אינטרקום לבתים משותפים

אינטרקום לבתים משותפים

על התקנת אינטרקום בבתים משותפים בחברת מיקוד תקשורת וביטחון מספקים מערכות אינטרקום לבתים משותפים מבית היצרנים המובילים בעולם. מדובר במערכות אינטרקום לבניין מגורים דיגיטליות, שמוצעות גם עם טלוויזיה, פשוטות לשימוש ובהתאמה אישית למאפייני המבנה, עבור מחירים כדאיים ואחריות מקיפה. דברו איתנו 1700-502-501 במייל למידע נוסף לחצו כאן הצורך להרגיש מוגנים ובטוחים לא משנה באיזה עיר […]

על התקנת אינטרקום בבתים משותפים

בחברת מיקוד תקשורת וביטחון מספקים מערכות אינטרקום לבתים משותפים מבית היצרנים המובילים בעולם. מדובר במערכות אינטרקום לבניין מגורים דיגיטליות, שמוצעות גם עם טלוויזיה, פשוטות לשימוש ובהתאמה אישית למאפייני המבנה, עבור מחירים כדאיים ואחריות מקיפה.

למידע נוסף לחצו כאן

הצורך להרגיש מוגנים ובטוחים

לא משנה באיזה עיר או שכונה אנו גרים, לכולנו חשוב להרגיש מוגנים ובטוחים, עם שמירה על הפרטיות ושליטה על מי שנכנס אלינו לבית. עבור צורך השוק מציע מגוון סוגי אינטרקום מתקדמים שמונעים כניסה אקראית של אנשים לבנייני מגורים ומאפשרים להיכנס רק לאחר אישור של בעלי דירה. כמו כן מערכות אלו מקלות על תהליך כניסה של הדיירים לבניין באמצעות קודן, טביעת אצבע ועוד, ברמה שגם ילד יכול לבצע וללא חשש שהוא יאבד את המפתח לדלת הכניסה של הבית.

כפועל יוצא מכך בעלי דירות רבים מוכנים ובצדק להשקיע במערכת אינטרקום לבניין התורמת לעליית רמת האבטחה במקום ומשפרת את רמת החיים ותחושת הפרטיות של הדיירים. כך ניתן למנוע כניסה של גורמים לא רצויים ושימוש לא נאות בחללים הציבוריים של הבניין, לרבות מעשי השחתה. כמו כן התקנת אינטרקום לבניין ובייחוד אם יש בו מצלמה, מצמצמת מקרי פריצות וגניבה, וכן תורמת לעליית ערך הנכס ולביקוש עבור קניית והשכרת דירות בבניין.

מערכות אינטרקום מתקדמות

בימינו מערכות אינטרקום אנלוגיות נחשבות כבר לנחלת העבר. מדובר במערכות שהיו מצוידות בשפופרות מגושמות, תשתיות חיווט מורכבות, איכות נמוכה של שמע ותקלות רבות שנובעות מעמידות נמוכה של רכיבי המערכת. את מקומן של מערכות אלו תופסות בימינו מערכות אינטרקום לבניין משותף דיגיטליות ומתקדמות. מערכות אלו משמשות לשליטה ומידור הבאים בשערי הבניין. כמו כן מערכות אינטרקום לבניין משותף יכולות לכלול מערכות חכמות, הכוללות למשל אינטרקום עם מצלמה לבית, יכולת בקרה עם אפליקציה דרך טלפון סלולרי או דרך ווי.פיי, זיהוי דיירים באמצעות טביעת אצבע, ועוד.

סוגי אינטרקום שיש בשוק

בשוק של ימינו ניתן למצוא מגוון סוגי מערכות אינטרקום לבניינים משותפים. בתור התחלה יש  אינטרקום מהסוג הישן המבוסס על מערכת אנלוגית, עם לחצן נפרד לכל דירה, ועם שפופרת בכל דירה המאפשרת לדבר עם המבקשים להיכנס. כיום הסוג הנפוץ ביותר הינו של מערכות אינטרקום דיגיטליות שמוצעות גם עם מצלמה, ושפותחות את הדלת לדיירים בעזרת קודן. לסוג זה של מערכות אינטרקום ניתן לצרף תוספות שונות, כמו חיישני קרבה ביומטריים, מצלמה שיש לה ראיית לילה ועוד. בנוסף ניתן כיום לשלוט על מערכות אינטרקום גם דרך רשת האינטרנט, עם מענה למבקשים להיכנס לבניין דרך טלפון סלולרי.

בחירת מערכת אינטרקום מתאימה

כאמור, חברתנו מספקת מערכות אינטרקום לבניינים בהתאמה אישית. התאמה זו מבוססת על שורה של פרמטרים שנלקחים בחשבון, הכוללים בין היתר:

  • מספר דירות- יש לבחור במערכת אינטרקום שניתן לחברה למספר הדירות שיש במבנה וכן למספר הכניסות שיש בבניין.  ככול שמדובר בניין יותר גדול, עם יותר דירות, יש צורך במערכת יותר חזקה עם זיכרון יותר גדול.
  • מחיר- המבחר הגדול של סוגי מערכות אינטרקום שיש בשוק והפונקציות שיש להן גם יוצר פערי מחירים מהותיים. לכן בבחירת מערכת אינטרקום יש קודם כל להחליט על מסגרת תקציב עבור הרכישה וההתקנה של המערכת.
  • תשתיות- יש לבחון את המצב של תשתיות אינטרקום ישנות ולחפש מערכת שניתן להתקינה על גביה התשתית הישנה וכך להוזיל באופן משמעותי עלויות התקנה.
  • שיטת הפעלה ופונקציות- יש להחליט על שיטת הפעלה של מערכת האינטרקום והפונקציות השונות שיהיו בה. למשל יש להחליט אם מבקשים מערכת רק עם קול או גם עם צילומי ווידאו, מערכת עם פתיחת דלת של דיירים באמצעות קודן, צ'יפ או זיהוי ביומטרי, ועוד.

חברה מקצועית ומומלצת לקניית והתקנת אינטרקום

בכדי לזכות במערכת איכותית המותקנת על הצד הטוב ביותר, שתתפקד היטב ללא בעיות ותקלות, חשוב לבחור בחברה מקצועית כחברתנו שהתקנת מערכות אינטרקום הינה התמחות מרכזית שלה. חברתנו משווקת מערכות אינטרקום מתקדמות ואיכותיות ומציעה את שירותיה עבור מחירים הוגנים ומשתלמים ואחריות מקיפה.

כל זאת לצד היותנו חברה מוכרת, אמינה ומנוסה, המספקת מענה בהתאמה אישית לכל בניין, עם שירות אדיב, יעיל ומהיר שמחויב ללוחות זמנים. אנו מלווים את הלקוח לאורך כל התהליך בייעוץ מקצועי לבחירת מערכת מתאימה לצרכי הדיירים ולמסגרת תקציב, ועד התקנת המערכת והדרכת הדיירים בהפעלתה.

להתקנת אינטרקום בבניין משתוף

להתקנת מערכת אינטרקום בבניין משותף, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי, השאירו בפרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת מיקוד בטלפון 1700-502-501.

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות