אינטרקום מצלמה לבניין

אינטרקום מצלמה לבניין

אינטרקום לבית משותף מחירים רוצים להתקין אינטרקום מצלמה לבניין? בחברת מיקוד תקשורת ובטחון יספקו לכם מענה שלם, מקצועי ואיכותי לצורך זה, עם אינטרקום לבניין משותף במחיר אטרקטיבי שיותאם במדויק לצורכי הדיירים ומסגרת התקציב. המערכת תיבחר מתוך מגוון מערכות אינטרקום מתקדמות, אמינות ועמידות של מיטב היצרנים בעולם, שהינן פשוטות ונוחות לתפעול. מבקשים לדעת כמה יעלה לכם […]

אינטרקום לבית משותף מחירים

רוצים להתקין אינטרקום מצלמה לבניין? בחברת מיקוד תקשורת ובטחון יספקו לכם מענה שלם, מקצועי ואיכותי לצורך זה, עם אינטרקום לבניין משותף במחיר אטרקטיבי שיותאם במדויק לצורכי הדיירים ומסגרת התקציב. המערכת תיבחר מתוך מגוון מערכות אינטרקום מתקדמות, אמינות ועמידות של מיטב היצרנים בעולם, שהינן פשוטות ונוחות לתפעול.

מבקשים לדעת כמה יעלה לכם להתקין אינטרקום בבניין? כדאי לכם להמשיך ולקרוא את המאמר הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

מרכיבי הצעת מחיר להתקנת אינטרקום בבניין

הצעת מחיר עבור התקנת מערכת אינטרקום בבניין נדרשת לפרט עלות של התקנה במרחב ציבורי ועלות התקנה עבור כל דירה. כמו כן המחיר לעבודות חיווט יכול להיות מחושב לפי מספר של דירות או של קומות, ויש שמספקים מחיר כללי עד כמות מסוימת של דירות, עם תוספת מחיר לכל דירה נוספת. חשוב שההסכם עם מתקין המערכת גם יכלול הדרכה לדיירי הבניין ואחריות לשנה לכל הפחות.

מחיר בהתאם לסוג האינטרקום

אחד הפרמטרים העיקריים הקובעים כמה תעלה לכם התקנת אינטרקום הינו סוג האינטרקום שתבחרו, כמו שניתן לראות בדוגמאות הבאות עבור בניין בן עשרה דיירים שיש בו תשתית קודמת, עבור פאנל ועבור התקנה בבתי הדיירים:

  • אינטרקום אנלוגי- סוג וותיק של אינטרקום עם חיווט בעל מערכת הפעלה פשוטה לשימוש. זוהי אפשרות מחיר שלרוב יותר זולה מאחרות ונעה בממוצע סביב 5,000 ₪ ומושפעת מסוג החיבורים המבוקש בדירות. יחד עם זאת, יש לדעת כי במקרים רבים  מערכות אלו לא יכולות לתמוך במצלמה ושרמת האמינות שלהן אינה מאוד גבוהה.
  • אינטרקום דיגיטלי עם קודן-  אינטרקום נפוץ עם חיווט לכל הבניין שהמחיר המבוקש עבורו נע בטווח שבין 5,000 – 15,000 ₪, כאשר התקנה של הפאנל החיצוני עם הקודן עולה בסביבות 2,700 ₪ והיא כוללת צג, קודן, מיקרופון ולחצן חיוג, ולא אחת גם עינית של מצלמה. מחיר יחידת תקשורת בדירות משתנה בהתאם לתוספות שיש בה, כמו מסך מגע, או שפופרת, כאשר יחידה ללא מסך תעלה כ-250 ₪ ועם מסך המחיר ימריא לבין 750 ל- 1250 ₪.
  • אינטרקום ללא חיווט- אינטרקום ללא חיווט וללא צורך בהתקנה של יחידות תקשורת בדירות, הנדרש רק בהתקנה של פאנל חיצוני ואשר הדיירים יוצרים עימו קשר בעזרת אפליקציה. כפועל יוצא מכך המחיר לדייר יורד ככול שמדובר בניין עם יותר דירות עם תשלום על התקנת הפאנל ועלויות הרשאת חיבור. כמו כן המחיר הסופי נקבע בהתאם לאיכות וסוג מכשיר האינטרקום המבוקש, עם מחירים הנעים לרוב בין 5,500 ל- 24,000 ₪. יחד עם זאת חשוב לציין כי מערכות אלו עדיין פחות אמינות ממערכות אינטרקום בעלות חיווט.

 גורמים נוספים שמכתיבים מחיר התקנת אינטרקום בבניין

מלבד סוג של אינטרקום ישנם עוד כמה גורמים עיקריים המשפיעים על מחיר ההתקנה של מערכות אלו:

  • יצרן- יש לדעת כי מחיר אינטרקום אינו אחיד בין היצרניות השונות ולכן כדאי לחפש אחר מוצרים של חברה מומלצת ולא מאוד יקרה.
  • חציבת תשתיות- במידה ומבקשים להסתיר את תשתיות החיווט לא באמצעות תעלות אלא  על ידי פעולות חציבה בקירות, המחיר המבוקש עבור העבודות יעלה באופן משמעותי.
  • תשתיות- במידה ואין בבניין תשתיות ישנות של אינטרקום יש להוסיף למחיר גם התקנה של תשתיות שמעלה את המחיר בממוצע ב-200 ש"ח לאדם, כאשר המחיר מושפע מגודלו של הבניין.
  • חיישני זיהוי- בימינו ניתן להוסיף למערכות אינטרקום פונקציות מתקדמות שונות המעלות את המחיר הסופי של הרכישה וההתקנה. הפונקציות כוללות חיישני קרבה הפועלים עם ציפ' או כרטיס, המספקים מענה יעיל למי שמתקשה לזכור את הקוד של הדירה כמו ילדים. חיישנים אלו מעלים את מחיר רכישת אינטרקום לבניין אף במאות שקלים.

הצעת מחיר להתקנת אינטרקום בבניין משותף

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית להתקנת מערכת אינטרקום בבניין משותף, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו בפרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת מיקוד בטלפון 1700-502-501.

 

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות