רמקול למערכת כריזה

מערכת כריזה לבתי ספר

התקנת מערכת כריזה בבית הספר מבקשים להתקין מערכת כריזה לבתי ספר? בחברת מיקוד תקשורת ובטחון מציעים לכם מבחר מערכות כריזה ובקרה איכותיות, יעילות ומתקדמות, פשוטות להפעלה, עם צריכה חסכונית של חשמל. יש לנו מערכות כריזה של מיטב היצרנים העומדות בדרישות של מערכת כריזה הוראה 160 ובמערכת כריזה תקן 1220. מהי מערכת כריזה? מערכות כריזה הינן […]

התקנת מערכת כריזה בבית הספר

מבקשים להתקין מערכת כריזה לבתי ספר? בחברת מיקוד תקשורת ובטחון מציעים לכם מבחר מערכות כריזה ובקרה איכותיות, יעילות ומתקדמות, פשוטות להפעלה, עם צריכה חסכונית של חשמל. יש לנו מערכות כריזה של מיטב היצרנים העומדות בדרישות של מערכת כריזה הוראה 160 ובמערכת כריזה תקן 1220.

מהי מערכת כריזה?

מערכות כריזה הינן מערכות המספקות במקומות גדולים שיש בהם הרבה אנשים, מענה למגוון צרכי כריזה שוטפים ומצבי חירום. הן מבוקשות בקרב גורמים רבים ושונים במשק לרבות בתי ספר, מרכזי קניות, מפעלים, בתי חולים ועוד. ציוד הכריזה מורכב מכמה חלקים הכוללים רמקולים בכמות משתנה בהתאם לגודל ומאפייני השטח שיש לכסות. רמקולים אלו מחוברים אל מגבר וכן אל מיקרופון ואלמנטים נוספים. רמקול למערכת כריזה הינו רב עוצמה ויש לו רמה גבוהה של עמידות בתנאי חוץ וניתן להתקינו במקומות שונים במרחב חיצוני ופנימי. בנוסף, ניתן לשלב מערכות כריזה עם מערכות נוספות כמו שילוב מערכות בקרה עם צ יפים לאינטרקום ועם צ יפים בקרת כניסה, לרבות כאלו הפועלות באמצעות בקרה ביומטרית של טביעת אצבע.

למידע נוסף לחצו כאן

יתרונות ושימושים של מערכת כריזה בבית ספר

התקנת מערכת כריזה מתקדמת בבית ספר מספקת שורה של יתרונות מהותיים עם מגוון שימושים הכוללים בין היתר:

  • העברת מסרים בשטח גדול- בתי ספר משתרעים לרוב על שטח גדול בנוי ופתוח ובכדי להעביר מסרים בו זמנית לכל המתחם מערכת כריזה מספקת מענה מעולה.
  • מקרי חירום- בבסיסה מערכת כריזה מיועדת לספק מענה למצבי חירום, עם השמעה של אזעקה והעברת הוראות במצבים אלו. מדובר במצבי חירום כמו מתקפת טרור או טילים, שריפה ועוד.
  • מערכת כריזה לגילוי עשן- ניתן לחבר מערכות כריזה אל מערכות לגילוי עשן וכך לקבל התרעה מיידית במקרים של התחלה של שריפה. לצורך זה יש לבחור במערכת כריזה תקן אש שעומדת בדרישות תקנות האש השונות.
  • מערכת צלצולים לבתי ספר- מערכת כריזה משולבת צלצולים נותנת מכשיר אחד המספק מענה לצלצולים ומודיע על התחלה וסיום הפסקות. יתרה מכך, במקום השמעת צלצולי פעמון סטנדרטיים ניתן לחבר לכריזה מערכת חדישה ונעימה של צלצולים.
  • הודעות- עם מערכת כריזה ניתן להעביר הודעות בבת אחת לכל תלמידי בית הספר, למשל הודעה על קיצור יום לימודים, על מקום התכנסות ועוד.
  • השמעת מוסיקה – מערכת כריזה בבית ספר גם יכולה לשמש לשם השמעת מוסיקה בהפסקות, בימי חג ובאירועים מיוחדים, וכך היא תורמת ליצירת אווירה נעימה בבית הספר.
  • תחנת רדיו- לא אחת בתי ספר מפיקים את המרב ממערכת כריזה על ידי הפיכתה לתחנת רדיו המופעלת על ידי התלמידים בהפסקות, האחראים על השמעת מוסיקה והעברת מסרים והודעות שונות שנוגעות לתלמידים והווי בית הספר.

מערכת כריזה הוראה 160

חברתנו מתקינה בבתי ספר מערכות כריזה העומדות בדרישות הוראה 160. הוראה זו דורשת לבצע בדיקות תקינות תקופתיות של מערכת הכריזה על ידי גורם מוסמך כמונו. חשוב להבין כי בדיקה זו חיוניות לתקינות המערכת הנדרשת ברגעי חירום, ובהחלט יכולה להציל חיי אדם. כמו כן, בדיקה זו נדרשת על ידי חברות הביטוח.

מערכות כריזה איכותיות

מכיוון שמדובר במערכות חיוניות שיכולות להציל חיים ונעשה בהן גם שימוש שוטף, חשוב להשקיע במערכת כריזה איכותית, אמינה ועמידה, ולהתקינה עם גורם מקצועי באופן העומד בדרישות החוק של מכבי אש והמשטרה. את המענה האיכותי תקבלו על ידי חברתנו, עם בחירה במערכת כריזה שמתאימה לבית הספר וצרכיו, תכנון מקדים מוקפד של מאפייני המערכת ומיקומה, והתקנה מקצועית במיוחד. זאת לצד הדרכה של צוות המורים על המערכת, מחירים משתלמים ואחריות מקיפה.

כריזה כחלק ממערך בטיחות באש

מערכות כיבוי אש מורכבות משלושה רכיבים בסיסיים של לוח פיקוד, חיישני גילוי ומערך תגובה, כאשר מערכת כריזה מהווה חלק ממערך התגובה. למשל תגובה לשרפה יכולה להיות על ידי מערך של מתזים לכיבוי האש, מטפי אש ידניים, תשתיות מים וצנרת לכיבוי שרפות. כמו כן מערכת הכריזה משמשת כאמצעי התראה יעיל שגם מתריע שיש שריפה וגם יכול להעביר מסרים לשוהים בבית ספר כיצד להתנהל, לאן ללכת ומה לעשות.

לא רק לבתי ספר

מערכות כריזה שאנו מספקים מיועדות לא רק לבתי ספר, אלא לעוד מגוון לקוחות וקהלים במשק מהמגזר הציבורי והעסקי. למשל מערכות אלו חיוניות במפעלים, בין היתר כמערכת התראה נגד שריפות עם השמעה של אזעקה במערכת הכריזה בעת גילוי של מוקד עשן או אש, וכן העברה של מסרי התנהלות חירום בעת השרפה. מערכות כריזה מבוקשת גם במשרדים רבים עם התאמה לתקרות אקוסטיות ולחללים בקנה מידה בינוני עד גדול. במשרדים מערכות אלו משמשות לצורכי חירום וגם עבור העברת הודעות ומסרים ולשם השמעת מוסיקה, וכן הן משמשות חלק ממערך בקרת כניסה ויכולות להתבסס על אינטרקום, קודנים, קוראי צ'יפ וזיהוי טביעת אצבע.

הזמנת מערכת כריזה

להזמנת מערכת כריזה לבתי ספר ומקומות נוספים, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו בפרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת מיקוד בטלפון 1700-502-501.

 

 

לתיאום פגישת ייעוץ

    מעדיפים להשאיר פרטים טלפונית? לתאום פגישה 1700-502-501

    chevron_left לקבלת ייעוץ ללא עלות