להתקין בכל דירה בבניין עד שלושה מכשירי שפופרת וניתן לשלב את האינטרקום עם לחצן פעמון.

חיבור אינטרקום טלויזיה urmet

בימינו יותר ויותר אנשים בוחרים התקנת אינטרקום urmet עם טלוויזיה. אינטרקום מתקדם זה מספק שליטה מרבית בבאים לבניין המגורים והמבקשים להיכנס לדירה. כמו כן מערכת זו ניתן לא אחת להתקין על גבי תשתיות חיווט ישנות שיש בבניין, בעיקר מכיוון שהדור הישן של מערכות התבסס על חמישה גידים, בעוד שמערכות מודרניות פועלות עם שני גידים. כמו כן ניתן להזמין מבזק קו ייעודי עבור חדר המדרגות עבור חיבור מסך הטלוויזיה ולהוסיף עלות זו להוצאות חודשיות שוטפות של הבניין, או שניתן לחבר את המערכת עם סים לרשת סלולרית עם מספר ייעודי עבור חדר המדרגות. כמו כן יש אפשרות לחבר את המערכת לווי.פיי במידה שמדובר בתשתית ווי.פיי מאוד אמינה ויציבה.

הצעת מחיר להתקנת אינטרקום urmet

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית להתקנת מערכת אינטרקום מתקדמת של urmet או מערכת של חברות מובילות נוספות, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו בפרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת מיקוד בטלפון 1700-502-501.

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות