מערכות אינטרקום ובקרת כניסה

מערכות אינטרקום ובקרת כניסה

מבקרות לשחרור עשן ועד קורא טביעת אצבע למחשב בחברת מיקוד תקשורת ובטחון תמצאו מענה שלם לכל צורכי המיגון, האבטחה והבקרה של העסק. חברתנו מלווה עסקים בכל שלבי התכנון, הקמת והטמעת המערכות, עם מענה שמותאם אישית למאפיינים, צרכים והגדרות התקציב. אנו החברה המובילה בישראל בכל הקשור למערכות מתח נמוך, עם מענה הכולל בין היתר מערכות אינטרקום […]

מבקרות לשחרור עשן ועד קורא טביעת אצבע למחשב

בחברת מיקוד תקשורת ובטחון תמצאו מענה שלם לכל צורכי המיגון, האבטחה והבקרה של העסק. חברתנו מלווה עסקים בכל שלבי התכנון, הקמת והטמעת המערכות, עם מענה שמותאם אישית למאפיינים, צרכים והגדרות התקציב. אנו החברה המובילה בישראל בכל הקשור למערכות מתח נמוך, עם מענה הכולל בין היתר מערכות אינטרקום בקרה וכניסה, מערכות צילום והקלטה, בקרות לשחרור עשן ואפילו קורא טביעת אצבע למחשב. לפניכם מספר דוגמאות של מוצרים שחברתנו משווקת ומתקינה בשוק העסקי.

מערכת אינטרקום לעסק

עמנו תזכו במערכות אינטרקום לעסק מתקדמות ואיכותיות שמתאימות במדויק לצרכיכם. מערכות אלו יספקו לכם בקרת כניסה יעילה השולטת בכניסה לבית העסק ולמתחמים שונים בו, עם אישור כניסה לבעלי הרשאה ויכולת לאפשר כניסה למבקרים, בין אם מדובר בלקוחות, ספקים, אורחים, או עובדים ללא הרשאה. בנוסף ניתן לשלב במערכות אינטרקום אלו פונקציות נוספות, כמו שעון נוכחות לעובדים, מצלמה לבקרת כניסה, שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה דרך הטלפון הסלולרי, חיבור למערכת כריזה, אזעקה ומערכת מיגון אש, ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן

מערכת בקרת כניסה טביעת אצבע

בקרת כניסה טביעת אצבע ביומטרית יכולה לשמש הן כשעון נוכחות והן כאינטרקום טביעת אצבע לבקרת כניסה ראשית או כניסות משניות. מערכת בקרה זו מספקת זיהוי וודאי של הנכנס למתחם העסק על ידי זיהוי טביעת האצבע שלו שאין שנייה לה, לעומת אמצעים אחרים שניתן לקחת או להעתיק כמו כרטיס מגנטי או קודן כניסה. בנוסף, מדובר במערכת נוחה ופשוטה לשימוש.

מערכות בקרה עם טביעת אצבע יכולות להתבסס על חיישן ביומטרי קיבולי אופטי או אחר, כאשר לכל חיישן יש רמה שונה של רגישות ורזולוציה. סוגי קוראי אצבע גם נבדלים באלגוריתם המפענח ומזהה את טביעת האצבע.

קורא טביעת אצבע למחשב

בבתי עסק יש לא אחת צורך בבקרה ואבטחה לא רק של מתחמים אלא גם של מחשבים אישיים, היכולים לשאת בתוכם תכנים סודיים ורגישים. עבור צורך זה מוצע כיום בשוק קורא אצבע למחשב שיש לו חיבור USB. למעשה הוא מהווה תחליף לסיסמא ושם משתמש, וחוסך את הצורך לזכור אותם. רק לבעלי הרשאה תהיה גישה למחשבים שונים בעסק ותימנע חדירה לתכנים ותוכנות חסויות.

מערכות גילוי עשן ואש

חברתנו גם מתקינה בבתי עסק מערכות מתקדמות ומצילות חיים לגילוי עשן ואש, של מיטב היצרנים בעולם, אמינות ופשוטות לתפעול. מערכות אלו מורכבות ממערכת גילוי, מערכת כיבוי ומערכות התראה. הן הכוללות בין היתר חיישנים רגישים לגילוי עשן ואש, מערכות מתזי ספרינקלרים, מערכות כריזה, מערכות אזעקה, חיבור למרכזיות ומוקדים, בקרות לשחרור עשן, ועוד.

בקרות לשחרור עשן

מרכיב מהותי במערכות כיבוי אש כולל את כל הקשור לבקרות שחרור עשן. חשוב להבין כי לעיתים קרובות מרבית הפגיעה ברכוש ונפש בחללים סגורים נוצרת עקב הצטברות של עשן ולא בגין אש גלויה. לכן בתי עסק רבים מחויבים במערכות לשחרור עשן מחוץ למבנה לאוויר הפתוח. למשל החוק מחייב להתקין מערכות שחרור עשן בבניינים רבי קומות, במנהרות שירות, חניונים, מחסנים מסוגים שונים ועוד.

השחרור של עשן יכול להתבצע דרך פתחי אוורור קבועים שיש להם רפרפות ידניות או חשמליות, וכן באמצעות סוגים שונים של חלונות בעלי פתיחה אוטומטית בעת זיהוי שרפה. זאת לצד כיפות שמשחררות עשן לגג המבנה, ובנוסף שחרור עשן יכול להיות מבוצע באופן מאולץ על ידי מפוחים ייעודיים למטרה זו.

עוד מגוון פתרונות נוספים

מלבד מה שכבר הוזכר חברתנו מספקת מענה לעוד מגוון צורכי מיגון, בקרה ואבטחה, לרבות:

  • מערכות אבטחה מתקדמות אמינות ופשוטות לתפעול, הכוללות אפליקציות לשליטה מרחוק, מערכות שיכולות לכסות מספר רב של אזורים, מערכת משולבת חוטית ואלחוטית ועוד.
  • מערכות כריזה ובקרה אמינות וחדישות המספקות מערכת התראה למצבי חירום, עם מתן הנחיות לנמצאים באזור העסק, וכן כמערכת להעברת הודעות ומסרים שוטפים לעובדי החברה, או ליצירת אווירה – למשל באמצעות מוסיקת רקע.
  • מערכות תקשורת חדשניות לעסקים, רב קוויות, עם מגוון עשיר של פונקציות ויכולת לניהול תקשורת חוץ ופנים בעסק. זאת לצד חיבור למערכות נוספות כמו אינטרקום. מדובר במערכות שמשלבות מענה דיגיטלי ל- IP סטנדרטי ורב מערכתי, ניתוב קווי סלולר, ספר טלפונים מובנה, ביצוע חסימות ועוד.
  • יש לנו עוד מגוון פתרונות נוספים עבור צורכי בקרה, מיגון מאש, אבטחה, תקשורת ועוד.

לשירותי מיגון ובקרה ואבטחה לעסקים

לשירותי מיגון, בקרה ואבטחה לעסקים, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו בפרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת מיקוד בטלפון 1700-502-501.

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות