אינטרקום משולב בקרת דלתות

אינטרקום משולב בקרת דלתות

בקרת דלתות לחדרים ממודרים לא אחת במתחמים של ארגון, חברה או עסק יש חדרים שרוצים למדר את הכניסה אליהם, בין אם מדובר בחדר מנהל, מעבדה, חדר מחשבים ועוד. עבור צורך זה, לצד מערכת בקרה לדלתות כניסה ואינטרקום משולב בקרת דלתות, בחברת מיקוד תקשורת ובטחון מתקינים גם מערכות בקרת דלתות פנים מתקדמות, אמינות ופשוטות לשימוש, עם […]

בקרת דלתות לחדרים ממודרים

לא אחת במתחמים של ארגון, חברה או עסק יש חדרים שרוצים למדר את הכניסה אליהם, בין אם מדובר בחדר מנהל, מעבדה, חדר מחשבים ועוד. עבור צורך זה, לצד מערכת בקרה לדלתות כניסה ואינטרקום משולב בקרת דלתות, בחברת מיקוד תקשורת ובטחון מתקינים גם מערכות בקרת דלתות פנים מתקדמות, אמינות ופשוטות לשימוש, עם דלתות בקרת כניסה שיכולות לפעול באמצעות קוד, טביעת אצבע או תווי פנים.

הצורך בבקרת כניסה

בין אם מדובר בדלת ראשית של החברה או בדלת פנימית, מערכת בקרת כניסה מספקת מענה יעיל ואמין המאפשר כניסה רק לבעלי הרשאה ומונע כניסה של גורמים לא מורשים. מענה כזה נדרש בגין מגוון סיבות, למשל למניעת כניסה של גורמים לא מאושרים, לא רצויים או עוינים, מניעה של ריגול תעשייתי, שמירה על חומרים רגישים וסודיים, שמירה על אזור סטרילי, אזור מסוכן וכדומה.

עבור הצורך הזה השוק מציע סוגים שונים של מערכות בקרה היכולות לשלב גם צורכי ניהול ואבטחה, למשל על ידי שילוב של שעון נוכחות, חיבור למערכת גילוי אש, אינטרקום משולב בקרת דלתות עם או בלי מצלמה, ועוד. כמו כן במערכות אלו מוגדרים מראש זהותם של אנשים מורשים עבור מתחמים או חדרים ממודרים, אשר הזיהוי שלהם יכול להתבצע בדרכים שונות, בין אם על ידי קוד, כרטיס קרבה, צ'יפ או זיהוי ביומטרי של טביעת אצבע או תווי פנים. מערכות בקרה גם שומרות נתוני כניסה ויציאה של אנשים באזורים ממודרים ומאפשרות לנטר, לפקח אחריהם ולנתח אותם.

למידע נוסף לחצו כאן

סוגים שונים של בקרות כניסה

כאמור בשוק של ימינו ניתן למצוא סוגים שונים של בקרות כניסה לדלתות של חדרים ממודרים, הכוללים:

  • קודן- מערכות בקרת כניסה וותיקות, יחסית זולות להתקנה ופשוטות לשימוש, שניתן ליישמן בדלתות כניסה, חדרים פנימיים ושערים, שיש בהן קודן היודע לקרוא וכרטיסי קרבה. יחד עם זאת בימינו מערכת עם קודן לא נחשבת לבעלות רמת בטיחות גבוהה מכיוון שכרטיסי כניסה יכולים לעבור גם לידיים לא מורשות.
  • כרטיס מגנטי- מערכת בקרה שפותחת דלתות על ידי העברת כרטיס מגנטי בדלת המיועדת, עם אפשרות לשנות מידע בהתאם לצורך. מדובר במערכת וותיקה ונוחה לשימוש, אם כי כרטיסים מגנטים נוטים ללכת לאיבוד והם גם יכולים להגיע לידיים לא מורשות.
  • קוד- מערכות בקרה שמוצבות בכניסה לדלת עם לוח שיש להקיש עליו סיסמא. כמו מקודם מדובר במערכות וותיקות ויחסית זולות. יחד עם זאת הן לא אחת מקשות כניסה למתחמים במידה ושוכחים את הסיסמא, מצב שקורה בייחוד במקומות המחליפים את הסיסמא בתדירות גבוהה.
  • טביעת אצבע- בקרת כניסה ביומטרית שמזהה טביעת אצבע ייחודיות לכל אדם, עם כניסה מהירה ופשוטה למתחם סגור על ידי הנחת אצבע על מכשיר הבקרה ופתיחת הדלת אוטומטית בעת זיהוי המבקש להיכנס. מדובר במערכת המבוססת על חיישני זיהוי ביומטריים שהמזהים טביעות אצבע שנלקחו מראש. מערכות בקרה אלו נחשבות למאוד אמינות ונוחות לשימוש, ומבטיחות שרק בעל הרשאה יכנס למתחם הממודר.
  • תווי פנים- עוד סוג של מערכת ביומטרית, הפעם מבוססת על קריאה וזיהוי של תווי פנים, שגם כאן מציגה רמה גבוהה של בקרה, אבטחה ושליטה על כניסה של בעלי הרשאה בלבד.
  • אינטרקום- מערכת בקרת כניסה המבוססת על אינטרקום, בה המבקש להיכנס נדרש ליצור קשר עם השוהים במתחם הממודר על ידי לחצן פעמון, והם יאשרו את כניסתו בהתאם לזיהוי של קול ושיחה שמבוצעת בעזרת מיקרופון ורמקול, או על ידי זיהוי פנים המבוצע גם באמצעות מצלמה.
  • שעון נוכחות- בימינו מערכות בקרה שונות יכולות גם לכלול כרטיס נוכחות, כך שברגע שהעובד מאושר לכניסה למתחם גם מופעל עבורו שעון נוכחות במקום העבודה, משולב עם מערכת ניהול שעות עבודה.
  • מערכות נוספות- מערכות בקרה שונות יכולות להתממשק לעוד מערכות בארגון. למשל הן יכולות להתממשק למערכת גילוי עשן עם פתיחה אוטומטית של כל הדלתות בעת גילוי שריפה.

להתקנת מערכת בקרת כניסה

להתקנת מערכת בקרת כניסה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו בפרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת מיקוד בטלפון 1700-502-501.

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות