מה חשוב לדעת על התקנת מערכת כריזה?

מערכת כריזה לבתי ספר

צריכים להתקין מערכת כריזת חירום? אספנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מערכות כריזה – מה היתרונות שלהן? מה זה תקן 160? למה חשוב להתקין רק מערכות איכותיות? ואיפה תמצאו את שירות ההתקנה הטוב והמשתלם בישראל? כל התשובות ועוד, במאמר הבא. ההיסטוריה של מצבי חירום במדינת ישראל מדינת ישראל המודרנית היא מדינה יחסית […]

צריכים להתקין מערכת כריזת חירום?

אספנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מערכות כריזה – מה היתרונות שלהן? מה זה תקן 160? למה חשוב להתקין רק מערכות איכותיות? ואיפה תמצאו את שירות ההתקנה הטוב והמשתלם בישראל? כל התשובות ועוד, במאמר הבא.

ההיסטוריה של מצבי חירום במדינת ישראל

מדינת ישראל המודרנית היא מדינה יחסית צעירה, אך במשך 75 שנות קיומנו חווינו אירועים רבים, מצבי מלחמה והתקפות טילים חוזרות ונשנות. אנו זוכרים צלילי אזעקה רבים, החל מ-"נחש צפע" שהתריעה על מתקפת טילים מעירק, דרך "צבע אדום" שעד היום מתריע מפני קסאמים שנשלחים מעזה ועד לצליל האזעקה העולה והיורד, שלצערנו מוכר היטב כמעט לכל ישראלי. המשותף לכל צלילי האזעקה האלו זה שהם מושמעים במצבי חירום, בעזרת מערכת ייעודית שמטרתה להפיץ את צלילם בצורה חזקה, ברורה ונרחבת – הרי שזאתי מערכת הכריזה.

יתרונות מערכת הכריזה

עוד משחר ההיסטוריה נהגו בני האדם להתריע לחבריהם מפני סכנות שעתידות להגיע. תחילה הדבר נעשה באמצעות שומר שהיה עומד על גבעה גבוהה וכאשר היה מזהה סכנה מתקרבת היה צועק בקולי קולות ושאר חברי הלהקה היו שומעים ומחזקים אותו בצעקותיהם שלהם.

כיום, כבר אין צורך בגורם אנושי שיתרום את כולו, מאחר ומערכות הכריזה המתקדמות מספקות מספר יתרונות משמעותיים:

  • כיסוי שטח נרחב – בתי ספר, מפעלים, עסקים, קיבוצים וכולי, נפרשים לרוב על פני שטח גדול ולכן ישנו צורך בכיסוי אפקטיבי שלו. מערכת הכריזה יכולה לספק כיסוי אידיאלי לתא שטח גדול.
  • לא רק אזעקה – מערכת הכריזה יכולה לשמש גם ככלי להעברת מסרים, השמעת מוזיקה וכל תוכן אחר. היא מספקת מענה מקיף הן בזמן חירום והן בזמן שגרה
  • הצלת חיים – מעל הכל מערכת הכריזה מסייעת לשמור ולהציל חיים, בזכות ההתראה המהירה והברורה שהיא מספקת.
  • נוחות שימוש – המערכות הקיימות כיום הן מתקדמות ונוחות לשימוש, הממשק שלהם פשוט והם אינן מצריכות ידע טכני רב או כל ניסיון קודם.

 

שימוש במערכת כריזה בחירום

כאמור, מדינת ישראל הקטנה חוותה מצבי חירום רבים בשעת מלחמה, אך לא רק בזמן מלחמה המערכת מועילה. היא נכנסת לפעולה גם במקרי חירום פרטיים כמו שריפה במבנה, רעידת אדמה במרחב וכל אירוע אחר המצריך פנוי או כניסה למרחב מוגן. בזכות הכיסוי הרחב שמפסקת מערכת הכריזה ובזכות העוצמה של רמקול למערכת כריזה, ניתן להעביר את המסר בצורה מהירה, ברורה וחד משמעית.

מערכת כריזה איכותית

על מנת שתוכלו ליהנות מיתרונות המערכת בשגרה ובחירום, חשוב שתתקינו מערכת איכותית וטובה. בנוסף, בשל התרומה של המערכת להצלת חיים חשוב שתהיה אמינה ותפעל כהלכה במקרה אמת. כך תוכלו לזהות מערכת איכותית:

  • עמידות – חשוב שכל חלקי המערכת יהיו עמידים וחזקים ויצליחו לשמור על תקינותם גם לאורך זמן וגם בחשיפה למפגעי מזג האוויר.
  • כיסוי רחב ועוצמתי – חשוב שהכיסוי יהיה חזק לרוחב כל השטח אותו אתם רוצים לכסות וחשוב שצליל הכריזה ישמע בצורה טובה בזמן הפעלת המערכת.
  • התקנה מקצועית – החלק החשוב מכל הוא לבצע התקנה מקצועית של המערכת. התקנה מקצועית תסייע לכם למצות עד תם את יכולות הכריזה ותביא לכיסוי אידיאלי של השטח.
  • מחיר – מחיר המערכת עשוי להשתנות בהתאם לגודלה ולסוג בו תבחרו, אך בכל מקרה אנו ממליצים לכם שלא להתפשר ולרכוש מערכת טובה שתצליח לשרת אתכם למשך שנים רבות ובעיקר תעבוד כהלכה במקרה חירום.

 

התקנת מערכת

התקנה של מערכת כריזה הוא תהליך מורכב שיש לבצע רק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים. על איש המקצוע לסקור את השטח, להבין היכן למקם את המערכת ולכמה רמקולים יהיה צורך. התקנת המערכת שלא על ידי איש מקצוע מנוסה עשויה להביא לתוצאה סופית שאינה מספקת, לכריזה שאינה מכסה את כל השטח וכמובן לסכנת חיים של ממש בשעת חירום. בנוסף, ישנו צורך שהמערכת תעמוד ברמה תקן 160 – מערכת כריזה, גם לאחר ההתקנה וגם בזמן הבדיקות התקופתיות.

מיקוד – תקשורת וביטחון

החברה שלנו פועלת בתחום מתן פתרונות תקשורת וביטחון כבר למעלה מ-30 שנה. אנו מציעים לכם שירות מקיף ומקצועי של התקנת מערכת כריזה העומדת בהוראה 160 הנדרשת וזאת לצד מגוון רחב של מערכות כריזה איכותיות המתאימות לכל צורך ולכל דרישה.

אנו מבטיחים לרתום את כל הידע והניסיון שצברנו במשך השנים על מנת לספק לכם את השירות והמערכות הטובות ביותר. לצפייה במגוון המערכות שלנו לחצו >>>כאן<<<לשיחה עם נציג, התייעצות עם מומחה וקבלת הצעות מחיר – חייגו: 1700-502-501.

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות