רישיון עסק – כך תשיגו את הרישיון במהירות

רישיון עסק

רישיון עסק הוא מסמך אשר קבלתו מצריכה הכנות מקדימות, כגון התקנת מערכות גילוי אש ומערכות בטיחות נוספות. יש לוודא את התקנת כל המערכות הנדרשות לקבלת רישיון זה.

רישיון עסק ניתן לאחר בדיקות למערכת בטיחות אש: כך תשיגוהו ביעילות

בימינו, לא פשוט להוציא רישיון עסק. בתחומים רבים – שמות הרשויות את הידיים שלהן על בעלי העסקים ולא ממהרות לאשר אותם, כאשר המשוכה הביורוקרטית העיקרית היא בתחום מניעת והגנת אש, אבל לא רק. במקום לעשות חישובים העוסקים בחוסרים הבטיחותיים במשרד לבד, התייחס לנושא בטיחות העסק כעומד בפני עצמו, ומסור אותו לטיפולנו: אנו, ב-"מיקוד תקשורת וביטחון" נבדוק מה חסר בעסק מבחינה בטיחותית ונדאג להשלים את החסר לטובת קבלת הרישיון.

קבלת רישיון עסק בעזרת "מיקוד תקשורת וביטחון"

מעבר לכך שדרך שירותינו תוכלו לקצר באופן משמעותי את התהליך לקבלת האישורים הנחוצים, השירות של מיקוד מאפשר לכם גם להגביר את הבטיחות באופן משמעותי, משום שבשונה ממקרים שכיחים בהם מתקינים רק סוג אחד של מערכת למטרות מאד מסוימות, אנחנו גם אחראים על בטיחות המבנה לאחר שהושלמה המלאכה.

במילים אחרות, בכל שנה תיערך גם בדיקת תקינות לציוד אשר תקצר מאד את הדרך לחידוש רישיון עסק שנתי – כשלצדכם בעלי מלאכה מנוסים, ועובדים הבקיאים בתחום הבטיחות, אתם יכולים להיות בטוחים שלא רק במצב הנוכחי היא תישמר: גם כאשר הרשויות ישנו את התקנים נהיה ערוכים לכך ונגיב בהתאם.

עמידה בכל התקנים הנחוצים

חברתנו, אשר מעניקה שירות מקצועי מזה 25 שנים, בקיאה בכל סוגי התקנים של מערכות הבטיחות, מניעת אש וכיבוי אש המודרניים. הצוות המקצועי שלנו מתמצא הן בתקנים המתייחסים לאיכות ורמת המוצרים ביחס למבנה, והן בתקנים העוסקים ברמת נפיצותו של האזור ובחירת עזרי בטיחות תואמים. לכן, השאלה לא תהיה מה יותר מתאים, מערכת כזו או אחרת, אלא מה בדיוק מתאים לאתר שלכם על מנת שמקסימום בטיחות ומקסימום היצמדות לנוהלי בטיחות תקניים יושג לאחר עבודתנו. הדבר יבטיח שגם הוצאת רישיון עסק בפעם הראשונה, וגם חידוש בכל רגע נתון יהיו מנת חלקכם. פנו למיקוד תקשורת ביטחון וזכו למענה הנדרש בתחום בטיחות האש!

ניתן לקבל מידע נוסף על הוצאה וחידוש רישיון עסק כאן ולהתקשר עם מיקוד תקשורת וביטחון בכל שלב כדי לקבל שירות מקצועי!

מיקוד אבטחה – תקשורת ובטחון

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות