מערכת כיבוי אש אוטומטית


בעולם שבו יש כל כך הרבה כלים אוטומטיים ומערכות שמאפשרות לנו לנהל אורח חיים אוטומטי לגמרי, אין זה מפליא לגלות שיש גם כלים שמאפשרים לנו לקבל התראות אוטומטיות לגבי בעיות בטיחות שונות. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על בעיות בטיחות באש, שיכולות להתפתח תוך מספר שניות ולהפוך להיות אירועים מסכני חיים, שמשנים לגמרי את מהלך היום התקין בבית העסק שלכם. נכון להיום, כל בעל עסק שמעוניין בכך יכול לבצע התקנה של מערכת כיבוי אש אוטומטית, מתקדמת ואיכותית, שמאפשרת לו לשמור על החיים של כל מי שנמצא בעסק. כל מה שדרוש לכם כדי לבצע את ההתקנה של מערכת כיבוי האש האוטומטית, הוא לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, לקבלת הצעת מחיר ולהתאמת המערכת האופטימלית לצרכים שלכם.

האם ניתן להתקין מערכת כיבוי אש אוטומטית במשרדים?

התשובה הקצרה והברורה היא – כן! כדאי ואף רצוי להתקין מערכת כיבוי אש אוטומטית במשרדים, במיוחד אם מדובר על משרדים רבי קומות, בהם עובדים מידי יום ביומו מאות עובדים בשגרת היום לחוצה ועמוסה. יחד עם זאת, חשוב להבין שיש הבדל משמעותי בין מערכות כיבוי אש שמתאימות לעולם התעשייה, לבין מערכת כיבוי אש אוטומטית שפועלת בתוך משרדים. לעיתים רבות, ההתאמה של מערכת כיבוי אש למשרדים חייבת להיות מדויקת יותר, מפני שכמויות מים גדולות יכולות להיות סכנה בפני עצמן במהלך פינוי של שריפה. ולכן צריך למצוא את האיזון בין מערכת שפועלת על מנת לאפשר כיבוי מהיר ופינוי מהיר של האנשים, לבין מערכת ששמה את העובדים ואת האורחים המשרדים שלכם בסיכון. זו היא לא משימה קלה במיוחד, ולכן חשוב להשקיע משאבים דווקא בבחירת אנשי הצוות המיומנים שילוו את תהליך העבודה שלכם מתחילתו ועד סופו.

לצד משרדים, נדגיש כי מערכות אלו מיועדות לאזורים שונים בהם קיים ציוד רגיש ויקר – שיכול להיפגע ממים. בין אם מדובר בחדרי שרתים, ספריות, ארונות חשמל, חדרי חשמל ועוד – רצוי להתקין מערכות אלו. מדובר במערכות אוטומטיות לצורך גילוי וכיבוי באמצעות גזים – ובמקרים בודדים באמצעות מים.

התקנת מערכת כיבוי אש אוטומטית משפיעה על סיכויי ההישרדות

אם בחרתם לבצע התקנה של מערכת כיבוי אש אוטומטית, חשוב שתדעו איך להתנהל במקרה חירום כאשר היא מופעלת. ולכן, על מנת להשפיע על היכולת שלכם לשמור על חיי האדם, צריך ליצור גם תוכנית פינוי והתמודדות עם אש, אותה מכירים כל אנשי הצוות שנמצאים באופן קבוע במתחם והם יודעים איך להפעיל אותם בשעת חירום, תוך פרק זמן של שניות ספורות. זוהי המשימה המקצועית המרכזית של אנשי חברת מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ, ואנו נשמח לתת ליווי ומענה לכל הכוח שצריך להתמודד עם סיטואציה כזו.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות