ביקורת כיבוי אש

ביקורת כיבוי אש – אחריות מצילת חיים ביקורת כיבוי אש – כל עסק וארגון קטן או גדול, נושא באחריות רבה לא רק לשלומם של לקוחותיו, אלא גם לשלומם של עובדיו. אחריות זו מתבטאת לא רק על ידי מתן הזכויות הקבועות בחוק, אלא אף בדאגה לביטחונם בעת שהם שוהים במקום עבודתם. כיום, קיומו של ציוד כיבוי […]

ביקורת כיבוי אש – אחריות מצילת חיים

ביקורת כיבוי אש – כל עסק וארגון קטן או גדול, נושא באחריות רבה לא רק לשלומם של לקוחותיו, אלא גם לשלומם של עובדיו. אחריות זו מתבטאת לא רק על ידי מתן הזכויות הקבועות בחוק, אלא אף בדאגה לביטחונם בעת שהם שוהים במקום עבודתם. כיום, קיומו של ציוד כיבוי אש מעוגן בתקנות, אשר מבטיחות כי כל בית עסק או ארגון יחזיק (ויתחזק) ציוד כמו מתזים ומערכות נוספות, שמטרתן ניטור וכיבוי האש במצבים בהם נשקפת סכנה לעובדים. כל המערכות הללו, מלבד היותן חיוניות לצורך מעבר בהצלחה של ביקורת שנתית, עשויות אף להציל את חייכם ואת חיי עובדיכם ולקוחותיכם בזמן אמת.

מהו הציוד שנבדק במסגרתה של ביקורת כיבוי אש שנתית?

הביקורת מתייחסת לכל הציוד שמטרתו לזהות, לנטר ולכבות עשן ואש. כך שבמסגרת בדיקת הביקורת ייבדק כל הציוד הרלוונטי – מהשלטים המובילים לציוד כיבוי האש, דרך ארונות כיבוי אש, ועד למטפי כיבוי אש, אשר ישקלו על מנת לוודא כי קיימת בהם די אבקה לכיבוי. בנוסף, ייבחנו לחץ המים במתזים, ומערכות ספציפיות נוספות, שמטרתן להתמודד עם סיכוני הדליקות. בסיומה של הבדיקה ניתן לארגון / בית העסק דו"ח מפורט המציין את הליקויים הקיימים כרגע בציוד. מאחר וציוד כיבוי אש תקין פירושו הצלת חיים במקרים של דליקה,הביקורת מוודאת את תקינותו של הציוד ומסייעת לכם, בעלי העסק או מנהליו להבטיח את שלומם של הבאים בשערי הארגון או בית העסק.

בעל עסק? מנהל בארגון?

מועד הביקורת השנתית מתקרב?

התקשרו אלינו כבר היום, ואנחנו, במיקוד תקשורת ביטחון בע"מ, נסייע לכם לא רק לעבור את הביקורת השנתית בהצלחה, אלא גם להבטיח סביבה בטוחה יותר לכם, ללקוחותיכם ולעובדיכם.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות