אינטרקום לבית פרטי

אינטרקום לבית פרטי – המלצות ומידע נוסף רגע לפני התקנת אינטרקום לבית פרטי או בבניין מגורים, חשוב לדעת מה הם כל השלבים הכרוכים בתהליך וכן, להבין כיצד לבחור את המערכת הנכונה. כדאי לקחת בחשבון, שמערכות האינטרקום כיום הן מפותחות במיוחד ומאפשרות גם סנכרון לבתים חכמים, למצלמות אבטחה, ליישומי אבטחה כמו קריאת טביעת אצבע ועוד. אינטרקום […]

אינטרקום לבית פרטי – המלצות ומידע נוסף

רגע לפני התקנת אינטרקום לבית פרטי או בבניין מגורים, חשוב לדעת מה הם כל השלבים הכרוכים בתהליך וכן, להבין כיצד לבחור את המערכת הנכונה.

כדאי לקחת בחשבון, שמערכות האינטרקום כיום הן מפותחות במיוחד ומאפשרות גם סנכרון לבתים חכמים, למצלמות אבטחה, ליישומי אבטחה כמו קריאת טביעת אצבע ועוד.

אינטרקום לבית פרטי מומלץ להתקין, בכל מבנה המשמש למגורים, בכפוף להתאמת המערכת נכונה לצרכי המבנה. פקטורים כמו מערכות קוויות מול מערכות אלחוטיות, סוג הדלת, סוג מקור הכוח של האינטרקום ועוד, הם פקטורים משמעותיים בתהליך.

 

באופן כללי, המערכות הנפוצות ביותר בשוק הישראלי הן:

  • אינטרקום קריאת תוויי פנים / זיהוי קרנית-  אינטרקום מבוסס ביומטריה היכול לקרוא את תווי הפנים / לזהות את הקרנית של האדם בכניסה, במידה והוא נמצא במאגר הביומטרי של המכשיר.

מדובר באחד מפתרונות האבטחה היעילים ביותר, בעיקר במקומות עם נכנסים קבועים. במידה ואין זיהוי פנים, ניתן להקיש קוד סודי או לנסות זיהוי קולי, כאפשרויות זיהוי נוספות.

  • אינטרקום עם מצלמה – נקרא גם אינטרקום טלוויזיה או דיבורית צבע. הוא מתאים לבתים ולמשרדים ומאפשר זיהוי בווידאו בנוסף לזיהוי הקולי. המצלמה שלו דינאמית בתנועה של 170 מעלות עם זום ומספקת נראות ברורה ומלאה.
  • אינטרקום דיגיטלי VDS – מיועד לבתי מגורים ולמשרדים. האינטרקום פועל על תקשורת דיגיטלית דו כיוונית בין הכניסה לדירות \ ליחידות עצמן ולעמדת השומר אם קיימת.
  • אינטרקום אלחוטי (WIFI) – אינטרקום אלחוטי לשער או לבית אשר פועל בכפוף לרשת אינטרנט.

 

 מהי מערכת אינטרקום ומה היתרונות שלה?

אינטרקום לשער, לבית או לבניין הוא מערכת סגורה המאפשרת תקשורת דו כיוונית בין אנשים בתוך הנכס ומחוצה לו. ברוב המקרים, המערכת תהיה מורכבת ממכשיר (או מספר מכשירים) הממוקמים בכניסה לבניין, ליחידות בו ולעמדת השומר בכניסה. כל סוגי האינטרקום כוללים מיקרופון ורמקול, החל מהמערכות הבסיסיות ביותר ועד למערכות המתממשקות עם מערכת בית חכם.

בעוד שחלק מסוגי האינטרקום הם בסיסיים, חלק אחר מהמערכות יכללו גם מצלמת אבטחה, קודן ואפילו קורא טביעות אצבע. בתוך כך, התקנת מערכת אינטרקום בבית או בבניין המגורים, בראש ובראשונה, מהווה דרך יעילה לשיפור את הביטחון של המשפחה.

כיום, ישנן גם מערכות המסוגלות לשדר תמונת-מצב לנייד המשתמש בכל רגע נתון ומכל מקום בעולם, שנקראות גם אינטרקום טלוויזיוני WIFI.

 

איך לבחור במערכת האינטרקום הנכונה? 

לפני שמחליטים על אינטרקום מומלץ, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​בחירת המערכת, למשל:

  • מה המטרה?- השלב הראשון הוא לקבוע מדוע בכלל צריך אינטרקום. ישנן מערכות בסיסיות לניטור מבקרים, אך ישנן גם מערכות מתקדמות כמו אינטרקום טביעת אצבע. לכל אחת מאלו, מטרות שונות שעונות על צרכים שונים לחלוטין.
  • גישה למערכת מרחוק – חלק מהמערכות הן מערכות מעגל סגור וקוויות וחלק, הן אלחוטיות ומערכות מסוימות הן אפילו חלק מובנה בבתים חכמים. אם יש צורך בהפעלה וגישה מרחוק, אפשר להתקין אינטרקום סלולרי עם כרטיס סים או אינטרקום WIFI משולב אפליקציה לטלפון.
  • תקציב להתקנת אינטרקום – חשוב לקחת בחשבון, כי טווח המחירים להתקנת המערכת די רחב. בתוך כך, מערכות מתקדמות כמו אינטרקום קורא קרנית עין יעלו באופן טבעי יותר ממערכות בסיסיות כמו אינטרקום דיגיטלי עם שפורפרת.

 

מה כולל תהליך ההתקנה של אינטרקום?

למעט מערכות המתממשקות עם בתים חכמים, התקנת אינטרקום היא בדרך כלל תהליך פשוט. יחד עם זאת, ההתקנה דורשת ידע בסיסי על סוג הציוד שצריך להתקין וכיצד יש לחווט את המערכות במכשיר לתשתיות המבנה. לאור זאת, אנשי המקצוע הרלוונטיים להתקנה יהיו חשמלאים, טכנאים ומתקינים מקצועיים.

בין אם בוחרים להתקין אינטרקום עם קוד, מצלמה, קורא טביעת אצבע או קרנית עין, תהליך ההתקנה ישתנה בהתאם לסוג המערכת. למשל, מערכת WIFI עם מצלמות אינטרקום תצריך התקנת תשתיות אלחוטיות למצלמות, בעוד שהתקנת אינטרקום בניין עשויה להצריך חיבורים קוויים שונים.

חשוב לציין כי יש לא מעט בניינים עם תשתיות שאינן מתאימות להתקנה של מערכות אינטרקום מתקדמות. במקרים אלו, יהיה צורך בד"כ לחדש את התשתיות או אפילו להחליפן לחדשות יותר כדי להתקין את המערכת.

 

כמה טיפים ודגשים להתקנת אינטרקום

בסופו של דבר, מה שחשוב זה לקבל את התמורה המלאה לכסף המושקע במערכת שאמורה לאבטח את הבית. ככזאת, מערכת האינטרקום מסייעת בשמירה על השקט הנפשי של המתגוררים במבנה. זו הסיבה העיקרית לכך, שהטיפ הכי חשוב הוא לא לחסוך על התקנה מקצועית ולא לחסוך על ציוד מתקדם.

בין אם מעוניינים להתקין אינטרקום לבתים משותפים, אינטרקום לשער או אינטרקום לבתים פרטיים, צריך קודם כל, להגדיר את המטרות מהמערכת. הצעד הבא, יהיה עריכת השוואת מחירים בין סוגי מערכות האינטרקום בשוק. רק כך, אפשר לקבל תמונה מלאה על המוצרים הנפוצים והכדאיים ביותר.

כל עוד עושים את המחקר הנדרש והבדיקות הנכונות ("עבודה" של כמה דקות בגוגל), אבטחת הבית אמורה להתבצע באופן יעיל.

 

התקנת מערכות אינטרקום- מיקוד תקשורת ובטחון

חברת מיקוד מספקת מענה מקצועי לצרכים השונים בתחום האש, התקשורת והביטחון, כבר למעלה מ-30 שנה. אנו מעניקים ייעוץ מקצועי, התקנה וסיוע מלא בתכנון והקמה של פרויקטים שונים של מערכות אינטרקום, גילוי אש, אזעקה מערכות צילום והקלטה ועוד.

אנו מאמינים במקצועיות וחדשנות ומבטיחים לכל לקוחותינו את השירות והתוצאה הטובה והמקצועית ביותר, ללא התפשרות על אף שלב בדרך. כחלק מכך, שירות הלקוחות שלנו מעניק מענה מהיר, מקצועי ויסודי לכל פניה וביצוע הפרויקטים בשטח נעשה על ידי הטכנאים המוסמכים שלנו.

אינטרקום לבית פרטי – המלצות מותאמות אישית ולהתייעצות עם הצוות המקצועי שלנו, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 1700-502-501.

 

למבחר מערכות האינטרקום הקיימות באתר מיקוד>> לחצו כאן

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות