בקר בית חכם

בקר בית חכם

על בקר בית חכם בחברת מיקוד תקשורת וביטחון מספקים מערכות בית חכם איכותיות וחדשניות של מיטב היצרנים בעולם. למערכות יש בקר לבית חכם מתקדם שמספק מענה לקשת רחבה של צרכים עם ניהול פשוט ויעיל של הבית, בכל שעה ביום ומכל מקום. לעבור לבית חכם בימינו עוד ועוד אנשים בוחרים להתקין מערכות של בית חכם התורמות […]

על בקר בית חכם

בחברת מיקוד תקשורת וביטחון מספקים מערכות בית חכם איכותיות וחדשניות של מיטב היצרנים בעולם. למערכות יש בקר לבית חכם מתקדם שמספק מענה לקשת רחבה של צרכים עם ניהול פשוט ויעיל של הבית, בכל שעה ביום ומכל מקום.

לעבור לבית חכם

בימינו עוד ועוד אנשים בוחרים להתקין מערכות של בית חכם התורמות באופן ניכר לשיפור איכות החיים. מדובר במערכות היודעות להפעיל באופן אוטומטי, מרוכז או מרחוק סוגים שונים של מכשירים ומערכות חשמל בבית. למשל בהתאם לשעות היום ועונת השנה ניתן לשלוט באופן אוטומטי על פתיחת וסגירת תריסים חשמליים בבית. כמו כן ניתן להפעיל מרחוק דוד שמש, לדאוג להפעלה אוטומטית של מערכות גילוי אש ואבטחה, להתחבר לאינטרקום גם מרחוק, להפעיל את המיזוג בבית כבר כשנוסעים בחזרה מהעבודה, ועוד.

מי צריך מערכת בית חכם?

אם בעבר מערכות בית חכם היו מוצר יקר שנועד רק לעשירונים העליונים, בימינו עם ירידת מחירי מערכות בית חכם והיותן הרבה יותר אמינות ונגישות, הן מספקות מענה לצורכי קהל רחב שמעריך איכות חיים ושרוצה לשמור על רמה גבוהה של אבטחה בביתו. למשל מערכות אלו מתאימות לבעלי בתים גדולים שרוצים לשלוט ממקום אחד נגיש בכל מערכות הבית. כמו כן המערכות מתאימות לאנשים שנמצאים הרבה מחוץ לבית ורוצים לשמור על תפקודו התקין, וכן למי שיש בבית חפצי ערך והוא רוצה להגן על ביתו מפני פריצות. וכמובן, למי שמעריך קדמה ולייף סטייל ורצה להיות בצד המפנק של החיים. מערכות בית חכם מספקות גם מענה יעיל לשליטה, ניהול, מעקב ופיקוח אחר מערכות בבתי עסק ומשרדים.

למידע נוסף לחצו כאן

הפעלה ושליטה מרחוק

בעידן בו אנשים נמצאים הרבה מחוץ לבית עם שעות ארוכות בעבודה, לימודים, קניות, סידורים, טיולים ונסיעות לחו"ל, היכולת לשלוט מרחוק בפונקציות שונות שיש בבית מהווה יתרון חיוני. כך, בעזרת בקר חכם ניתן לשלוט מרחוק בעזרת סמארטפון, טאבלט או מחשב במגוון רחב של פונקציות מבוקשות.

השליטה מרחוק יכולה למשל להיות עבור המזגן, טלוויזיה, מערכות שמע, תריסים, תאורה ועוד. שליטה זו מאפשרת לכם למשל להפעיל כבר מהמשרד את המזגן והדוד ולהגיע לבית מחומם עם מים חמים. כמו כן שליטה מרחוק יכולה להיות יעילה בטווחים יותר קצרים אך מאוד מפנקים, כמו לכבות את הטלוויזיה וכל האורות בבית כשאתם כבר במיטה. בנוסף, ניתן לשלב במערכות בית חכם מערכות מיגון ובקרה, וכך כשנמצאים מחוץ לבית ניתן להיות בבקרה אודות מצבו ומוכנים לטפל מראש בכל בעיה שתצוץ.

בית חכם ובטוח

לכולנו יש בבית פריטים בעלי ערך כספי או רגשי בין אם מדובר בכסף, תכשיטים, תמונות, ניירת ועוד. חשוב לדעת כי מערכות בקרה של בית חכם גם מספקות מענה מתקדם לכל צורכי אבטחת הבית נגד מעשי פריצה וגניבה. יכולת זו מבוססת על חיבור בית חכם למערכת אבטחה, עם רישות של הבית בחיישנים ומצלמות שיכולות לזהות מצבים ותנועות חדשות כשלא נמצאים בבית או כשישנים. במקרה של זיהוי מקרי פריצה המערכת תשלח התראה לכם ולכול גורם מקושר נוסף, כמו מוקד אבטחה.

מגוון סוגי מערכות

השוק מציע מגוון רחב של מערכות בית חכם, ממערכות פשוטות ובסיסיות ועד למערכות מתקדמות ומורכבות. הן יכולות לפעול עם חיווט או באופן אלחוטי, עם עדיפות למערכת אלחוטית בהיותה חוסכת במורכבות ועלויות התקנה. יחד עם זאת, יש לציין כי מערכת בית חכם אלחוטית נדרשת להיות במרחק של עד חמישה עשרה מטר ממערך הפיקוד.

התקנה מקצועית של מערכות בית

בכל מקרה ועבור כל סוג של מערכת בית חכם, חשוב שהתקנתה תבוצע על ידי גורם מקצועי ומנוסה כחברתנו, היכול לספק לכל בית מערכת מתאימה ולהתקינה באופן הנכון והיעיל ביותר. גורם מקצועי בייחוד חיוני עבור מערכת חכמה קווית שכוללת שבירת וחציבת קירות, אך גם עבור מערכות אלחוטיות, שידע להתקין מערכות אלו על הצד הטוב ביותר עם שימוש מרבי בתשתיות קיימות החוסכות ומייעלות את הליכי ההתקנה.

להתקנת מערכת בית חכם

להתקנת מערכת בית חכם ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו בפרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת מיקוד בטלפון 1700-502-501.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות