מצלמות אבטחה – כי אין כמו מראה עיניים

רישות הבית או בית העסק במצלמות אלו מאפשר לכם לכל הפחות להרתיע את המבקשים לפרוץ למקום ולכל היותר להיות תמיד עם עין אחת פתוחה על הנעשה בשטח. בין לבין, מאפשרות לכם מצלמות האבטחה ליהנות מתיעוד מלא של הנעשה במקום. המצלמות מאפשרות פיקוח על צוות העובדים, פיקוח על בתי קשישים, פיקוח על המטפלים בהם או לחילופין בילדיכם ועוד. בחברת "מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ" תמצאו מגוון רחב של מצלמות המיועדות אבטחה לבתים פרטיים ולבתי עסק. בכלל זה:

מצלמות אבטחה – תמונה אחת שווה אלף מילים

מצלמות אבטחה – רישות הבית או בית העסק במצלמות אלו מאפשר לכם לכל הפחות להרתיע את המבקשים לפרוץ למקום ולכל היותר להיות תמיד עם עין אחת פתוחה על הנעשה בשטח. בין לבין, מאפשרות לכם מצלמות האבטחה ליהנות מתיעוד מלא של הנעשה במקום. המצלמות מאפשרות פיקוח על צוות העובדים, פיקוח על בתי קשישים, פיקוח על המטפלים בהם או לחילופין בילדיכם ועוד. בחברת "מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ" תמצאו מגוון רחב של מצלמות המיועדות אבטחה לבתים פרטיים ולבתי עסק. בכלל זה:

מצלמות נסתרות / מוסלקות – בעלות עדשות זעירות הניתנות להסתרה בגלאי עשן,  גלאי נפח, שעונים וכו'.
מצלמות רשת/ IP – בעלות רזולוציה גבוהה, מאפשרות הקלטה במערכות NVR.
מצלמות אינפרא – בעלות לדים של אינפרא אדום המאפשרים צפייה גם בחשיכה מוחלטת.
מצלמות ממונעות – לשליטה באמצעות בקר או תוכנה.
מערכות מצלמה במעגל סגור
מצלמות רשת (IP)

מצלמות אבטחה – תיעוד והקלטה

את הנקלט במצלמות ניתן להקליט ולשמור לצרכי תיעוד שוטפים או לסיוע לעבודת המשטרה והגופים המשפטיים במקרים בהם בוצעה פריצה או עבירה בשטחה המצולם. לנו, בחברת "מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ" מגוון מערכות הקלטה המאפשרות התאמה מלאה לצרכי הלקוח:

מערכות הקלטה עצמאיות DVR
מערכות הקלטה מהרשת NVR
מערכות הקלטה מבוססות מחשב– מעל חודשיים רציפים של הקלטה לכל סוגי המצלמות.
מערכות הקלטה 4/8/16/32/64 מצלמות – ניתנות לצפייה על מסך מפוצל אחד.

הקלטות אלו יכולות לשמש בהמשך כאמור כראיות בידי המשטרה ולשרת אתכם בהליכים משפטיים אזרחיים, ומכאן מומלץ לדאוג כי המתועד במצלמות האבטחה יישמר ויגובה במשך פרק זמן סביר.

רואים קרוב רואים רחוק

עם התפתחות הטכנולוגיה שהחלה בשנים האחרונות, מציעות לנו מצלמות האבטחה אפשרויות שונות ומתקדמות לצפייה מרחוק בנעשה בשטח, המחברות אותנו בכל עת לנעשה בשטח הבית/ בית העסק. בין היתר, מציעה חברת "מיקוד תקשורת ובטחון בע"מ":

צפייה מרחוק באמצעות מחשב/ טאבלט
צפייה מרחוק באמצעות טלפונים חכמים/ סמארט – פונים

למעבר לעמוד הבית לחץ כאן

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות